POJEDNOSTAVITE POSLOVANJE
Online poslovni program
Jednostavan program za izdavanje i zaprimanje računa, ePoslovanje, skladišno poslovanje, putne naloge, praćenje evidencije radnog vremena i pregled poslovanja.
Imajte nadzor nad poslovanjem – samo 14,90 € + PDV / mjesec
Kome je online poslovni program PANTHEON Web namijenjen
SAMOSTALNIM PODUZETNICIMA i MALIM TVRTKAMA
Podatke možete razmjenjivati s računovođama koji za svoje poslovanje koriste PANTHEON. Pošaljite nam upit i pomoći ćemo vam pri odabiru pravog računovođe.
RAČUNOVOĐAMA koji za svoje poslovanje koriste PANTHEON računovodstveni sustav.
Preporučite PANTHEON Web svojim strankama ili poslovnim partnerima i tako uštedite na svojem vremenu.
Prednosti PANTHEON Web Light
Poduzetnici račune i ostale zaprimljene dokumente skeniranjem ili slikanjem prilažu u dokumentaciju u PANTHEON-u u obliku slike. Računovođa tim dokumentima može lako pristupiti i jednim klikom ih jednostavno proknjižiti.
Poduzetnici sami unose ostale podatke o poslovanju – putne naloge, evidenciju radnog vremena – prijenos u plaće bez prepisivanja iz Excela.
Neposredan pristup bilanci uspjeha na klik. Poduzetnik stanje poslovanja može provjeriti i bez računovođe.
Poduzetnik može sam unijeti evidenciju radnog vremena, dakle sve odsutnosti, dopuste, bolovanja i prekovremene. Time smanjuje obaveze računovođi.
Možemo uspostaviti likvidaciju primljenih računa. Postupak se uspostavlja i kontrolira putem računovodstvenog pristupa. Korisnici ovjeravaju dokumente putem web sučelja, čime se postižu bespapirni postupci, brzina procesa i veća pouzdanost podataka.
Mogućnost optičkog čitanja uloženih dokumenata pomoću usluge eKnjiženje – bespapirno i bez prepisivanja primljenih računa – 6 sekundi od zaprimanja računa do knjiženja.
Računovođa i stranka pristupaju istoj bazi podataka, u praksi to znači da stranki na postojeću bazu podataka aktiviramo PANTHEON Web Light.
Stranka sama izdaje i unosi dokumente, a računovođa može istovremeno pregledavati pravilnost izdanih računa.
Stranka zaprimljene račune može priložiti u dokumentaciju u obliku slike ili u pdf formatu. Zaprimljeni dokumenti su tako u PANTHEON-u uvijek opremljeni slikom stvarnog dokumenta.
U programu PANTHEON Web Light zalihe su automatski vođene, računovođa ne mora ručno knjižiti razlike zaliha za pripremu bilance.
Način rada računovođi i stranki omogućava postavljanje digitalizacije zaprimljene pošte i proces likvidature te se tako dodaje i plan plaćanja.
Zahvaljujući uštedi vremena računovođa može kvalitetnije savjetovati stranke i posvetiti se razvoju svojeg poslovanja.
Radi na svim uređajima
Programu PANTHEON Web Light u svakom trenutku možete pristupiti putem bilo kojeg uređaja. Sadržaj će se prilagoditi dimenzijama vašeg zaslona.
PREPORUČUJEMO
Što online poslovni program PANTHEON Web omogućava?
Pomoću PANTHEON Web-a brzo i jednostavno možete izdavati račune. Kupci se u program automatski uvoze iz sudskog registra čime se skraćuje vrijeme za unos podataka i smanjuje se mogućnost pogrešaka. Nakon izdavanja računa se također smanjuje vrijednost i količina zalihe. PAW omogućava i prikaz popisa izdanih računa, zaključak blagajne i unos stranki.
Preuzmite nadzor nad svojim kalendarom
Jednostavno naručivanje i pregled termina
Pojednostavite proces naručivanja u svojoj tvrtki s kalendarom naručivanja. Imajte potpuni pregled nad popunjenosti termina te zauzetosti vaše poslovnice i zaposlenika. Obavijestite stranke o terminu putem SMS-a.
Što omogućava kalendar naručivanja?
- Jednostavno upravljajte s više lokacija i zaposlenika.
Pregledajte zauzetost termina svakog zaposlenika ili određene lokacije. - Lako upravljanje terminima jednostavnim “drag and drop”
Prerasporedite termin s jednostavnom “drag and drop” naredbom na bilo kojem uređaju. - Povezanost s kadrovskim informacijama
Jednostavno unesite datume godišnjih odmora vaših zaposlenika i odabir zaposlenika tijekom tog razdoblja bit će onemogućen u kalendaru. - Upravljanje sredstvima
Imate različite prostore ili sredstva za pružanje drugih usluga? Kada rezervirate termin, imate mogućnost rezervirati sredstva ili sobu kako biste osigurali potpunu zauzetost termina. - Različiti prikazi kalendara
Prilagodite i mijenjajte prikaz po svojim željama – pregled po danu, tjednu ili pregled po zaposleniku i sredstvima. Različite boje olakšavaju pregled različitih termina i sredstava.
Svi dokumenti su dostupni na jednom mjestu i pohranjeni su sigurno u arhivi. Primljene račune možete lako uslikati mobilnim telefonom i priložiti ih u dokumentaciju. Putem programa, jednostavan pristup računima također ima i računovođa ili odgovorna osoba jer se pohranjuju u istoj bazi.
Brz i jednostavan unos putnog naloga, također i putem mobilnog telefona. S online putnim nalozima ćete pojednostaviti postupak unosa, obračuna, ispisa i analiziranja službenih putovanja.
PANTHEON Web Light podržava ključne procese u skladištu i omogućava pregled nad vašom robom. Pregled nad zalihama i narudžbama je brz i jednostavan, niz automatiziranih postupaka se brine za optimalno stanje robe i zaliha.
Jednostavan sustav planiranja i evidentiranja rada te odsutnosti zaposlenika. Pored jednostavnog evidentiranja radnih sati zaposlenika od strane tvrtke, program omogućava i pristup svakom zaposleniku do vlastitih radnih sati, kontrole dopusta, bolovanja, putnih naloga…
Počnite poslovati učinkovitije
PANTHEON Web
14,90 € + PDV/mjesec
- (Online) fiskalna blagajna
- Izdavanje računa
- Fiskalizacija – unos oznake paragon bloka i naknadna fiskalizacija
- Unos zaprimljenih računa
- Blagajnički dnevnik
- Skladišno i materijalno poslovanje – zalihe
- Dnevni utržak – obračun blagajne
- Blagajničko poslovanje – zaključak blagajne
- Skeniranje dokumenata
- eDokumentacija MINI 1GB
Možemo li vam pomoći poboljšati poslovne rezultate?
Obratite se našim savjetnicima koji će vam pomoći potražiti rješenje koje će optimizirati vaše procese i olakšati poslovnu svakodnevicu.
NAŠE USPJEŠNE PRIČE
Zadovoljni korisnici su naš uspjeh
S PANTHEON-om su naši podatci prikupljeni na jednom mjestu što nam omogućava jednostavno donošenje pravih poslovnih odluka.
Za PANTHEON smo se odlučili kako bismo unaprijedili i olakšali naše poslovanje. PANTHEON nam omogućava praćenje serijskih brojeva i količine proizvoda te stanja zaliha. Lako dolazimo do podataka i imamo uvid u sve izvještaje. Pomoću PANTHEON-a smo poboljšali cjelokupno poslovanje, olakšali smo rad zaposlenicima i puno kvalitetnije i ažurnije rješavamo sve situacije.
Iako je naše poslovanje prilično opsežno i složeno, od samog početka smo na PANTHEON "prebacili" cjelokupno poslovanje naših 8 povezanih društva koja posluju u različitim državama regije. Kao matično društvo možemo u bilo kojem trenutku pristupiti bitnim i ažurnim podatcima o radu cijele grupe, a dobiveni podatci se lako prilagođavaju potrebama financijskog izvještavanja po pojedinim državama kao i za grupu u cjelini.
S PANTHEON-om su naši podatci prikupljeni na jednom mjestu što nam omogućava jednostavno donošenje pravih poslovnih odluka.
Za PANTHEON smo se odlučili kako bismo unaprijedili i olakšali naše poslovanje. PANTHEON nam omogućava praćenje serijskih brojeva i količine proizvoda te stanja zaliha. Lako dolazimo do podataka i imamo uvid u sve izvještaje. Pomoću PANTHEON-a smo poboljšali cjelokupno poslovanje, olakšali smo rad zaposlenicima i puno kvalitetnije i ažurnije rješavamo sve situacije.
Iako je naše poslovanje prilično opsežno i složeno, od samog početka smo na PANTHEON "prebacili" cjelokupno poslovanje naših 8 povezanih društva koja posluju u različitim državama regije. Kao matično društvo možemo u bilo kojem trenutku pristupiti bitnim i ažurnim podatcima o radu cijele grupe, a dobiveni podatci se lako prilagođavaju potrebama financijskog izvještavanja po pojedinim državama kao i za grupu u cjelini.
Ana Babić
Direktorica | LPP Croatia d.o.o.
Alen Hosu
Vodtelj projekata | Kaspar papir d.o.o.
Milica Blečić
Direktorica računovodstva | Alarm automatika d.o.o.
Ana Babić
Direktorica | LPP Croatia d.o.o.
Alen Hosu
Vodtelj projekata | Kaspar papir d.o.o.
Milica Blečić
Direktorica računovodstva | Alarm automatika d.o.o.
BAZA ZNANJA
Više informacija za bolje odluke
Ne propustite poduzetničke novosti i savjete
Ako želite primati mjesečni newsletter s korisnim sadržajima iz naše poduzetničke baze znanja, molimo vas da ispunite obrazac.
PANTHEON funkcionalnosti – Analiza poslovanja i praćenje prodaje
Uključeno u licence
PANTHEON funkcionalnosti – Fiskalizacija računa
Uključeno u licence
PANTHEON funkcionalnosti – Blagajničko poslovanje
Pri prodaji li pružanju usluga Blagajna je neophodna funkcija poslovnog programa. Omogućava izdavanje računa za krajnje korisnike na osnovi šifranta kupaca, artikala i zaliha.
Predefinirani ispisi za račune vam ubrzavaju rad a svaki račun možete uređivati prema vlastitim postavkama. S jednostavnim uvozom ručnih terminala i bar kod čitača se vrijeme potrebno za izradu dokumenata značajno smanjuje. Tako vaši kupci mogu brže obaviti svoju kupnju.
Blagajničko poslovanje uključuje:
- izdavanje POS (Point-of-sale) računa,
- šifrant kupaca,
- pregled artikala i zaliha,
- zaključak blagajne i automatsko knjiženje dokumenata,
- integracija bar kod čitača i ručnih terminala,
- unos i ispis blagajničkih primitaka,
- unos i ispis blagajničkih izdataka,
- praćenje plaćanja u domaćoj i stranoj valuti,
- vođenje više blagajni,
- blagajnički dnevnik,
- obračun blagajne,
- automatsko knjiženje dnevnih zaključaka u glavnu knjigu.
