BESPLATNI ONLINE SEMINAR

Kako pojednostaviti suradnju računovođe i stranke uz online poslovni program?

Zadnjih nekoliko mjeseci došlo je do drastičnih promjena u svim područjima poslovanja. I male tvrtke i računovođe i računovodstveni servisi bili su primorani svoj rad prilagoditi novonastaloj situaciji. Digitalizacija računovodstva i beskontaktna razmjena dokumenata postali su stvarnost praktički preko noći.

Ključ uspjeha u računovodstvenom svijetu definitivno je specijalizacija i ponuda dodane vrijednosti koja nadilazi rutinske računovodstvene zadatke. Pridružite nam se na besplatnom webinaru tijekom kojeg ćemo razgovarati o sljedećim temama:

  • Prednosti digitalizacije u računovodstvu.
  • Kako učinkovitije voditi računovodstveni servis i biti korak ispred ostalih.
  • Koje prednosti donosi uvođenje cjelovitog poslovnog sustava kod klijenta.

Na konkretnim primjerima ćemo vam predstaviti jednostavnost upotrebe i rada s klijentima:

  • Što kao računovođa dobivate ukoliko klijent koristi PANTHEON Web?
    • Pregled dokumenata u realnom vremenu: Klijent sam izdaje i unosi dokumente, računovođa s druge strane pregleda ispravnost izdanih računa. Taj način rada otklanja poteškoće sa neažurnom dostavom dokumenata i posljedično propuštanje rokova te omogućava pristup ažurnim informacijama u svakom trenutku.
    • Bez nepotrebnog pretipkavanja dokumenata: Zaprimanje dokumenata i podataka je moguće bilo kada i bilo gdje, također i mobilnim uređajem, jer su svi podatci i dokumenti koji su priloženi kao slika ili skenirani dokument odmah dostupni računovođi. 
    • Sve na jednom mjestu: Uz PANTHEON Web Light centralno upravljate dokumentima i procesima. Računovođa i klijent pristupaju istoj bazi podataka, u praksi to znači da klijentu na postojeću bazu podataka aktiviramo PANTHEON Web Light.
  • Što vaši klijenti dobivaju upotrebom PANTHEON Web Light?
    • Mobilnost uz potpunu kontrolu nad poslovanjem:  Cijelom svojem poslovanju klijent može pristupiti bilo gdje, bilo kada, čak i bez računovođe i samostalno unositi poslovne podatke, račune, putne naloge, voditi evidenciju radnog vremena, zalihe na skladištu i sl.
    • Sigurnost: Svi podatci su pohranjeni u Cloud bazi podataka Hrvatskog telekoma.
    • Jednostavnost korištenja: Program je jednostavan za upotrebu bez prethodnog poznavanja računovodstva.

Webinar je namijenjen računovodstvenim servisima i generalno računovođama zainteresiranim za digitalizaciju u računovodstvu, koji već koriste poslovni program PANTHEON ili razmišljaju o uvođenju suvremenog poslovnog programa, kao i malim poduzetnicima.

 

X