PANTHEON Accounting

Stabilnost, pouzdanost i zakonska usklađenost

Trebat će vam manje vremena za unošenje podataka, imat ćete bolju iskoristivost rada i raditi ćete manje grešaka pri unosu podataka. Sve zakonske promjene i standardi se u programu automatski osvježavaju preko interneta, zbog čega će vaš servis uvjek poslovati u skladu s propisima. Računovodstveni program PANTHEON omogućava također razvoj poslovnog savjetovanja i financijskih analiza te s time povezanih usluga.

Računovodenje v podjetjih

Računovodstvo u poduzećima

S PANTHEON-om možete pokriti sve poslovne procese u poduzeću: nabavu, prodaju, proizvodnju, servis i podržane procese: kadrove, financije, računovnodstvo, planiranje, kontroling. S vama je od samih početaka kada vam je potreban samo za izdavanje računa, do većeg poduzeća s više podružnica i međunarodnim poslovanjem. Rast će s vama i prilagođavati se vašim potrebama te djelovati u vezi s drugim programima kao kamen temeljac vašeg informacijskog sustava, zato vam je na raspolaganju u više verzija u odnosu na funkcije koje nudi. Pored mnogih informacijskih funkcija nudimo brojne alate za lakši rad računovođama.

Osnovne funkcionalnosti

Računovodski servisi

Računovodstveni servisi

PANTHEON računovnodstvenim servisima pruža učinkovit, stabilan, siguran i snažan računovnodstveni program, jednostavan za upotrebu. S poslovnom analitikom računovnođa može svojim strankama ponuditi poslovno savjetovanje, ima mogućnost ekspresnog izdavanja poslovnih izvještaja koje iz PANTHEON-a izvozi u PDF, MS Excel ili e-poštu te moućnost predaje bilance na FINU neposredno iz programa preko internet veze. Možete ga koristiti bez ulaganja u infrastrukturu i održavanje.  Popis računovondstvenih servisa

Osnovne funkcionalnosti

Dobrodošli u suvremeno računovodstvo!

Saznajte: zašto računovođe imaju najviše koristi od korištenja poslovnog programa u Cloud-u! Kako poslovati jednostavno, brzo, povoljno i sigurno. Koji tipovi poduzeća mogu imati koristi od Cloud ERP rješenja. … i više.

Pridružite nam se u Zagrebu, Osijeku, Splitu ili Rijeci.

Prijavite se na besplatni događaj ovdje: PANTHEON CLOUD niz događaja 

  • S PANTHEON-om imamo odličan pregled nad poslovanjem sa svojim dobavljačima i kupcima (partnerima). Već samim pogledom na partnera brzo vidimo koje dokumente smo mijenjali, koliko prometa smo ostvarili s njim, koliko mu dugujemo, odnosno koliko on nama duguje.
  • Unaprijed postavljeno knjiženje nam omogućava da ne moramo razmišljati o knjiženju računa, a istovremeno izbjegavamo nepravilnosti kod knjiženja.
  • Automatski zadaci se brinu da su poslovni događaji uredno knjiženi.
  • Platni promet pruža potporu gotovinskom i bezgotovinskom poslovanju, pripremi kompenzacija, prijeboja, izvoza datoteka s platnim nalozima koje uvozimo u izabranu banku i uvoz bankovnih ispisa te njihovo automatsko knjiženje koje štedi vrijeme.
  • Velik broj pregleda potraživanja kupaca i obveza prema dobavljačima (otvorene stavke, dospjele stavke, najveći kupci i dobavljači po prometu …).
  • Funkcionalnosti (zatezne) kamate, opomene i potraživanja nam pomažu pri naplati potraživanja od  kupaca koji nisu pravovremeno ili uopće poravnali svoje obveze.
 U napredne verzije PANTHEON-a  ugrađena j e-poslovna politika koja omogućava pregled poslovanja na svim nivoima poduzeća. Tako računovođa uvijek ima uvid nad poslovanjem svoje tvrtke, ključne informacije nije više potrebno tražiti na više mjesta. Informacije i analize je moguće klikom izvoziti u e-poštu ili MS_Excel tablicu. Podatke je moguće prikazati u jednostavnom obliku ili u specifičnom obliku. Važni podaci analiza za računovođe i direktore:

 

 