Više o blagajnama – Korisničke stranice
Uključeno u licence
PANTHEON funkcionalnosti – Izdavanje i zaprimanje računa
PANTHEON kombinira zaprimanje i izdavanje računa, međuskladišne prijenose, materijalno knjigovodstva i praćenje zaliha. Za potrebe maloprodaje, ove funkcionalnosti su također povezane s POS blagajnama.
Potpuna kontrola i kontrola bez obzira na složenost
- Brojne opcije za postavke koje će zadovoljiti vaše specifične potrebe.
- Podržavamo i najzahtjevniju trgovinu ili proizvodnu organizaciju – informacije o robnim tokovima su toliko točne da ih možemo pratiti čak i do pojedinačnih jedinica.
- Potpuno prilagodljiv mehanizam praćenja pojedinog komada i mogućnost vođenja serijskih brojeva također podržava najstrože standarde sljedivosti.
- U programu se mogu kreirati dokumenti promjene cijene koji se mogu oblikovati ručno za pojedine proizvode, skupno ili izravno iz dokumenata o preuzimanju i izdavanju.
- Periodično fakturiranje; u programu postavljamo što i kome želimo naplatiti u redovitim intervalima (npr. najam ili pretplata), a program osigurava generiranje računa.
- Za potrebe Intrastat izvještavanja, u program je ugrađena automatika oblikovanja izvještaja koji se mogu izravno prenositi na Carinsku upravu i/ili Državni zavod za statistiku.
- Praćenje nositelja troškova omogućuje integraciju primljenih i izdanih računa, putnih naloga, plaća, izravnih troškova i još mnogo toga. To je idealan alat za inženjerske tvrtke i organizacije s abc-metodologijom praćenja troškova, jer svaki posao sadrži vlastiti mikrobilancu.
- U programu je također omogućen cjelovit pregled nad dokumentom, što značajno doprinosi produktivnosti korisnika pri radu s programskim paketom. U svakom dokumentu vidimo veze s drugim dokumentima i zapisima koji se odnose na odabrani dokument.
- Brojni obračuni izdanih i primljenih računa, materijalnih prometa i pregled zaliha nam omogućuju raznovrsne usporedbe podataka i analize koje su neophodne u svakodnevnom poslovanju. Također možemo pratiti PDV dokumentaciju.
Izdani računi uključuju:
- različite vrste fakturiranja (maloprodaja, veleprodaja u domaćoj ili stranoj valuti),
- automatsko rasterećenje skladišta,
- mogućnost praćenja složene ili ambalažirane robe (npr. namještaja),
- ručno ili automatsko izdavanje serijskih brojeva,
- mogućnost proizvoljnog oblikovanja ispisa izdanog dokumenta,
- ispis dostavnice i transportnog lista bez dodatnog unosa,
- mogućnost periodičnog fakturiranja,
- podrška pri komisijskoj prodaji,
- izdavanje dostavnica i oblikovanje zbirnih faktura na njihovoj osnovi,
- automatsko pretvaranje narudžbi u račun s mogućnošću ispravaka,
- automatsko oblikovanje blagajničkog primitka pri plaćanju gotovinom,
- prilagođena maska za računalne blagajne (POS),
- praćenje kupnje kreditnim karticama, mogućnost praćenja programa lojalnosti,
- mogućnost plaćanja na rate,
- kreiranja zbirnog računa na temelju dostavnica,
- mogućnost kreiranja avansnih računa i automatsko kreiranje negativnih avansnih računa na temelju izdane fakture,
- mogućnost kreiranja računa za vlastitu upotrebu,
- mogućnost raspodjele dokumenta po odjelima i nositeljima troška
Primljeni računi uključuju:
- različite vrste i numeriranje ulaznih računa (roba, materijal, uvoz, EU primitci, troškovi tvrtke, troškovi projekata);
- podrška avansnim računima i njihovo automatsko zatvaranje,
- automatsko terećenje skladišta,
- kreiranje primljenih računa dodavanjem narudžbenice i kontrolom isporučenog i naručenog,
- terećenje primljenih proizvoda izravnim (izravnim troškovima, transport) i ovisnim troškovima (carina itd.),
- kreiranje dostavnica i zbirnih računa,
- mogućnost kreiranje avansnih računa i automatsko kreiranje negativnih avansnih računa na temelju primljenog računa,
- određivanje konta troška na razini dokumenta ili pozicije,
- mogućnost rasporedbe dokumenta po odjelima i nositeljima troškova ručno ili automatski pomoću ključeva za distribuciju,
- mogućnost plaćanja na rate,
- automatsko kreiranje blagajničkog izdatka pri plaćanju gotovinom,
- automatsko kreiranje nalog za plaćanje iz dokumenta primitka.
Uključeno u licence
PANTHEON funkcionalnosti – automatizacija poslovnih procesa
Upravljanje poslovnih procesima s poslovno-informacijskim sustavom – PANTHEON Workflow – ubrzava i poboljšava procese koji se svaki dan odvijaju u vašoj tvrtki. Vrijeme je da rutinske zadatke koji se ponavljaju i oduzimaju vam vrijeme, optimizirate, automatizirate i ubrzate.
- Bolji nadzor nad procesima u tvrtki
- Niži troškovi učenja poslovnih procesa i korištenja PANTHEON-a zaposlenih
- Lakši i brži pristup podatcima
- Maksimalna iskorištenost vremena
- Poboljšana produktivnost
- Uvođenje GDPR uredbe
- Bespapirno potvrđivanje dokumenata
- Samostalno posredovanje naloga do odgovornih osoba
- Samostalne obavijesti iz PANTHEON-a putem e-mail-a o statusu i aktivnostima procesa
Primjeri u kojima PANTHEON WorkFlow optimizira poslovne procese:
- obračun PDV-a,
- obračun plaća,
- zaključak godine,
- primljena pošta,
- primljeni i izdani računi.
Uključeno u licence
PANTHEON funkcionalnosti – Elektroničko i online poslovanje
PANTHEON korisnici koriste sve prednosti koje omogućava elektroničko poslovanje – dostupni su svi oblici poslovanja s računovodstvenim servisima, drugim poslovnim subjektima (tvrtkama), bankama i državom. Takvo je poslovanje brzo i učinkovito, a prije svega predstavlja manji trošak za korisnika.
Elektroničko poslovanje je integrirano u poslovno-informacijski sustav i dostupno je jednim klikom. Na primjer, korisnik napravi proračun, odabere ga i klikne na izvoz u PDF, a zatim ga šalje izravno svojem kupcu/klijentu. Slično tako je jednostavno i elektroničko podnošenje obrazaca državi (PDV itd.)
Elektroničko poslovanje uključuje:
- automatski izvoz predračuna, ponuda i računa u PDF i slanje e-poštom,
- skeniranje računa i slanje računovođi,
- elektroničko arhiviranje dokumenata,
- mogućnost izvoza podataka u MS Word, MS Excel i PDF,
- eSlog poslovna podrška (narudžbe kupaca, dobavljača, ponude, potvrde ponuda, izdani i primljeni računi, krediti, obavijesti o terećenju, povratnice),
- Elektroničko podnošenje obrazaca
- Jednostavna integracija s različitim web portalima (e-trgovine, intranet portali, eVEM, EB, eSudent usluga)
- razmjena podataka putem VOD standarda s drugim ERP sustavima.
Podrobno o ePoslovanju
Uključeno u licence
PANTHEON funkcionalnosti – Izdavanje i primanje narudžbi
Učinkovit i detaljan modul za naručivanje omogućuje vam da pratite od koga kupujete, što kupujete, troškove povezane s kupnjom i kada će vam narudžba stići, kao i precizno praćenje zaliha i status narudžbi kupaca. Modul Narudžbe omogućuje vam potpunu kontrolu statusa narudžbi, uređene postupke naručivanja/primanja narudžbi i svih informacija koje su vam potrebne kako bi vaši klijenti bili zadovoljni.
Praćenje naloga
U modulu Narudžbe pratimo primljene narudžbe, ponude ili predračune kupcima te predane narudžbe, upite ili primljene predračune dobavljača. Pomoću statusa narudžbe se mogu pratiti tijekom cijelog životnog ciklusa, što znači da u svakom trenutku znamo što se s narudžbom događa. Narudžbe se mogu podijeliti na pojedine vrste (na primjer, ovisno o prirodi posla ili vrsti kupca), što nam omogućuje jednostavno praćenje poslovnih procesa i bolji uvid u njih.
Otpremna lista znatno pojednostavljuje rad u većim skladištima, a istovremeno pruža mogućnost “čvrste rezervacije” – određivanje robe za točno definiranog kupca. CRM mehanizmi koje nude povezane razvojne tvrtke omogućuju nam neposredan pristup cjelokupnoj dokumentaciji koja se odnosi na kupca.
Planiranje narudžbi namijenjeno je za automatsko kreiranje narudžbi dobavljačima na temelju prošle realizirane prodaje.
Primljene narudžbe – Narudžbe kupaca
Narudžbe kupaca uključuju:
- bilo koji broj vrsta narudžbi kupaca (npr. ponuda, predračun, itd.),
- mogućnost određivanja dva partnera na dokumentu (kupac, primatelj),
- neposredan pregled trenutnih zaliha,
- neposredan uvid u financijsko stanje kupca,
- mogućnost dodavanja dodatnih proizvoda (alternativni proizvod uz nadoplatu),
- promjena sastavnice sastavljenih materijalnih sredstava u narudžbama,
- ispis narudžbi na više jezika (npr. na slovenskom, engleskom, hrvatskom, itd.), format ispisa je u potpunosti prilagođen,
- raspoređivanje po ključu za raspodjelu,
- rezervacije naručenih količina na narudžbi kupca,
- mogućnost dodavanja bilješki na narudžbu i kod pojedine pozicije,
- opis pozicija u ponudi izravno iz šifranta,
- dodavanje dodatnih narudžbi,
- mogućnost meke i tvrde rezervacije zaliha (po artiklu i po serijskom broju),
- mogućnost djelomične opskrbe,
- kreiranje avansnog računa iz narudžbe,
- izrada naloga za plaćanje,
- uvoz i izvoz kao eSlog,
- otpremne liste,
- predračun
Izdane narudžbe – Narudžbe dobavljačima
Na osnovi signalne (minimalne ili optimalne) zalihe ili narudžbi kupaca, program, poštivajući nabavni rok, automatski se kreiraju odgovarajuće narudžbe dobavljačima. Također je vrlo koristan pregled izdavanja, jer za svaku poziciju narudžbe možemo vidjeti dinamiku isporuke. S poslovnim programom PANTHEON rad je automatiziran, jednostavan i brz.
Narudžbe dobavljačima obuhvaćaju:
- više vrsti narudžbi dobavljačima (npr. domaći, strani, komisija),
- oblikovanje narudžbi dobavljačima iz narudžbi kupaca,
- oblikovanje narudžbi dobavljačima iz podataka o zalihama (minimalna, maksimalna i optimalna),
- automatsko kreiranje sumarne narudžbe dobavljaču za više narudžbi kupaca,
- ispis u obliku narudžbenice i na više jezika,
- praćenje djelomične dostave,
- obračun narudžbi,
- pregled naručenog i još neisporučenog od strane kupaca i dobavljača,
- pregled materijalnih potreba,
- analitika upita te
- kreiranje nabavne kalkulacije.
