BESPLATNI ONLINE SEMINAR

Poslujte bespapirno uz PANTHEON ePoslovanje

28.
veljače 2024.

PANTHEON ePoslovanje vam omogućava prelazak iz tradicionalnog papirnatog oblika upravljanja dokumentacijom na digitalni oblik. Također omogućava digitalnu organizaciju i upravljanje dokumentacijom unutar poduzeća, a uključuje skeniranje, spremanje, organizaciju, pretraživanje i distribuciju elektronički pohranjenih dokumenata.

Digitalizacija poslovanje uz PANTHEON ePoslovanje podrazumijeva uštedu vremena i novca, povećava učinkovitost poslovanja te smanjuje mogućnost grešaka. Svi računi, ugovori, računovodstveni izvještaji, uplatnice i druge vrste dokumenata mogu biti skenirani i spremljeni u digitalnom obliku, a zatim organizirani u digitalne mape ili kategorije. Također, digitalni dokumenti se mogu jednostavno pretraživati po ključnim riječima, datumima ili drugim kriterijima.

Preuzmite besplatnu snimku webinara i pogledajte kako smo na webinaru koji smo organizirali u suradnji s Moj-eRačun, prezentirali kako PANTHEON digitalni alati omogućavaju bespapirno poslovanje, olakšavaju vaš svakodnevni rad te štede vaše vrijeme i novac.

Predstavili smo:

  • PANTHEON DMS (Document Management System) integriran u PANTHEON, vaš je digitalni saveznik za organizaciju, upravljanje, pohranu i praćenje dokumenata unutar poduzeća. Prelaskom na PANTHEON DMS štedite vrijeme s brzim pristupom dokumentima te štedite novac ukidanjem ispisa na papir. DMS je ključan u procesu digitalne transformacije, zamjenjujući tradicionalne papirnate procese ePoslovanjem.
  • PANTHEON eKnjiženje koje radi na bazi OCR (Optical Character Recognition) tehnologije podrazumijeva upotrebu OCR tehnologije za skeniranje i čitanje informacija s računa. Izvučene informacije se zatim automatski unose u PANTHEON na određenu vrstu dokumenta, čime se smanjuje potreba za ručnim unosom podataka. Ovo može značajno ubrzati proces knjiženja i smanjiti mogućnost grešaka prilikom unosa podataka, a ušteđeno vrijeme možete namijeniti ne-rutinskim operacijama.
  • PANTHEON eProces omogućava vam dodatnu uštedu vremena i automatiziranje poslovnih procesa poput elektroničkog potvrđivanja računa i odobravanja internih dokumenata.
  • eRačun: uvođenjem slanja i zaprimanja elektroničkih računa kroz PANTHEON ukidate nepotrebne procese, smanjujete troškove poštarine i ispisa na papir te digitalizirate svoje poslovanje.
  • merBanking: usluga putem koje možete direktno u PANTHEON preuzeti i knjižiti bankovne izvode te učitati transakcije i promet po računima. Uštedu vašeg vremena i povećanje efikasnosti dodatno donosi mogućnost iniciranja plaćanja iz vašeg TRR direktno iz PANTHEON-a, bez paralelnog pristupa internetskom bankarstvu ili dodatnog ispunjavanja platnih naloga.
X