PANTHEON podrška

Pri radu, kvalitetna podrška je od ključnog značaja. PANTHEON korisnici na raspolaganju imaju više oblika podrške i pomoći koje omogućavaju brz i učinkovit rad, kao i edukacije u okviru DataLab Akademije. Za sve dodatne informacije, kontaktirajte nas na +385 (01) 35 35 595.

Besplatna podrška

Besplatna podrška

Za brži i jednostavniji početak rada, novim PANTHEON korisnicima na raspolaganju stoje besplatan oblik pomoći, podrške te edukacija za početnike koja pokriva osnovna područja. Sva dokumentacija u pisanom i video obliku je dostupna na Korisničkim stranicama. Pitanja možete jednostavno postavljati putem korisničkog foruma. Nastojimo izgraditi online PANTHEON zajednicu, za međusobnu pomoć PANTHEON korisnika.

Naplativa podrška

Naplativa podrška

PANTHEON korisnici na raspolaganju imaju više oblika naplative podrške i pomoći, kako od strane Datalaba, tako i partnera za podršku. Pomoć i podršku čini opsežna dokumentacija u pisanom i video obliku, potom direktna podrška putem telefona, podrška na licu mjesta ili putem web aplikacije. Naši konzultanti i partneri koji pružaju usluge podrške imaju vrlo visok nivo tehničkog znanja i dostupni su u svih 14 zemalja JI Europe, a na raspolaganju je i dodatna tehnička podrška u okviru Datalaba.

Tečajevi i edukacije

 

Edukacije i tečajevi

Svakog mjeseca za Vas pripremamo program aktualnog i stručnog PANTHEON educiranja. Tečajevi, radionice i konferencije organiziraju se na klasičan način  i putem on-line educiranja (webinar). Edukacije se organiziraju kako za osnovni nivo znanja, tako i za napredne PANTHEON korisnike.

Najčešća pitanja

Pogledajte listu najčešćih pitanja koja se odnose na kupnju, rad i podršku. Možda ćete ovdje pronaći prave odgovore.

Testirajte brzinu vaše veze

Testirajte brzinu Internet veze sa potencijalnim serverom PANTHEON Hostinga koji će utjecati na vaš rad sa PANTEHON-om.

PANTHEON konzultanti

Među našim partnerskim tvrtkama pronaći ćete kvalificirane konzultante za modul ili područje u kojem Vam je potrebna pomoć.

Cjenik podrške

U slučaju zahtjeva za pomoć putem telefona, Helpdesk sistema ili e-maila, korisniku PANTHEON-a se obračunavaju usluge u 30-minutnim intervalima.

Nazovite +385 (01) 35 35 595

Za više informacija o podršci, kupnji licenci ili radu PANTHEON-a nazovite nas ili pošaljite e-mail.

X