Obračun narudžbi
Obračun narudžbi uključuje:
- pregled naručenog i još nenabavljenog od strane kupaca i dobavljača,
- pregled materijalnih potreba,
- analitika upita.
Narudžbe i proizvodnja
Narudžbe mogu također biti osnova za fakturiranje i izdavanje robe te za radne naloge za proizvodnju. Uz praktične i jednostavne funkcije, možemo iz narudžbi kupaca ili dobavljača jednostavno i bez ponovnog unosa podataka, izraditi račun za preuzimanje ili račun za izdavanje robe, a iz narudžbi kupaca možemo izraditi radni nalog za proizvodnju.
Online trgovina
Praćenje narudžbi kupaca u PANTHEON-u može se povezati s B2B (business-to-business) ili B2C (business-to-customer) online trgovinom. Provjerite rješenja namijenjena vođenju online prodaje koja nude naši partneri i interoperabilna su s poslovnim programom PANTHEON.
Uključeno u licence
PANTHEON funkcionalnosti – Putni nalozi
S PANTHEON-om možete pojednostaviti upravljanje primljenim računima, uvesti jedinstveni sustav za upravljanje putnim nalozima i zadržati kontrolu nad troškovima. Putni nalozi omogućuju vam praćenje putovanja (uključujući i kružna putovanja) na kojima su nastali troškovi u više valuta i mogu biti isplaćeni izravno iz putnog naloga na različite načine (blagajnički izdatak, platni nalog, plaće…). Dostupni su brojni ispisi, od samog putnog naloga do izračuna (ne)isplaćenih putnih naloga. Tako se pri obračunu plaća i putnih naloga omogućuje automatsko knjiženje, što ubrzava i olakšava rad.
Putni nalozi uključuju:
- Tuzemna i inozemna (kružna) putovanja,
- različite načine plaćanja:
- blagajna (akontacija i isplata),
- virmani (domaća i strana likvidnost),
- plaća (iznad i ispod propisa),
- kompenzacija,
- zbirna vremenska isplata putnih naloga.
- obračun u bilo kojoj stranoj valuti,
- automatski odabir i obračun domaće i inozemne dnevnice (za doručak, ručak, večeru)
- uvoz šifranta dnevnica s WEB portala,
- vođenje šifranta dnevnica, cijena kilometra, vozila, pomoćna vozila, izravni troškovi i povezani računi, uključujući neplaćene troškove,
- mogućnost da se odredište vidi putem Google Maps prijenosom broja kilometara na putni nalog,
- ispise (putni nalog, rekapitulacije prema različitim kriterijima, uključujući kontrolni ispis za iREK),
- distribuciju putnog naloga po ključu za raspodjelu,
- automatsko izvještavanje na REK obrascu,
- praćenje podataka o prilozima putnog naloga i dodatnim troškovima,
- automatsko knjiženje grupe naloga ili pojedinačnih naloga po odjelima ili nositeljima troškova,
- jednostavan unosi preuzimanjem podataka iz šifranta (poslovni partneri, osobne mape),
- evidenciju putnih naloga sa zakonskim propisima,
- kontrolu pristupa podatcima s ovlaštenjima (pregled samo vlastitih putnih naloga ili podređenih zaposlenika),
- mogućnost različitih karakteristika putnog naloga prema vrsti dokumenta,
- slanje putnog naloga u Dokumentaciju,
- ugrađene različite kontrole s ispisima (kontrola automatskog knjiženja i plaćanja putnih naloga) i IRIS upozorenja,
- mogućnost proizvoljnog određivanja obveznih polja putem obrasca Obvezni unosi.
Uključeno u licence
PANTHEON funkcionalnosti – Osnovna kadrovska evidencija – personalna mapa
Pomoću programa PANTHEON možete voditi razne evidencije o zaposlenicima, bez obzira na to jesu li stalno ili honorarno zaposleni, studenti, pripravnici ili pak bivši zaposlenici. Za svakog zaposlenika možete napraviti personalnu mapu u koju unosite njegove osobne i ostale podatke važne za poduzeće – tako imamo na jednom mjestu sve što želimo vidjeti o našim zaposlenicima.
Poslovni program PANTHEON je sukladan s GDPR-om.
Osobni podatci su osigurani u skladu s GDPR-om. Pristup povjerljivim podatcima onemogućava se autorizacijskim mehanizmom.
Osnovna kadrovska evidencija uključuje:
- praćenje podataka radne knjižice (izračun radnog staža, obljetnica…),
- praćenje podataka o članovima obitelji, strancima, radnim dozvolama, različitim iskaznicama,
- praćenje dopusta (izračun, ispisi, povijest) po formulama za izračun dopusta ili unosom (razina tvrtke, radnog mjesta, djelatnika) te ispis potrebnih odluka,
- praćenje različitih odsutnosti s rada, npr. bolnički, studentski dopust i uvoz iz Excel datoteke,
- praćenje radnog vremena i integracija s registratorom vremena,
- putne naloge.
Uključeno u licence
PANTHEON funkcionalnosti – Skladišta, zalihe, inventura
PANTHEON podupire sve ključne procese u skladištu i omogućuje potpuni pregled stanja zaliha. Pregled zaliha i narudžbi je brz i jednostavan, niz automatiziranih postupaka osigurava optimalno stanje robe i zaliha.
S obzirom na to da PANTHEON također podupire ostale procese u tvrtki, skladište je povezano s drugim odjelima (npr. prodaja, proizvodnja, knjigovodstvo, itd.). Kad su svi podatci na jednom mjestu, poslovni procesi teku organiziranije, objedinjeno i brže.
Skladišta i zalihe obuhvaćaju:
- jednostavan prijenos robe među skladištima,
- više načina praćenja zaliha (pregled trenutnih zaliha, pregled minimalnih zaliha, pregled više zaliha, pregled slobodnih zaliha),
- praćenje serijskih brojeva (uključeno v LX, LT, RE, SE, ME, GE, MF),
- mogućnost automatskog kreiranja međuskladišnog prijenosa iz narudžbe ili drugog dokumenta (uključeno u LX, LT, RE, SE, ME, GE, MF),
- kreiranje kalkulacije na izlazno/ulaznom skladištu,
- kreiranje nabavne kalkulacije,
- inventura,
- potpora carinskim skladištem (uključeno u RE, SE, ME, GE, MF).
Uključeno u licence
PANTHEON funkcionalnosti – Napredna kadrovska evidencija
Posebna pažnja u PANTHEON-u posvećena je upravljanju kadrovima, koji su često zapostavljeno područje poslovne informatike. Jezgru predstavlja personalna mapa radnika. U tom smislu, možemo voditi različitu evidenciju radnika, rezidenata ili nerezidenata, bez obzira ne to jesu li oni zaposleni redovito, honorarno, studenti, pripravnici ili bivši zaposlenici.
Za svakog zaposlenika sastavljamo personalnu mapu, gdje unosimo njihove osobne podatke i podatke o članovima obitelji, podatke o ranijim radnim odnosima, gradimo historiju kretanja radnika u tvrtki, prikupljamo podatke o stažu, beneficiranom radnom stažu, dodatku za minuli rad, povijesti odsustva zaposlenog je i drugim izostancima, informacije o odmoru za pojedinu godinu, lječničkom pregledu i drugim obaveznim podatcima u skladu sa Zakonom o zaštiti na radu, podatcima o školskoj spremi i obuci te povezanim troškovima.
U modul Kadrovi predstavljen je specifičan skup podataka o plaći zaposlenih, podatci o obaveznom i dobrovoljnom mirovinskom osiguranju uključujući evidenciju plaćanja, članstva u sindikatu i evidencija plaćanja članstva te radni sati zaposlenog – podatci koji se kasnije koriste svuda u programu.
Za potrebe zapošljavanja, postoji modul koji omogućava praćenje oglasa za radna mjesta. Na oglase se javljaju kandidati koji, u skladu s GDPR-om, mogu ostati u bazi kao osobe koje traže posao, za buduća otvorena radna mjesta. Na osnovi intervjua radimo ocjenjivanje i izbor odgovarajućeg kandidata. Nakon toga se ovi podatci lako prenose u personalnu mapu. Mehanizam autorizacija garantira daosobni podatci o zaposlenicima ostaju povjerljivi.
Poslovni program PANTHEON je sukladan s GDPR
Osobni podatci su osigurani u skladu s GDPR-om. Pristup povjerljivim podatcima onemogućava se autorizacijskim mehanizmom. Također možemo upravljati i pratiti različite suglasnosti zaposlenika i kandidata s upozorenjima o pokretanju i brisanju preko WF-a.
Napredna kadrovska evidencija uključuje:
- kadrovsku evidenciju (EMŠO, ZZZS, DŠ, podatci o rođenju, prebivalište, podatci o vozilu itd.),
- praćenje podataka o članovima obitelji, honorarnom radu i radu na ugovor o djelu, studentima, pripravnicima, detaširanih, radnim dozvolama, različitih iskaznica,
- Dobrovoljno dopunsko mirovinsko osiguranje i obvezno dopunsko mirovinsko osiguranje – ODPZ,
- Modul za klasifikaciju radnih mjesta,
- praćenje dopusta (izračun, ispisi, povijest) prema formuli za izračun dopusta ili unosom (razina tvrtke, radnog mjesta, radnika) i ispis potrebnih odluka,
- praćenje različitih izostanaka s posla, npr. bolnički, studijski dopust… (kalendar, tablica, ispis),
- praćenje radnog vremena i integracija s registrom vremena (Špica, 4pot),
- podatke o zdravstvenom stanju zaposlenika,
- VZD (praćenje ispita, korištenje zaštitnih sredstava, arhiva dokumentacije zaposlenika)
- obveze za osnovna sredstva,
- izračun dopusta i izrada ispisa o dopustima,
- slanje šifriranih odluka o godišnjem odmoru na e-mail adresu zaposlenika i izvoz u mapu
- vođenje evidencije o kreditima, ovrhama, potporama (alimentacija/uzdržavanje?),
- zakonski šifranti (standardna klasifikacija zanimanja, stupanj obrazovanja …),
- upozoravanje na događaje (npr. rođendan zaposlenika, raskid ugovora, liječnički pregled, VZD),
- obrasce M1, M2, M3, PD-1 s priključkom preko sučelja eVEM ljudskih resursa i slanjem na HZZO,
- ispise (standardni ispisi, izrada vlastitih ispisa),
- izvoz podataka za pripremu povezanih dokumenata (MS Word i Open office Write),
- uvoz šifranata putem WEB portala (formula za dopust po KP, tarifnih – platnih razreda, državnih praznika radnih mjesta za GE licencu)
- nadzorne ploče,
- slanje u Dokumentaciju,
- zapošljavanje:
- raspisivanje natječaja za slobodna radna mjesta (interno, PD-1, WWW),
- praćenje slobodnih radnih mjesta,
- upravljanje kandidatima i uvoz Europass životopisa,
- kalendar intervjua,
- ispisi (poziv na razgovor, obavijest o odabranosti/neodabranosti),
- slanje e-mail obavijesti svim kandidatima istovremeno.
