, ,

Pandemija i poslovanje – jesmo li se oporavili i pripremili za budućnost?

9 lip 2021

Tijekom prethodnih godina, nismo niti mogli zamisliti da će doći do određene krize u kojoj su sve tvrtke primorane raditi po određenom modelu i u skladu s općom situacijom u društvu. Međutim, 2020. godina nas je razuvjerila i pokazala nam koliko smo nespremni kada je u pitanju izvanredno stanje koje ugrožava društvo u cjelini.

Epidemija koronavirusa je donijela financijske gubitke i velike promjene kada su u pitanju određene industrije i privredni modeli. Naš ustaljen način života se promijenio. Isto se dogodilo i s tvrtkama. Kako bi se preskočio period adaptacije i brzo djelovalo u skladu sa novonastalom situacijom, bilo je potrebno vjerovati alatima i tehnologijama koje su nam omogućile nastavak poslovanja bez ikakvog zastoja ili ometanja.

Do sada beznačajne stvari na koje nismo obraćali pažnju, poput slanja pošte, ili svakodnevnih aktivnosti kao što je printanje računa, postale su pitanje načina funkcioniranja, krucijalni problemi koje treba riješiti i nastaviti poslovanje u izmijenjenom režimu. Pravo je pitanje je li nas epidemija naučila da poslovanje treba i mora evoluirati kada je najteže, kako bi opstalo i napredovalo.

 

Dolazi li era ePoslovanja?

Dok svi postavljamo pitanje kuca li na vrata elektroničko poslovanje u svojem istinskom obliku, čini se da je to vrijeme već došlo. Nerijetko smo mogli čuti kako sve tvrtke i poslodavci kojima uvjeti to dozvoljavaju svojim zaposlenicima omogućavaju rad od kuće. Kako bi sve funkcioniralo potrebno je imati već pripremljena rešenja koja će omogućiti neometan rad na daljinu. Neki bi rekli da je nemoguće rješavati papirologiju i administrativne poslove van ureda, i da je to zapravo problem kada je u pitanju rad od kuće.

Baš u toj situaciji, ePoslovanje kao način elektroničkog izvršavanja transakcija i poslovne komunikacije stupa na scenu. Proces obrade podataka i informacija je time olakšan. Ovaj način poslovanja se pokazao daleko bržim u odnosu na tradicionalnu obradu poslovnih procesa, a uz to, nudi veću prilagodljivost tržišnim promjenama, lakši pristup informacijama, niže materijalne troškove, jer nema poštanske usluge, pa samim time i manje troškove fizičke radne snage.

Tvrtke koje su do sada već počele poslovati uz različita IT rešenja, poput PANTHEON-a, čini se da nakon susretanja s ozbiljnom krizom uočavaju prednosti koje su dobile kada su se odlučili za takav način poslovanja. PANTHEON im je omogućio brzu tranziciju, prelazak na drukčiji način rada, ozbiljnu platformu koja umjesto zaposlenika rješava mnoge stvari, i sustav kontrole nad kompletnim poslovanjem.

Cloud kao jedino logično rešenje u vreme epidemije

Brzo prebacivanje na potpuno novi režim rada nije jednostavan pothvat, ako se za poslovanje koristi isključivo lokalna infrastruktura i tehnologije. U slučaju kada je potrebno izaći van internih mreža i računala, potrebno je pronaći centralizirano i sigurno rešenje gdje će biti sačuvani svi podaci, a kojem pristup imaju svi zaposlenici kojima su oni potrebni. PANTHEON Hosting je pravo rešenje, jer se svi podaci čuvaju na serverima Hrvatskog Telekoma.

Hosting omogućava brzu obradu podataka i elektroničko arhiviranje, postoje redovna ažuriranja i stalna usklađenost sa svim zakonskim okvirima, a radi se i u skladu s međunarodnim računovodstvenim standardima. Zbog prednosti ovakvog načina rada, u mogućnosti ste posvetiti više vremena svojim klijentima i projektima, čime će vam se poboljšati opća uspješnost u poslovanju i zadovoljstvo suradnika.

 

ePoslovanje – alati za pomoć u svakodnevnim zadacima

Tvrtke kroz koje prolazi ogromna količina podataka, računa i dokumenata, bore se kako bi poslovanje organizirale na najbolji mogući način. U situaciji koja nas je zadesila pojavom pandemije, skoro smo prestali koristiti papir. Sasvim sigurno, ne koristimo ga u istim količinama kao ranije, dok smo bili više prisutni u uredima. Kako bi sve ostalo organizirano, procesuirano i sortirano, zadužen je alat eDokumentacija, koji brine o pohranjivanju sve dolazne i odlazne pošte, ugovora, faktura i drugih dokumenta.

Rješenje za optimizaciju i automatizaciju dijelova svojeg poslovanja nalazi se u alatu WorkFlow. On omogućava da sve rutinske, ponavljajuće zadatke koji vam mogu oduzimati dosta vremena optimizirate, ubrzate i automatizirate.

 

Jesmo li se pripremili za budućnost?

Dok je epidemija kucala na vrata, a veliki svjetski kongresi bili otkazivani, nitko nije ni slutio kakve nas promjene čekaju, i koliko ćemo morati transformirati način poslovanja. Poslovni programi, odnosno ERP rešenja, postoje već dugo. Veliki igrači na tržištu su odmah shvatili prednost njihove upotrebe, dok su drugi oklijevali uložiti u razvoj i centralizaciju podataka i dokumenata.

 

Kako bi se osiguralo neometano funkcioniranje softvera u slučaju pada mreže ili kvara diska na kojem se podaci čuvaju, uvedena je sigurnosna kopija, odnosno backup. Ova usluga omogućava da u određenim vremenskim intervalima svi podaci budu sačuvani na drugom mjestu, otkuda lako mogu biti korišteni ako dođe do neplaniranih problema.

 

Ništa nije ostavljeno slučaju ili nepredviđenim okolnostima, a svi ovi servisi služe isključivo u svrhu održavanja i napredovanja poslovanja, smanjivanju ponavljajućih radnji zaposlenika, čime se povećava njihova produktivnost i predanost radu i napretku. Ako je pitanje jesmo li se pripremili za sljedeći val globalne epidemije, odgovor je da. Da, jer uz spomenute alate bez problema možete nastaviti raditi iz udobnosti svog doma, ne mareći za to hoće li neki dio procesa rada biti manje učinkovit. PANTHEON takve stvari ne prepušta slučajnosti.

Uz PANTHEON alate, budućnost nije nešto ispred nas, budućnost je već prisutna.

 

Ne propustite poduzetničke novosti i savjete

Ako želite primati mjesečni newsletter s korisnim sadržajima iz naše poduzetničke baze znanja, molimo vas da ispunite obrazac.

X