— DATALAB BLOG —

Poučno štivo za uspješno poslovanje

U današnjem svijetu vrijedi: tko ima informaciju, ima moć. Ekipa Datalaba s vama dijeli svoje znanje: prednosti poslovanja u cloudu, zakonodavstvene promjene i usklađivanje u tvrtki, primjeri “dobre prakse”, poslovna rješenja za male, velike i međunarodne tvrtke, novosti i događanja u krugu Datalaba i puno više.

Marketinška strategija i event management

Vrijeme potrebno za čitanje: 4 min

Od mnogih potencijalnih prednosti, glavni razlozi zašto se event management koristi pri implementaciji marketinške strategije tvrtke su: unapređenje prodaje, povećanje svijesti o brendu, tržišno liderstvo i kredibilitet tvrtke na tržištu, uspostavljanje i razvoj poslovnih odnosa s (potencijalnim) klijentima i ažuriranje baze podataka novim kontaktima. Za koju vrstu događaja će se tvrtka odlučiti kao dio marketinške strategije, ovisi o: veličini tvrtke, strateškim marketinškim ciljevima tvrtke, planiranom proračunu i iskustvu tvrtke pri upravljanju događajima.

Čitaj više ...

Zašto je cjeloživotno učenje važno za kreativnost?

Vrijeme potrebno za čitanje: 4 min

Digitalno doba donijelo je i ubrzane procese promjena, a potreba za kreativnošću u doba interneta sve je veća. Profesionalci koji su posvećeni cjeloživotnom učenju, kroz posao ili pohađanjem specijalističkih programa obuke, imaju zavidne sposobnosti, snalaze se vrlo dobro s novim tehnologijama ili promjenama u samom načinu obavljanja posla.

Čitaj više ...

Kako dobro isplanirati uspješnu implementaciju ERP-a?

Vrijeme potrebno za čitanje: 4 min

Pisani plan uključuje popis svega što se u firmi događa. Uključuje i popis željenih ciljeva i očekivanja od implementacije poslovnog rješenja, popis potrebnih podataka, obaveznih i željenih izvještaja. Pisani plan se također može (i treba) dijeliti svim zainteresiranima i uključenima u proces implementacije kao svojevrsni vodič i podsjetnik za uspješno izvršenje cilja!

Čitaj više ...

Računovodstvo u cloud-u: in-house vs. outsourcing

Vrijeme potrebno za čitanje: 4 min

U suvremenim uvjetima poslovanja, poslovne organizacije bez obzira radi li se o međunarodnim grupacijama ili neovisnim privrednim društvima, sve više pažnje posvećuju specijalizaciji vlastitog poslovanja odnosno fokusiraju se na tzv. core business, a sve poslove podrške npr. računovodstvene, IT i druge poslove prepuštaju tržišnim akterima koji su se specijalizirali za pružanje ove vrste usluga i obavljaju ih kao osnovnu djelatnost npr. računovodstveni servisi, IT tvrtke itd.

Čitaj više ...
Stran 1 od 712345...Zadnja »
X