Uključeno u licence
PANTHEON funkcionalnosti – Obračun plaće
Obračun plaća u poslovno-informacijskom sustavu PANTHEON odlikuje izuzetna prilagodljivost, što omogućava obračun za različite vrste tvrtki, radnih odnosa, osnovnih i dodatnih isplata te davanja za njih.
Također je moguće jednostavno obračunavanje plaće i jednokratan unos podataka, nakon pripreme postavki za prvi obračun. Osnova za obračun plaće su personalne mape zaposlenika i šifranti radnih mjesta te drugi odgovarajući šifranti. Poslovni program PANTHEON automatski prenosi podatke o odsustvu s posla i prisutnosti na poslu, plaćanju prijevoza, kreditima, plaćanju članarina sindikatima, premijama PDPZ / ODPZ, putnim nalozima i drugih s odgovarajućim vrstama naknada. Kada su svi podatci na jednom mjestu, obračun plaće se odvija brže i lakše.
Pojednostavljen rad sa zakonskim obrascima i ispisima
U sklopu obračuna plaće, na raspolaganju imamo sve zakonski propisane obrasce (OD, OPJ, Specifikacija uz poresku prijavu, PPP, M-4, M-UN i dr) te veliki broj drugih ispisa, koji nam pomažu prikazati rekapitulacije doprinosa, zarada, obračuna, kredita, šifri naloga za plaćanje, godišnji karton zaposlenog, karton radnika s razdobljem osiguranja s povećanjem itd. (REK, KIDO-5, Obrazec 1 -ZAP/M, in Obrazec 3, ZPIZ-KID-SDČ, Zahtevki za refundacije …)
Program nam omogućava kreiranje naloga za plaćanja neposredno iz obrasca koji smo pripremili i obračunali plaću. Isto je i s knjiženjima, jer nam plaće automatski knjiži u glavnu knjigu.
Poslovni program PANTHEON je sukladan s GDPR-om
Osobni podatci su osigurani u skladu s GDPR-om. Pristup povjerljivim podatcima onemogućava se autorizacijskim mehanizmom.
Obračun plaće uključuje:
- fleksibilno definiranje postavki obračuna – vrsti zarade, vrste dokumenata, doprinosa i poreza
- mogućnost unosa, popravljanja i brisanja većem broju radnika odjednom
- mogućnost stornog obračuna pojedinog djelatnika ili za sve djelatnike
- historijski podatci parametara omogućavaju ponovno obračunavanje (pojedinac/svi)
- prijenos standardnih vrsta zarada među obračunima
- vođenje kratkoročnih i dugoročnih kredita i drugih obustava
- uvoz šifranata s WEB portala (vrsta dokumenata, vrsta zarade, vrsta rada, doprinosa, poreza na dohodak, olakšice…)
- uvoz šifranta prosječnih plaća s mogućnošću postavljanja automatskog pokretanja zadataka
- alat za preračun iz neta u bruto te iz bruta u neto
- mogućnost ispisa platnih lista na bilo kojem jeziku
- različite vrste obračuna ovisno o tipu ustanove
- plaće za invalidske tvrtke, trgovačka društva i javne ustanove (platna lista, ISPAP)
- Različiti tipovi obračuna:
- redovna plaća (kolektivni/individualni ugovor, upućeni radnik),
- autorski honorar (novinar, umjetnik…),
- ugovor o radu
- naknadu za sudjelovanje i najamninu,
- rad pripravnika, učenika i studenata s mogućnošću izvoza u eŠS.
- Različite vrste obračuna osnovne plaća:
- polazna točka u bruto mjesečnoj plaći,
- početna točka obračuna u bilo kojoj valuti,
- početnu točku izračuna na temelju broja zaposlenih,
- polazna točka na temelju ocjene,
- početna točka izračuna na temelju tarifnog/platnog razreda,
- početnu točku izračuna na temelju parametara na radnom mjestu,
- početnu točku izračuna na temelju parametara u osobnoj mapi,
- početnu točku izračuna na temelju parametara nositelja troškova
- Različite vrste obračuna dodatnih isplata:
- više radnih mjesta u isto vrijeme,
- članarina sindikata u bruto iznosu,
- boniteti,
- regres za godišnji odmor,
- invalidnine,
- jubilarne nagrade,
- otpremnine,
- dobrovoljno dopunsko osiguranje,
- obvezno dopunsko zdravstveno osiguranje,
- neplaćeno odsustvo,
- minuli rad,
- benificirani radni staž,
- razlika do min. plaće (obračunate i isplaćene),
- obračun prehrane i prijevoza (također ovisno o relaciji),
- poticanje zaposlenika,
- bolovanje na trošak poslodavca,
- naknadu za bolovanje HZZO,
- oslobađanju od doprinosa (ZUTD-A, članak 2. ZIUPTD-a stariji od 55 godina itd.).
- Ispise plaća:
- različite platne liste s mogućnošću ispisa na stranom jeziku,
- različite rekapitulacije,
- priprema izvještaja o dohodku i uzdržavanim članovima obitelji s uvozom na FURS,
- REK obrasci (1, 1a, 1b, 2) s mogućnošću izvoza HTTP post metodom ili SOAP metodom, posebni porez, nerezidenti, upućeni radnici s KIDO 5,
- Automatsko odvojeno kreiranje dva REK-a za invalidske tvrtke za osobe koje nisu invalidi te za prijelaz s odrečenog na neodređeno vrijeme u skladu s člankom 39. ZUTD-A,
- SP (Obračun doprinosa, Obračun članarine, platne liste zaposlenika u SP-u),
- Obrazac 3, 1-ZAP / M, ZAP-STRU / L (XML izvoz),
- povrati sredstava od HZZO-a, bolnički list s mogućnošću podnošenja putem eVEM-a,
- povrati sredstava za ZPIZ, registar osoba s invaliditetom itd.
- mogućnost kreiranja raznih obrazaca,
- mogućnost izvoza ispisa u MS Excel, Word, PDF…
- slanje platnih lista, iREK-a na e-mail adresu zaposlenika u kriptiranom obliku ili u mapu zaposlenika,
- automatska priprema platnih naloga (pojedinačno, SEPA),
- preuzimanje podataka iz drugih izvora:
- putnih naloga (neisplaćeni putni nalozi do i iznad Uredbe)
- osobne mape (podatci o zaposlenicima), proizvodnja (parametri iz proizvodnje),
- zadataka (informacije o prisutnosti na radnom mjestu),
- kalendara (podatci o odsutnosti s radnog mjesta, praznicima).
- izvoz podataka za Moja naložba, eŠS, Modra zavarovalnica, SODPZ.
- automatsko knjiženje u glavnu knjigu,
- provjeru i sprječavanje istodobne uporabe odnosno unosa/promjene podataka u osobnoj mapi u vrijeme obračuna plaće,
- Različite kontrole i IRIS upozorenja.
Uključeno u licence
PANTHEON funkcionalnosti – Obračun PDV-a
PANTHEON omogućuje praćenje poreznih evidencija u skladu s važećim zakonom.
Obračun PDV-a uključuje:
- porezne evidencije: knjige izdanih, primljenih računa i računa iz uvoza,
- knjige danih i primljenih predujmova,
- knjige izdanih/primljenih računa i danih/primljenih predujmova za EU,
- automatsko kreiranje obračuna PDV-a,
- kreiranje dodatka za PDV-O,
- ispravci obrazaca PDV-O, uključujući priloge,
- kreiranje rekapitulacijskog izvješća,
- kreiranje izvješća o isporuci
- automatsko knjiženje PDV-a,
- podrška sustavu obračuna PDV-a nakon izvršene uplate.
- Kontrolni ispisi
POREZNE KNJIGE
Porezne knjige se u programu kreiraju automatski prema podatcima koje smo prethodno unijeli u modul Roba. Podatci se u poreznu evidenciju prikladno uvrštavaju ovisno o odabranom poreznoj stopi i načinu nabave odnosno prodaje, čime mislimo na domaću odnosno inozemnu nabavu ili na prodaju krajnjim kupcima.
Knjige računa uključuju: knjige izdanih računa i primljene predujmove za domaće izdavanje i EU te knjige primljenih računa i danih predujmova za domaću nabavu, EU i uvoz. I ovdje postoji posebna evidencija članka 85.a. odnosno obrazaca PE-7 i PE-17, koji se također automatski kreiraju prema prethodno unesenim podatcima u Modulu Roba.
Porezne knjige se mogu za potrebe različitih analiza i kontrola pisati i za razdoblje koje se razlikuje od poreza, na primjer, za jedan tjedan, za svakog partnera, odjel itd.
OBRAČUN PDV-a
U programu se i obračun PDV-a (PDV-O) automatski generira. Možemo ga ispisati izravno iz programa ili izvesti u sustav eDavki. U programu je omogućeno automatsko kreiranje priloga za PDV-O. Kada se obračun PDV-a pošalje poreznoj upravi, u programu zaključavamo porezno razdoblje, što znači da korekcije u programu više nisu moguće za to razdoblje. Tako kreiran PDV-O se u programu knjiži automatski.
REKAPITULACIJSKI IZVJEŠTAJ
Porezni obveznik koji isporučuje robu drugom poreznom obvezniku ili pravnoj osobi identificiranoj za potrebe PDV-a u drugoj državi članici Unije, mora prikazati isporuku robe u Uniji u rekapitulacijskom izvješću ili na obrascu RP-O, koji se također automatski generira u programu. Za ispravljanje podataka iz prethodnih razdoblja postoji tablica unosa u koju možete izravno unijeti podatke.
Detaljnije o obračunu PDV-a – Korisničke straniceUključeno u licence
PANTHEON funkcionalnosti – poslovanje s inozemstvom
Ako poslujete s inozemstvom, koristeći PANTHEON LT i više licence, moći ćete u programu postaviti odgovarajuću poreznu stopu kako biste osigurali točnu evidenciju PDV-a. Korištenje poslovnog programa pojednostavljuje praćenje različitih pravila vezanih uz porez na dodanu vrijednost i poslovanje s državama članicama EU i drugim zemljama izvan Europske unije, npr. prodaja i kupnja robe, prodaja i kupnja usluga.
Uključeno u licence
PANTHEON funkcionalnosti – Carina, Intrastat, JCD
Poslovni program PANTHEON omogućava cjelovito carinsko poslovanje. Podržana su carinska skladišta vrste D i sve potrebne evidencije. Kao i kod drugih modula, modul carinskog skladišta radi po metodi vrste dokumenata. S time imamo jedinstvenu podršku za nekoliko carinskih skladišta i za proizvoljan broj različitih zakonski dozvoljenih prometa na njih.
Osnovni princip modula carinskog skladišta je pružanje evidencije o ulazu i izlazu, te izdavanje popratne dokumentacije. Možete koristiti pojednostavljeni ili prošireni model, ovisno o potrebama tvrtke.