  • Pregled napravljenog rada po projektima
  • Koliko novca je na računu otvorenih ili zatvorenih stavki
  • Potraživanja i obveze
  • Mjesečni rezulltati rada
porocila_drz_inst
  • Pregled napravljenog rada na više baza, obračun rada u servisu i prijenos podataka u periodično fakturiranje
  • Kontrolni ispisi glavne knjige za više baza na jednom mjestu
  • Kontrolni ispis se dnevno šalju na e-mail adrese
  • Mogućnost otvaranja dokumenata i ispisa u drugim bazama preko prečaca
  • Mogućnost automatskog knjiženja izdanih, primljenih ili POS računa »preko noći«
  • Podešavanje vlastitih prečaca do funkcionalnosti u programu
  • Autorizacijama korisnicima ograničimo pristup ili uvid u pojedine dijelove programa.
  • Korisnik može izvoziti podatke, šifrante, knjiženja i izvještaje u PDF ili Excel, gdje ih proizvoljno oblikuje i koristi
  • Jednostavno dvoklikom na pojedinu vrijednost bruto-bilance dobijemo pozicije iz kojih je ta vrijednost sastavljena ili otvorimo račun klikom na dokument.
  • Korisnik ima pored brojnih već pripremljenih standardnih izvještaja mogućnost izrade vlastitih izvještaja.
  • Po vlastitim potrebama izrađujemo predložke za automatsko knjiženje (ponavljajuće) knjiženje poslovnih događaja.
Poslovni informacijski sustav je živi organizam koji se mora mijenjati i prilagođavati. Samo promjene zakonodavstva zahtijevaju neprestano obnavljanje programske opreme. Svaka promjena i poboljšanje doprinose razvoju programa i čine ga boljim, stabilnijim i bržim. Zbog svega navedenog, potrebno je program osvježavati  novim verzijama. Osvježevanje PANTHEON-a vrši se preko interneta, osvježava se jednom u svaka tri mjeseca, tako su na raspolaganju nove verzije programske opreme s popravcima, promjenama i poboljšanjima. Kod važnih zakonodavstvenih promjena (npr. promjena u obračunavanu PDV,  uvođenje fiskalizacije) program se ažurira isti dan kada se promijeni zakonodavstvo. Kako bi osvježavanje za korisnika bilo što manje zahtijevno, cijeli postupak osvježavanja je automatski i odvija se putem interneta. Tajnost i sigurnost  korisničkih podataka  je kod osvježavanja zagarantirana! Stručnjaci u Datalabovom razvoju brinu se za poboljšanja u programu, poduzeća- kćeri prate zakonodavstvo i u skladu s izmjenama osvježavaju program te ga istovremeno prevode na lokalni jezik. Tako je program uvijek odgovarajuće ažuriran.

U napredne verzije PANTHEON-a ugrađena je funkcionalna poslovna analitika koja omogućava pregled poslovanja nad svim nivoima poduzeća. Tako vodstvo poduzeća ima uvijek pregled nad svojim poslovanjem, ključne informacije nije potrebno tražiti na više mjesta.

Više o poslovnoj analitici

e-Računovodstvo u cloudu

U sklopu PANTHEON Hostinga imamo sklopljenu suradnju s operatorima kod kojih se čuvaju vaše baze podataka programa PANTHEON. Serveri su uvijek aktivni, zato su podaci uvijek dostupni.

Više o PANTHEON Hostingu

Kako početi s upotrebom Pantheon Accounting-a?

Kontaktirajte nas

Nazovite naše savjetnike na broj +385 (01) 35 35 595 ili pošaljite upit na info@datalab.hr

Isprobajte program

Ispunite obrazac i tako započnite upotrebu DEMO verzije

Prijavite se na tečaj

Provjerite popis predavanja koje za početnike, ali i napredne korisnike priprema Datalab Akademija.

Cjenik programske opreme PANTHEON Accounting

PANTHEON ME

46,90 €/mjesečno za najam (kupnja 1.199 €)
  • Blagajničko poslovanje
  • Izdavanje i prijem dokumenata
  • Poslovanje eRačunima
  • Zaliha i skladišta
  • Putni nalozi
  • Kadrovska evidencija
  • Poslovanje s inozemstvom
  • Vlastito računovnodstvo
  • Obračuni plaća
  • Poslovna analitika
  • Osnovna proizvodnja
  • Osnovna sredstva
  • Servis
  • Poslovna inteligencija – predefinirane nadzorne ploče
  • Poslovna inteligencija – nadzorne ploče po mjeri
  • Poslovna inteligencija – analize, izvještaji, planiranje
Upit
Certificirani PANTHEON računovođa

Certificirani PANTHEON računovođa

Certificirani PANTHEON računovođa je uspješno zaključio cjelokupni obrazovno-verifikacijski program te ga potvrdio položenim testom znanja s područja Računovodstvo, PDV i Plaće.

Najam PANTHEON-a (Hosting)

Svi podaci koje unosite u program PANTHEON (npr. fakture, zalihe, računovodstvo, plaće, itd.) su pohranjeni u bazu podataka koja se obično nalazi na posebnom računalu – serveru. Server je uvijek aktivan, tako da su podaci uvijek dostupni, pored toga odgovarajući sigurnosni uvjeti na serveru sprečavaju gubitak podataka, prije svega izrada sigurnosne kopije te fizička i programska zaštita. PANTHEON Hosting plaćate u sklopu mjesečnog paušala i to uključuje upotrebu programa, zakonska ažuriranja, arhiviranje podataka i najam servera.

Više o PANTHEON Hostingu

Kupnja PANTHEON-a

Ako se odlučite za kupnju programa te je isti namješten na vašem računalu/serveru, u tom slučaju sami se brinete za redovite nadogradnje programa na nove verzije i za arhiviranje podatkaka. Iznos kupnje podmirujete jednokratnim iznosom, program prelazi u vaše vlasništvo, jednom godišnje se obračunava paušal za osvježavanje programa

Nazovite +385 (01) 35 35 595

Pozovite naše savjetnike i zajedno izaberite primjereno rješenje za optimizaciju poslovnih procesa u vašem poduzeću

info@datalab.hr
X