eRačun

eRačun

Jednostavno, brzo, povoljno i ekološko!

S uslugom eRačun ćete svoje poslovanje pojednostaviti, pritom uštedjeti vrijeme i, što je najvažnije, novac. eRačun svakim danom koristi sve više korisnika koji su svjesni da je papirno poslovanje prošlost. eRačun će skoro u potpunosti zamijeniti pisma i čekanje u redu u pošti.

Što je eRačun?

To je račun, koji u potpunosti zamjenjuje klasični papirnati oblik računa, s obzirom na to da izdavatelj izdaje primatelju račun za pružene usluge ili prodane proizvode u elektroničkom obliku. Pored jednostavnijeg, transparentnijeg i ekološkijeg poslovanja, za izdavatelje ali i za primatelje donosi značajna smanjenja:

  • materijalnih troškova (nema više korištenja papira, omotnica i tinte),
  • troškova poštanskih usluga (nema više poštarine),
  • troškova manualnog rada (poboljšanje procesa i smanjenje mogućnosti grešaka pri unosu),
  • utrošenog vremena.

 

Zašto ga upotrebljavati?

Same prednosti su jasne – elektronički račun je jeftinije izdati i distribuirati, jednostavnije je nadzirati njegovu pravilnost, preuzimanje može biti automatsko i može se dostaviti na više e-mail adresa u različitim oblicima i medijima. Nakon preuzimanja može se platiti bez prepisivanja.

Kome je namijenjen?

Svima onima koji žele poslovati na jednostavan, transparentan, moderan, ekološki prihvatljiv i ekonomičan način. Pogotovo oni koji rade s javnim sektorom, s obzirom na to da svaki račun poslan javnom sektoru mora biti elektronički.

eRačun

Kako početi s upotrebom eRačuna?

Za početak korištenja usluge elektroničkog poslovanja, molimo vas da ispunite donji obrazac. Na osnovi upisanih podataka ćemo vam poslati daljnje upute za početak korištenja odabranih usluga.

Vaše osobne podatke koje ste upisali u obrazac obrađujemo s namjerom sklapanja i izvršavanja ugovora između Datalaba (upravitelj osobnim podatcima) i vas. Sve osobne podatke nam ustupate dobrovoljno. U slučaju da nam ne ustupite svoje osobne podatke, nećemo vam moći dati željeni sadržaj. Više o tome kako (pažljivo) štitimo vaše osobne podatke možete pročitati u našoj Politici o zaštiti osobnih podataka.

Postupak rada s eRačunima i njegove prednosti

Z

Potvrda i priprema eRačuna u programu PANTHEON

Potvrda eRačuna je ista kao i za papirnate račune, procesi za izdavatelje se ne mijenjaju.

Izrada eRačuna u formatu sukladnim sa zakonom

Izrada i izmjena eRačuna s formalnom elektroničkom dostavom zamjenjuje papir, tiskanje, pakiranje, poštarinu i povratnice.

Dostava eRačuna elektroničkim putem

Automatizirano izdavanje, dostava i preuzimanje ubrzavaju poslovanje i snižavaju troškove. U procesu nema prepisivanja, manje je grešaka, veća preglednost i nadzor.

Preuzimanje i likvidacija eRačuna

Automatizira se preuzimanje, obrada i likvidacija, mobilnost i dostupnost se povećava.

Nazovite +385 1 3535 595

Za pomoć pri odluci, informativnu ponudu i dodatne informacije nas možete nazvati ili poslati e-mail.

X