- U pojednostavljenom modelu pratimo samo preuzimanje i izdavanje u okviru Jedinstvenih pravnih dokumenata (JCD). U ovom modulu vrijedi načelo da za svaki izlaz u carinskom skladištu napravimo odgovarajuću carinsku deklaraciju tako da se roba iz carinskog skladišta može izdati za slobodan promet ili prodati izvan državne granice.
- Prošireni model , međutim, predstavlja podršku za carinske dozvole za tjedno ili mjesečno carinjenje. U tom slučaju, jedna dodatna carinska deklaracija uključuje više izlaza ili knjigovodstvenih zapisa.
Osim toga, program također uključuje potporu za domaće carinjenje i vlastitu deklaraciju, uključujući kreiranje i JCD ispisa. Funkcije uvozne deklaracije i JCD također su podržane, kao i pojednostavljena deklaracija uvoza i izvoza.
Osim navedenog, postoji i onu vrsta analize i obračuna, kojom pratimo robu u carinskim skladištima.
JCD, Intrastat
- Mogućnost kreiranja JCD i Intrastat izvješća neposredno iz računa,
- mogućnost grupnog kreiranja izvješća JCD i Intrastat,
- mogućnost izvoza Intrastat izvješća koji se dostavlja elektronički putem G2B servisa Carinske uprave
Carinska skladišta
- Podrška carinskim skladištima tipa A, B, C i D,
- preuzimanje i izdavanje iz carinskog skladišta,
- automatsko kreiranje knjigovodstvenih zapisa,
- praćenje podrijetla i deklaracija,
- vođenje cjelokupne carinske evidencije.
Detaljnije o carinskim skladištima – Korisničke stranice
Uključeno u licence
PANTHEON funkcionalnosti – Osnovna sredstva
- U osnovnim sredstvima evidentiramo poslovne događaje vezane uz stjecanje, korištenje i prodaju osnovnih sredstava.
- Registar osnovnih sredstava sadrži podatke o pojedinačnim osnovnim sredstvima, njihovoj aktivaciji i sve promjene na njima. Povijest promjena je uvijek dostupna.
- Evidencija vrijednosnih promjena osnovnih sredstava osim troškova amortizacije može uključivati promjene zbog umanjenja vrijednosti ili jačanja osnovnih sredstava.
- Na osnovnim sredstvima možemo držati promjene lokacija povezanih s podatcima o poslovnim subjektima te promjene obveza vezanih uz podatke o zaposlenicima. Za osnovna sredstva, koja su također radni uređaji, možemo voditi evidenciju o intervencijama i periodičnim pregledima.
- Obračun amortizacije vrši se za odabrana osnovna sredstva ili za sva, a uz potvrdu izračuna podatci se upisuju u registar. Program obračunava amortizaciju uzimajući u obzir promjene zbog umanjenja ili povećavanja vrijednosti.
- Knjiženje svih događaja (promjena i obračuna amortizacije) u glavnoj knjizi provodi se automatski prema kontima koji su unaprijed postavljeni u šifrantu amortizacijskih skupina ili registru osnovnih sredstava i sitnog inventara. Možemo knjižiti uzimajući u obzir ili ne uzimajući u obzir odjele i nositelje troška.
- Pretraživanje po registru osnovnih sredstava je brzo i pregledno, budući da je omogućeno pretraživanje po više kriterija. Inventaru osnovnih sredstava posebno olakšava integracija programa s čitačem bar koda. Program također omogućava automatski prijenos nabave osnovnih sredstava i sitnog inventara iz dokumenta o preuzimanju u registar osnovnih sredstava i registar sitnog inventara.
Detaljnije pojedinosti:
- Automatski prijenos nabave osnovnih sredstava i sitnog inventara iz dokumenta preuzimanja u registar osnovnih sredstava i registar sitnog inventara,
- u registru osnovnih sredstava omogućuje je dupliciranje istih osnovnih sredstava,
- vođenje registra osnovnih sredstava po odjelima i nositeljima troška
- povećanje i umanjenja osnovnih sredstava te ukidanje,
- likvidacija osnovnih sredstava uz automatsko prethodno ukidanje povećanja ili umanjenja vrijednosti osnovnih sredstava,
- ispis kartice i registra osnovnih sredstava i sitnog inventara, registara strukture, likvidiranih osnovnih sredstava i inventarnih stupova
- automatski obračun amortizacije osnovnih sredstava za sva sredstva ili pojedinačna osnovna sredstva, za bilo koje odabrano vremensko razdoblje (mjesečno, godišnje), uz istovremeni obračun amortizacije po kontu nabave ili amortizacije prema kontima povećanja ili amortizacije na temelju konta umanjenja vrijednosti,
- ispisi obračuna amortizacije po kontima, amortizacijskih skupina, inventarnih brojeva, odjelima i nositeljima troška
- jednostavno obnova obračuna amortizacije i uspostavljanje prethodnog stanja pred obračunom amortizacije,
- automatsko knjiženje promjena u registru osnovnih sredstava, sitnog inventara i obračun amortizacije
- omogućen popis osnovnih sredstava i sitnog inventara s čitačem bar koda i uvoz podataka u registar za daljnju obradu podataka,
- vođenje dokumentacije
- praćenje usluga i periodičnih pregleda
- zaduživanje i razduživanje zaposlenika
- automatsko traženje stanja ili djelomičnog stanja zaliha na nekom skladištu
- jednostavan unos inventurnog stanja u program
- automatsko oblikovanje inventurnih viškova
- izrada dokumenta promjene cijene, automatsko određivanje zaliha i knjiženje
Uključeno u licence
PANTHEON funkcionalnosti – Trošarine
Modul Trošarinska skladišta namijenjen je unosu idenata s trošarinom za skladištenje, proizvodnjom i otpremom s odgodom plaćanja trošarine. U trošarinskim skladištima se trošarina pri identima s trošarinom inače obračunava, ali nije uključena u nabavnu vrijednost odnosno u poreznim evidencijama, kao što je to slučaj s uvođenjem trošarina u redovno skladište. U trošarinskom skladištu sljedivost robe je također omogućena.
Modul Trošarine sadrži:
- preuzimanje idenata na troškovno skladište
- izdavanje idenata s troškovnog skladišta
- obračun trošarina -> odvojeno za izdavanje, preuzimanje i oboje
Uključeno u licence
PANTHEON funkcionalnosti – Servis
Servisne funkcionalnosti namijenjene su tvrtkama koje u okviru svog poslovanja obavljaju servisnu djelatnost ili daju jamstvo za prodane proizvode.
Skladište reklamacija
Karakteristično za servis je da se prometi ulaza i izlaza moraju izjednačiti. Koliko smo primili dijelova, toliko moramo i izdati, zamijeniti s drugim ili zatvoriti s izdanim odnosno primljenim odobrenjima i obrnuto. Stoga je za servisnu djelatnost predefinirano Skladište reklamacija, na kojem se zalihe vode količinski i vrijednosno.
Servisni nalog
U svrhu praćenja reklamacija kupca, u programu je dostupan Servisni nalog, pomoću kojeg preuzimamo oštećenu robu te ju vraćamo je nakon popravka, zamjenjujemo s drugim proizvodom ili ga zatvaramo s odobrenjem. Program također provjerava je li kupac stvarno kupio proizvod kod nas, s kojim dokumentom i je li proizvod još uvijek pod jamstvom. Osim toga, ovisno o tome jesu li proizvodi u jamstvenom roku ili ne, program nudi mogućnost povrata novca za reklamirani proizvod.
Reklamacije kupca
- potpora vlastitom servisu
- podrška za reklamacijske zahtjeve i servisne naloge
- praćenje garancije
- vođenje proizvoda po serijski brojevima, kupcima i garancijskim rokovima
- pregled i obračun dugovanja prema kupcima
- izdavanje zamjenskih proizvoda
- fakturiranje servisnih zahtjeva
- povezivanje servisnih zahtjeva s odobrenjima
Reklamacije dobavljačima
Praćenje reklamacija dobavljačima, odnosno proizvoda koje dobavljačima šaljemo na reklamaciju, vrši se putem dokumenata za izdavanje oštećenih proizvoda dobavljaču, koje zatim dobivamo natrag i u slučaju primitka odobrenja od dobavljača, zatvaramo reklamaciju.
Pregled otvorenih/zatvoreni reklamacijskih zahtjeva kupaca i dobavljača i njihov sadržaj nalaze se u obračunu servisa.
- Automatsko kreiranje otpremnice za slanje reklamacijskih zahtjeva dobavljaču na temelju primljenih računa i stanja skladišta,
- Mogućnost zatvaranja servisnih zahtjeva zamijenjenim proizvodima i povezivanje zahtjeva s odobrenjem,
- Obračun dugovanja dobavljača iz reklamacijskih zahtjeva
Obračun i proračun reklamacija
Modul Servis također sadrži obračun reklamacija kako riješenih tako i neriješenih. Obračuni mogu biti napravljeni odvojeno za primljene i odvojeno za izdane zahtjeve, te kombinirano za oboje.
Proračun servisnih usluga je namijenjen je periodičkom obračunu servisnih intervencija.
Uključeno u licence
PANTHEON funkcionalnosti – Računovodstvo i financije
PANTHEON Računovodstvo podržava glavnu knjigu sa saldakontima i omogućava automatsko i ručno knjiženje poslovnih događaja. Većina unosa se automatski generira prema zadanim predlošcima knjiženja. Računovodstvene pomoćne knjige u potpunosti su integrirane u glavnu knjigu bez dvostrukog unosa podataka. Knjiženje također olakšava korištenje ključeva za raspodjelu prema unaprijed konfiguriranim predlošcima.
U program je uključen osnovni kontni plan ali se može ažurirati i mijenjati, kao i unaprijed postavljene predloške za automatska knjiženja. Rad s PANTHEON-om je tako precizan, brz i prilagođen vašim potrebama.
Detaljnije pojedinosti:
- proizvoljni broj tipova temeljnica s pripadajućim postavkama za knjiženje
- potpuna povezanost pomoćnih knjiga s glavnom knjigom bez dvostrukog unosa podataka,
- automatsko knjiženje ulaznih i izlaznih računa, obračun PDV-a, plaće, putni nalozi i drugi osobni primici, proizvodnja i amortizacija,
- saldakonti u domaćoj i stranoj valuti
- pregled svih knjiženja u glavnoj knjizi/saldakonti s mogućnošću filtriranja po kontu, datumu, vrsti dokumenta, poslovnom partneru, broju dokumenta itd.
- Prilikom promjene kontnog plana omogućen je automatski prijenos ili knjiženje sa starog kontnog plana na novi kontni plan i istovremeno kreiranje temeljnice.
- Automatsko zatvaranje 4. i 7. razreda i priprema temeljnice,
- kreiranje temeljnice dnevnika za zaključak i početak financijske godine,
- dnevnik knjiženja je detaljan i sažet po broju temeljnice, datumskim kriterijima, kontu, referentu, u domaćoj i stranoj valuti,
- ispis konto kartice prema odabranim kriterijima kao što su: za jedan račun ili više računa, datum knjiženja, datum PDV-a, dokument u domaćoj i stranoj valuti ili u obje valute, u različitim oblicima ispisa;
- Izvještaj o poslovnim potraživanjima/obvezama i financijskim ulaganjima obveza od nerezidenata,
- Izrada BST izvješća o promjeni usluge i robnoj razmjeni te o tekućim / kapitalnim transferima s nerezidentima
- kontrolni ispisi neusklađenih temeljnica, automatskih knjiženja i druge provjere,
- bruto bilance za bilo koji raspon konta i za bilo koje razdoblje, analitički po pojedinačnim kontima, po sintetici konta, kontima pojedinih skupina i klasama,
- unaprijed postavljene provjere bilance s mogućnošću izmjene,
- priprema provjera bilance po odjelima i mjestima troška, usporedbom po razdoblju, itd.,
- mogućnost automatskog prijenosa bilance stanja, računa dobiti i gubitka i izvješća o stanju dobiti i gubitka u sudskom registru, na temelju unaprijed utvrđenih prijedloga bilance,
- praćenje troškova i prihoda po pojedinim nositeljima troška (projektima),
- svi dokumenti (ugovori, računi, putni nalozi, plaće) podržavaju praćenje putem nositelja troška
- analiza nositelja troškova, uključujući račun dobiti i gubitka,
- automatsko knjiženje vremenskih razgraničenja.
BILANCA
U izborniku „Bilanca“ možete koristiti različite unaprijed zadane obrasce i formule za pripremu različitih vrsta ispisa bilance i računa dobiti i gubitka za različita razdoblja, odjela i nositelje troška, kao i uspoređivanje prethodnih razdoblja, u domaćoj i stranoj valuti, te objavljivanjem pojedinačnih stavki bilance.
KONTROLNI ISPIS
Vrlo koristan je meni “Kontrolni ispisi” automatskih knjiženja i neusklađenih temeljnica iz kojih računovodstvo može odrediti neusklađene unose. Program također podržava zatvaranje 4. i 7. razreda po klasam i nositeljima troškova, kao i automatsku pripremu temeljnice za knjiženje u glavnu knjigu. U izborniku “Zaključak godine” automatski će se kreirati zaključna i početna temeljnica.
KONSOLIDACIJA
U PANTHEON-u su dostupni konsolidirani računovodstveni podatci koji podržavaju konsolidaciju računovodstvenih podataka u financijskim izvještajima. Konsolidirani financijski izvještaji sastavljeni su na temelju pojedinih financijskih izvještaja konsolidiranih društava s odgovarajućim konsolidacijskim prilagodbama koje nisu predmet knjiženja na konsolidiranim računima. Konsolidacija se odradi tako da tvrtka, uz posebno odobrenje odabranih podružnica, odabere knjiženja koja datumski odgovaraju kriterijima za pripremu konsolidiranog financijskog izvještaja.
OBRAČUN KAMATA
Saldakonti su osnova za izračunavanje zateznih kamata za kupce, kontrolni obračun za kamate dobavljača. Možete izraditi i izračun kamata za određenog poslovnog partnera.
OPOMENE
Modul omogućuje stvaranje i slanje opomena za dospjela potraživanja poslovnim partnerima. Pripremljene opomene mogu se ispisati ili poslati e-poštom.
NAPLATA
Pri naplati potraživanja „kroničnih“ neplatiša može Vam pomoći modul „Naplate“ . Ovdje možete pratiti komunikaciju i obećana plaćanja neplatiša. Ako naplata nije uspješna, možete kreirati prijedlog za ovrhu i pohraniti ga kroz kreiranu datoteku.
PRIPREMA ELEKTRONSKIH NALOGA I UVOZA BANKOVNIH IZVODA
Nema potrebe ručno unositi uplate u bankovni program i ručno knjižiti izvod. Sve se odvija razmjenom putem ISO SEPA XML datoteka.
IZRAVNA POVEZANOST SA BANKARSKIM PROGRAMOM I PREGLEDOM STANJA
Ako vaše poslovanje zahtijeva brzu reakciju na uplate klijenata, PANTHEON možete povezati s bankarskim programom te pratiti plaćanja putem PANTHEON-a
KREDITI I LEASING
Moguće je upravljanje primljenim i izdanim kreditima i najmovima te izrada izvješća o poslovima leasinga.
RAČUNOVODSTVENA KONZOLA
Sve što računovođa radi na jednoj bazi može istovremeno raditi na više baza: automatsko knjiženje, izrada kontrolnih provjera.
Detaljnije o računovodstvu – Korisničke straniceUključeno u licence
PANTHEON funkcionalnosti – mogućnost povezivanja s vanjskim rješenjima*
U napredne verzije PANTHEON-a je uključen modul koji omogućava da se postojeće funkcionalnost programa nadograde i prilagode potrebama vašeg poslovanja. Ovaj se modul naziva PANTHEON ARES.
ARES čini vrlo moćno razvojno okruženje u kojem je moguće pisati postupke za poslovne procese koji se provode u vezi s postojećom funkcionalnošću PANTHEON-a. U praksi to znači da se PANTHEON prvo implementira, a zatim se po potrebi povezuje s rješenjima koja korisnik želi zadržati. Na taj se način ažurira poslovni sustav, a ne gubi se nikakva specifična funkcionalnost koja inače nije uključena u PANTHEON. Modul ARES omogućava daljnji razvoj i povezivanje vlastitih rješenja s poslovnim sustavom PANTHEON .
ARES također omogućuje korištenje vanjskih dinamičkih knjižnica (DLL), pristup drugim bazama podataka putem ADO sučelja te automatizaciju rada unutar Windows operativnog sustava pomoću COM objekata.
*U cijenu licence nije uključena implementacija.
Uključeno u licence
PANTHEON funkcionalnosti – osnovni radni nalozi
- Proizvoljan broj različitih vrsta radnih naloga,
- Jednostavno kreiranje radnih naloga,
- Obuhvaćen proces naručivanja – pojednostavljen prijenos narudžbu kupaca u radne naloge
- unos stvarno upotrjebljene količine za pojedine radne naloge i ograničenje te upotrebe
- Ispis radne dokumentacije
- Vrednovanje proizvodnje po metodi cijene koštanja
- izračuni i pregled razlike između cijene koštanja i prodajne cijene
- automatsko rasknjižavanje skladišta materijala i prijenos gotovih proizvoda na skladišne proizvoda,
- Korištenje serijskih brojeve za materijale, gotove proizvode i poluproizvode
- Normiranje rada i pregled postizanja norme
- Rastavljanje proizvodnje (npr. piljenje trupca)
- servisni radni nalozi za potrebe servisnih radionica (npr. automehaničarska radionica).
Uključeno u licence
PANTHEON funkcionalnosti – Jednostavna proizvodnja
U modulu jednostavna proizvodnja kontroliraju se svi jednostavni proizvodni procesi. U središtu proizvodnje su sastavnice na kojima se nalaze svi podatci o materijalima i operacijama te radni nalozi, preko kojih izdajemo materijal i preuzimamo proizvod. Rad nam pojednostavljuje uvođenje serijskih brojeva, pomoću kojih možemo detaljno pratiti proizvod.
PANTHEON je odličan izbor kako za serijsku proizvodnju, tako za proizvodnju po narudžbi. Alat u programu omogućava kreiranje radnih naloga na osnovi različitih kriterija. Istovremeno se u pozadini programa vrši kontrola što onemogućava višestruk prijenos određenih narudžbi u radni nalog. Pri obradi i izradi radnih naloga, broj dokumenta kupca ima funkciju veznog dokumenta, što omogućava da u svakom trenutku vidimo status i stupanj realizacije narudžbe.
Sastavnice:
- Rad sa sastavnicama je pojednostavljen.
- Sastavnica sadrži sve podatke o materijalima i operacijama, koje su potrebne za izradu određenog proizvoda.
- Kreiranje i ažuriranje sastavnice se izvodi direktno na šifarniku identa.
- Mogućnost kopiranja i prenosa podataka iz drugih sastavnica.
- Nivoiski ispisi sastavnice.
- Ispisi sastavnice, koji sadrži određeni materijal.
- Simulacija predkalkulativne vrijednosti na ispisu.
Radni nalozi:
- Praktičan proizvoljan broj različitih vrsta radnih naloga.
- Jednostavno kreiranje radnih naloga.
- Pojednostavljen prijenos narudžbi kupaca u radne naloge.
- Unos stvarno upotrebljene količine na pojedine radne naloge te ograničenje te upotrebe.
- Ispis radne dokumentacije.
- Vlastiti preračuni vlastite cijene.
- Automatsko raspremljivanje skladišta materijala i prijenos gotovih proizvoda na skladišta.
- Normiranje rada i pregled postizanja norme.
- Servisni radni nalozi za potrebe servisnih radionica (npr. automehaničarska radionica).
Serijski brojevi:
- Izrada proizvoda, koji su vođeni po serijskim brojevima.
- Praćenje i pregled izdanih serijskih brojeva.
- Detaljan pregled proizvoda (tzv. tracking), koji je vođen po serijskm brojevima s unosom serijskog broja.
- Različite mogućnosti vođenja serijskih brojeva: pojedinačne, šaržne, sastavljene, itd.
Uključeno u licence
PANTHEON funkcionalnosti – Poslovni izvještaji – predefinirane nadzorne ploče
Nadzorne ploče su namijenjene onima koji rade u menadžmentu i analitici te svim ostalima koji žele alat za pregled procesa u tvrtki. Korisnicima su dostupne predefinirane nadzorne ploče u kojima su već spremni različiti parametri, formule i načini prikazivanja poslovanja tvrtke, tako da ih je potrebno samo ispuniti podatcima i već možemo pregledati poslovanje. Ključne informacije nije potrebno tražiti po različitim lokacijama, prepisivati ih, kopirati o spajati u zasebne dokumente. S PANTHEON-om na dohvat ruke imate sve potrebne informacije o uspješnosti poslovanja vaše tvrtke.
Detaljnije pojedinosti:
- prikazi u obliku grafova, tablica, brojača, rotirajućih tablica (pivot table), rotacijskih grafikona ili kao proizvoljan ARES te u obliku Google Maps karte,
- brzi pregled pokazatelja poslovne uspješnosti,
- ekonomičnost poslovanja,
- likvidnost tvrtke,
- zaduženost tvrtke,
- profitabilnost poslovanja,
- aktivnost tvrtke,
- pregled zaposlenika (poslovni put, kadrovska evidencija),
- Pregled proizvodnje,
- Pregled potraživanja,
- Pregled zaliha,
- Pregled prodaje po zemljama,
- sustav pokazatelja Zmijewskijev model,
- sustav pokazatelja Chesserov model,
- sustav pokazatelja Kralicek Quicktest,
- sustav pokazatelja Altman Z-score.
Uključeno u licence
PANTHEON funkcionalnosti – Poslovna inteligencija – nadzorne ploče po mjeri
Nadzorne ploče su namijenjene onima koji rade u menadžmentu i analitici te svim ostalima koji žele alat za pregled procesa u tvrtki. Moćna poslovna analitika omogućava vam pregled poslovanja na svim razinama tvrtke. Tako vodstvo tvrtke uvijek ima pregled nad poslovanjem, a ključne informacije više nije potrebno pretraživati na više mjesta. Informacije i analize mogu se izvesti na e-mail ili u MS Excel tablicu jednim klikom.
Dodatna funkcionalnost je priprema izvješća i automatsko izvršavanje prema rasporedu. Na primjer, na kraju tjedna, voditelj prodaje putem e-mail-a automatski dobiva podatke o prodaji za tekući tjedan.
Pregled poslovanja može se prilagoditi potrebama zaposlenika. Na primjer, direktor će pregledavati drukčije podatke nego prodavač, a oni će se opet razlikovati od podataka koje će pregledavati računovodstveni službenik. Podatci se mogu prikazati u jednostavnom obliku ili u specifičnijem obliku.
Budući da je poslovna analitika već integrirana u PANTHEON, ne zahtijeva nikakva podešavanja ili programiranje. Prethodna integracija s centralnim sustavom također znači nižu cijenu i niže troškove održavanja!
Prilagodljivo vašim potrebama
Nadzorne ploče su izuzetno jednostavne za korištenje i omogućuju vam uređivanje funkcija za svakog pojedinca. Tako je sustav prilagođen potrebama direktora, pokazujući samo ključne pokazatelje i podatke, a osobama koje se bave analitikom ili financijama prikazuje detaljnije, specifične podatke.
Korisnici si mogu kreirati proizvoljan broj nadzornih ploča, a na raspolaganju imaju također i predefinirane nadzorne ploče. U njima su već pripremljeni različiti parametri i formule te načini prikaza poslovanja tvrtke, tako da ih je samo potrebno napuniti podatcima i na taj način imamo uvid u poslovanje. Tako ključne informacije nije više potrebno tražiti po različitim lokacijama, prepisivati ih, kopirati i udruživati na odvojenim dokumentima. Sve potrebne informacije za donošenje dobrih poslovnih odluka su dostupne samo s nekoliko klikova.
Detaljne pojedinosti:
-
- prikazi u obliku grafikona, tablica, brojača, rotacijskih tablica, rotacijskih grafikona, kao proizvoljan ARES ili u obliku Google Maps karte,
- predefinirane nadzorne ploče,
- jednostavna izrada nadzornih ploča po mjeri,
- mogućnost korištenja za različite odjele u tvrtki,
- automatsko otvaranje nadzorne ploče prilikom prijavljivanja u PANTHEON,
- prikaz OLAP ili SQL podataka
- brojne predefinirane ploče:
-
- ekonomičnost poslovanja,
- likvidnost tvrtke,
- zaduženost tvrtke,
- profitabilnost,
- aktivnost tvrtke,
- sustav pokazatelja Model Zmijewskog,
- sustav pokazatelja Chesserijev model,
- sustav pokazatelja Kralicek Quicktest,
- sustav pokazatelja Altman Z-score,
- brzi pregled pokazatelja poslovanja.
Uključeno u licence
PANTHEON funkcionalnosti – Poslovna inteligencija – analize, izvještaji, planiranje
Analize
ZEUS analiza je namijenjena nezahtjevnim korisnicima, kojima je namijenjen način rada “povuci i pusti”, ali i zahtjevnijim korisnicima koji će moći maksimalno iskoristiti sve mogućnosti koje pruža ZEUS Analiza. Analitičke sposobnosti ZEUS analiza su osigurane upotrebom rotirajuće tablice (pivot table) i rotacijskog grafikona, koji pružaju funkcije kao što su rotacija u dubinu, rotacija dimenzija i filtriranje te upotrebom dodatnih funkcionalnosti, kao što su rotacija kroz (veza na ishodišne dokumente i šifrante), indeksi, izvoz u Excel, snimanje itd.
- jednostavna upotreba (povuci i pusti),
- rotirajuća tablica sa svim OLAP funkcionalnostima (drill down, drill through pivot, filtriranje idr.),
- dvoklikom na podatak pristupamo obrascu s vezama na stvarne dokumente, koji u zajedno tvore podatak,
- raznovrsne mogućnosti postavki (sortiranje, ograničenja, indeksi, iznosi itd.),
- mogućnost spremanja postavki i pripreme prijedloga,
- analiza količine, vrijednosti, RVC, itd.,
- pregledna modularna struktura (prodaja, nabava, financije, zalihe itd.),
- “na klik” izvoz u Excel,
- rotacijski grafikon sa svim OLAP funkcionalnostima (drill down, drill through, pivot, filtriranje idr.),
- grafički prikazi,
- mogućnost 3D grafičkih analiza,
- “na klik” izvozi grafikona u .gif datoteku,
- funkcija drill-through – veza s dokumentima i šifrantima, koji su uključeni u analizu,
- analize po danima, mjesecima, kvartalima, godinama.
Poslovni izvještaji
Prilikom razvoja Izvještaja, ne prvom mjestu zahtjeva je bio je bilo razvijanje što jednostavnijeg korisničkog iskustva, zato smo razvili postupak “Izrada izvještaja u četiri koraka”. Kao što i sam naziv govori, pomoću ZEUS Izvještaja moguće je iz pripremljenih izvještaja i nekih dodatnih postavki proizvesti bilo koji izvještaj u četiri jednostavna koraka. Naravno, svaki se takav izvještaj može ispisati, spremiti, izvesti u Excel itd. Izvješća mogu biti tablična i grafička.
- jednostavna izvedba („ZEUS izvještaj u četiri koraka“),
- mnoštvo predefiniranih izvještaja,
- velik odabir postavki (filtriranje, sortiranje, ograničenja, indeksi itd.),
- mogućnost pohrane postavki,
- praćenje količine, vrijednosti, RVC itd.,
- pregledna modularna struktura (prodaja, nabava, financije, zalihe itd.),
- izvoz u Excel „na klik“,
- grafički prikaz,
- mogućnost 3D grafičkog izvještaja,
- dnevni, mjesečni, kvartalni, godišnji izvještaji,
- detaljnije upute s primjerima i tumačenjem pojedinačnih izvještaja.
Planiranje
Nismo zaboravili želje korisnika za jednostavnom upotrebom čak ni pri razvoju Planiranja. Planiranje je omogućeno za područje prodaje, nabave, plaća i financija; za bilo koje vremensko razdoblje i prema bilo kojim parametrima (subjekti, države, artikli, klasifikacije, odjeljci…). Planirane podatke je pomoću indeksa, razlika i kumulativa moguće brzo usporediti s ostvarenim podatcima. Osim navedenog, Planiranje odlikuju napredni alati kao što je Generator planova, koji se na temelju prošlog rada i postotka povećanja/smanjenja planira automatski.
- jednostavno korištenje,
- proizvoljno detaljno planiranje po različitim parametrima,
- pregledna modularna struktura (prodaja, nabava, financije, plaće itd.),
- alat „generator planova“ – za jednostavno („automatsko«) planiranje na osnovi prošle realizacije,
- izvoz u Excel „na klik“,
- izvoz u Excel, zaštićen lozinkom,
- jednostavne usporedbe planova s realizacijom (razlike, indeksi, kumulative itd.),
- poveznice na odgovarajuće šifrante,
- mjesečno, kvartalno i godišnje planiranje,
- mogućnost simulacije i usporedbe različitih scenarija (optimistično, pesimistično i realno planiranje).
Uključeno u licence
PANTHEON funkcionalnosti – Proizvodnja – planiranje
PANTHEON MF je programski organiziran za planiranje proizvodnje tako da omogućava različite pristupe planiranja za različite tipove proizvodnje. Od pojedinačne i maloserijske pa do velikoserijske i grupne te procesne proizvodnje, po principu proizvodnje za poznatog kupca ili proizvodnje na zalihu. Odgovara kako jednostavnim, tako i veoma strukturiranim proizvodima i kombiniranim procesima izrade. Funkcionalnost procesa planiranja u PANTHEON-u omogućava višerazinsko, kako parcijalno tako i cjelovito planiranje. Prvenstveno je usmjeren na srednjoročno operativno planiranje i fino kratkoročno terminiranje proizvodnje.
Položaje plana možemo unijeti ručno ili prijenosom planskih pozicija putem alata, primjerice iz narudžbi kupaca, iz proizvodnje, iz drugih planova, kao i iz terminskog materijalnog plana. Terminsko materijalno planiranje omogućava preračun bruto ili neto materijalnih potreba za razdoblje određenog plana, uzimajući u obzir zalihe, očekivanu potrošnju i proizvodnju, pri čemu je, ovisno o postavkama, moguće uzeti u obzir vremenske rokove.
Planiranje kapaciteta omogućava preračun potrebnih kapaciteta određenog plana u usporedbi s raspoloživim kapacitetom radnih resursa. U programu postoji nekoliko panela za različite preglede potrebnih kapaciteta i raspoloživih resursa rada. Program također pruža različite ispise nosivosti radnih resursa za realizaciju plana.
- Resursi:
- proizvoljne kombinacije strojeva i radnika,
- kapaciteti,
- radni kalendar,
- postavljanje troškova na osnovi resursa.
- Planiranje materijalnih potreba, kapaciteta resursa:
- kreiranje narudžbi na osnovi potreba plana,
- kreiranje radnih naloga na osnovi potreba plana.
- Normiranje rada i pregled dostizanja norme.
Uključeno u licence
PANTHEON funkcionalnosti – Proizvodnja – terminiranje
Terminiranje u PANTHEON-u MF je detaljna terminska razrada i usklađivanje rokova izrade te upravljanje proizvodnim resursima. Terminiranje izvodimo iz operativnih proizvodnih planova uvažavanjem podataka sastavnica, prije svega iz tehnoloških postupaka izrade radnih operacija. Možemo se odlučiti i za jednostavnije načine terminiranja proizvodnje, kao što je terminiranje po dnevnim količinama. Ovaj način zahtijeva manje ulaznih podataka, ali usprkos tome još uvijek omogućava terminiranje materijalnih potreba i potreba po resursima.
Radni nalozi
Kasnije preko terminskog materijalnog planiranja možemo kreirati radne naloge, za što imamo na obradi RN na raspolaganju nekoliko alata kojima definiramo redoslijed izvođenja RN i na kraju taj redoslijed prikažemo preko Gantograma, gdje još možemo i ručno odrediti termine RN na mikro razini.
Detaljnije o terminiranju – Korisničke straniceUključeno u licence
PANTHEON funkcionalnosti – Proizvodnja – napredni radni nalozi
Napredni radni nalozi uključuju:
- proizvoljan broj različitih vrsta radnih naloga,
- pregled zauzetosti resursa,
- obračune i analize,
- postkalkulacije.
PREDKALKULACIJE
Predkalkulacijom se okvirno izračunava cijena proizvoda koji se proizvode i sastavljaju u proizvodnom procesu prema podatcima iz osnovnih sastavnica, gdje su određene količine predviđenih (normativnih) izravne potrošnje materijala i rada.
Predkalkulacije pokazuju strukturu troškova svih razina po dubini sastavnica, izraženu s ukupnim troškom za proizvodu ugrađenog materijala i rada.
U predkalkulaciji možemo uključiti samo određene vrste materijalnih sredstava i tako oblikovati djelomične kalkulacije proizvoda koji sadrže samo određene vrste materijala ili rada. Cijene materijala i rada mogu se odrediti različitim kriterijima izravno u provedbi predkalkulacije, mogu se sažeti postavke koje proizlaze iz definicije poslovnih događaja proizvodnje, a također su omogućene simulacije različitih cijena. Razdvojene predkalkulacije nekog identa prikazuju specifikaciju proizvodnih troškova po dubini sastavničke strukture ovog identa.
POSTKALKULACIJE
U pozadini praćenja tijeka realizacije radnih naloga PANTHEON proizvodne aplikacije odvija se i postkalkulacija stvarnih proizvodnih troškova proizvoda na radnim nalozima. Ove stvarne troškove temeljene na potrošenom materijalu i obavljenom poslu sadrže proizvodi kada se preuzimaju iz radnih naloga u skladišta. Iznos i način izračuna troškova ovise o postavljanju vrsta dokumenata radnih naloga. Dostupno je nekoliko vrsta postkalkulacija, detaljnih i sažetih.
Uz postkalkulacije, u programu su dostupne analize radnih naloga i povezanih dokumenata. Među analizama mogu se pronaći analize stanja radnih naloga, statusa izdatnica i primki, nedovršenu proizvodnju i ispise povezanih dokumenata. Sve analize mogu se izvoditi koristeći različite kombinacije kriterija.
Detaljnije o radnim nalozima – Korisničke straniceUključeno u licence
PANTHEON funkcionalnosti – Proizvodnja – sastavnice s alternativama
Ovaj modul omogućava kreiranje i održavanje više razina sastavničke strukture proizvoda i definiranje procesa izrade pojedinih modula s tehnološkim postupcima. Time se osigurava kontrola najsloženijih sastavničkih struktura proizvoda i proizvodnih procesa, čemu je program PANTHEON i namijenjen.
Detaljnije o sastavnicama – Korisničke straniceUključeno u licence
PANTHEON funkcionalnosti – Veterina
- Povezivanje rješenja za veterinare s računovodstvom (udaljen pristup)
- Jednokratan unos podataka o životinjama i time manje dupliciranja unosa, veća preglednost, jednostavno pretraživanje podataka o životinjama
- pregled povijesti liječenja – nema potrebe za pisanjem kartona
- mogućnost različitih ispisa: računi i izvještaji
- tiskanje naljepnica za upis u dnevnik veterinarskih postupaka
- prijenos podataka iz baza podataka
- obrada i unos podataka o osjemenjivanju
- mogućnost rada na terenu (offline) s naknadnom sinkronizacijom podataka
- uporaba šifranta pasmina, dijagnoza, stručnih uputa, anamneza
- ažuriranje cjenika i šifranata u realnom vremenu te brže prilagodbe zakonodavstvu
- kontrola potrošnje i izdavanja lijekova, kontrola obračuna lijekova, praćenje po serijskim brojevima izravno do pacijenta
- veća sigurnost u otkrivanju nuspojava lijekova
- ažurno praćenje poslovanja u realnom vremenu.
Uključeno u licence
PANTHEON funkcionalnosti – povezivanje s vanjskim rješenjima
U naprednim verzijama PANTHEON-a uključen je modul koji omogućuje nadogradnju postojećih funkcionalnosti programa i prilagodbu potrebama vašeg poslovanja. Taj modul se naziva PANTHEON ARES.
ARES čini vrlo moćno razvojno okruženje u kojem je moguće napisati postupke za poslovne procese koji se izvode u vezi s postojećim funkcionalnostima PANTHEON-a. U praksi, to znači da se PANTHEON prvo implementira, a zatim se prema potrebi povezuje s rješenjima koja korisnik želi zadržati. Na taj način ažurira se poslovni sustav, istovremeno zadržavajući specifične funkcionalnosti koje inače nisu uključene u PANTHEON. Modul ARES također omogućuje naknadni razvoj i povezivanje vlastitih rješenja s poslovnim sustavom PANTHEON. ARES također dopušta korištenje vanjskih dinamičkih knjižnica (DLL), pristup drugim bazama podataka putem ADO sučelja te automatizaciju rada unutar Windows operativnog sustava pomoću COM objekata.
Uključeno u licence
Varnostna kopija pomeni, da v podatkovni center Telekoma Slovenije shranimo kopijo podatkovne baze PANTHEON-a, ki jo uporabljamo na svojem strežniku. Tako avtomatiziramo dnevno izdelavo varnostnih kopij najpomembnejših podatkov podjetja. Z nastavitvijo ustreznih opcij v PANTHEON-u imate lahko vaše podatke spravljene enako varno kot PANTHEON Cloud uporabniki z varnostnimi kopijami in možnostjo restavriranja podatkov za zadnjih 7 dni, zadnje štiri petke in zadnjih 12 mesecev.
- Varnostna kopija 10 GB
- Varnostna kopija 50 GB
- Varnostna kopija 100 GB
Uključeno u licence
PANTHEON funkcionalnosti – Izdaja in prejem naročil
Učinkovit in poglobljen modul za naročanje omogoča, da spremljate, od koga kupujete, kaj kupujete, stroške povezane z nakupom in kdaj bo naročilo prispelo do vas, prav tako pa tudi natančno spremljanje zalog in stanje naročil kupcev. Modul Naročila omogoča, da imate popoln nadzor nad stanjem naročil, urejene postopke pri naročanju/prejemanju naročil in vse informacije, ki jih potrebujete, da zadovoljite svoje stranke.
Spremljanje naročil
V modulu Naročila spremljamo prejeta naročila, ponudbe ali predračune kupcem ter dana naročila, povpraševanja ali prejete predračune dobaviteljev. Naročila so opremljena s statusi, tako da jih lahko spremljamo skozi celoten življenjski cikel, kar pomeni, da v vsakem trenutku vemo, kaj se z naročilom dogaja. Naročila lahko ločimo tudi na posamezne tipe (npr. glede na naravo dela ali glede na vrsto kupca), s čimer omogočimo lažje spremljanje poslovnih procesov in boljši vpogled vanje.
Odpremna lista zelo poenostavi delo v večjih skladiščih, hkrati pa prinaša tudi možnost »trde rezervacije« – določitev blaga točno določenemu kupcu. CRM mehanizmi, ki jih ponujajo povezana razvojna podjetja, nam omogočajo takojšen dostop do vse dokumentacije, povezane s kupcem.
Načrtovanje naročil je namenjeno avtomatskemu kreiranju naročil dobaviteljem na podlagi neke pretekle realizirane prodaje.
Prejeta naročila – Naročila kupcev
Naročila kupcev zajemajo:
- poljubno število tipov naročil kupcev (npr. ponudba, predračun itd.),
- možnost določanja dveh partnerjev na dokumentu (kupec, prejemnik),
- takojšen pregled tekoče zaloge,
- takojšen vpogled v finančno stanje kupca,
- možnost dodajanja opcijskih proizvodov (alternativni proizvod z doplačilom),
- spreminjanje kosovnice sestavljenih materialnih sredstev v naročilih,
- izpis naročila v več jezikih (npr. v slovenščini, angleščini, hrvaščini itd.), oblika izpisa popolnoma prilagojena,
- razdeljevanje po delilnem ključu,
- rezervacije naročenih količin na naročilu kupca,
- možnost dodajanja opomb na naročilo in k posamezni poziciji,
- opis pozicij na ponudbi neposredno iz šifranta,
- dodajanje naročila na naročilo,
- možnost mehke in trde rezervacije zaloge (tako po artiklih kot po serijskih številkah),
- možnost delne dobave,
- kreiranje avansnega računa iz naročila,
- kreiranje plačilnih nalogov,
- uvoz in izvoz kot eSlog,
- odpremne liste,
- predračune.
Izdana naročila – Naročila dobaviteljem
Na podlagi signalne (minimalne ali optimalne) zaloge ali naročil kupcev program, upoštevajoč dobavni rok, samodejno generira ustrezna naročila dobaviteljem. Jasno razvidna so neodpremljena naročila. Zelo uporaben pa je tudi pregled izdaj, kjer za vsako pozicijo naročila vidimo dinamiko njenih dobav. S poslovnim programom PANTHEON delo poteka avtomatizirano, enostavno in hitreje.
Naročila dobaviteljem zajemajo:
- več tipov naročil dobaviteljem (npr. domači, tujina, komisija),
- oblikovanje naročila dobavitelja iz naročila kupca,
- oblikovanje naročila dobavitelja iz podatkov o zalogi (minimalni, maksimalni in optimalni),
- avtomatsko kreiranje naročil dobaviteljem na podlagi pretekle realizirane prodaje,
- oblikovanje sumarnega naročila dobavitelju za več naročil kupcev,
- izpis v obliki naročilnice in v več jezikih,
- spremljanje delne dobave,
- obračun naročila,
- pregled naročenega in še nedobavljenega na strani kupcev in dobaviteljev,
- pregled materialnih potreb,
- analitiko povpraševan,
- kreiranje nabavne kalkulacije.
Obračun naročil
Obračun naročil zajema:
- Pregled naročenega in še nedobavljenega na strani kupcev in dobaviteljev.
- Pregled materialnih potreb.
- Analitika povpraševanj.
Naročila in proizvodnja
Naročila so lahko tudi podlaga za fakturiranje in izdajo blaga ter za delovne naloge za proizvodnjo. S priročnimi in preprostimi funkcijami lahko tako iz naročil kupcev ali dobaviteljem preprosto in brez ponovnega vnašanja podatkov izdelamo fakturo za prevzem ali fakturo za izdajo blaga, iz naročil kupcev pa lahko izdelamo tudi delovni nalog za proizvodnjo.
Spletna trgovina
Spremljanje naročil kupcev v PANTHEON-u lahko povežemo z internetno trgovino B2B (business-to-business) ali B2C (business-to-customer). Preverite rešitve namenjene vodenju spletne prodaje, ki jih ponujajo naši partnerji in so enostavno povezljive s poslovnim programom PANTHEON.
Uključeno u licence
Prijavite se za novosti iz naše baze znanja
Upišite svoju e-mail adresu i redovito primajte korisne poduzetničke savjete iz naše baze znanja.
Želite više informacija ili želite naručiti PANTHEON Web LIght?
Ispunite obrazac, a mi ćemo vam se obratiti u najkraćem mogućem roku i odgovoriti na sva vaša pitanja. Za više informacija, možete nas i nazvati na 01 3535 595 ili nam pišite na prodaja@datalab.hr
Isprobajte DEMO verziju programa PANTHEON WEB Light potpuno besplatno!
Ako želite isprobati DEMO verziju programa, molimo vas da ispunite obrazac, a mi ćemo vam poslati pristupne podatke.
Za više informacija, nazovite nas na 01 3535 595 ili nam pišite na prodaja@datalab.hr
PANTHEON Web Granule: Sastavite rješenje po svojoj mjeri
Poslujte brže, bolje, prilagodljivije i jednostavnije - poslujte elektronički. Digitalizirajte poslovanje pomoću PANTHEON-a i usluga ePoslovanja.