Povećajte kvalitetu poslovanja u svojem salonu uz online poslovni program

2 sij 2023

[NOVI TERMIN: 18.1.2023. u 10h]

 

Iz dana u dan sve smo svjesniji dragocjenosti našeg vremena. Dobro znamo da dan ima samo 24 sata, koje moramo pravilno rasporediti i posvetiti poslu, svojim najdražima i posebno sebi, što najčešće zaboravljamo.

S programom PANTHEON Web Light možete pojednostaviti svoje poslovanje i uštedjeti vrijeme jer program objedinjuje jedinstvena rješenja i sve bitne funkcionalnosti koje vam olakšavaju rad i štede novac.

Prijavite se na BESPLATAN webinar na kojem ćemo vam predstaviti PANTHEON Web Light – rješenje za male poduzetnike koje je prilagođeno vašoj djelatnosti, omogućuje primanje i izdavanje i fiskalizaciju računa, direktno kroz preglednik – bez instaliranja programa.

Pojednostavite i poboljšajte kvalitetu poslovanja u svojem salonu i posvetite se strankama uz cjelovito rješenje za online vođenje poslovanja vašeg salona.

Preuzmite kontrolu nad svojim poslovanjem u potpunosti. Eliminirajte sva ograničenja uz pristup s bilo koje lokacije putem bilo kojeg uređaja.

Koristite svoj laptop, tablet ili mobitel za jednostavno izdavanje i primanje računa, nadzor i upravljanje zauzetosti termina uz pristup kalendaru, telefonom provjerite stanje vaših zaliha. Slikajte dokument i jednostavno ga pohranite u DMS. Evidentirajte radno vrijeme i lako provjerite evidenciju svih zaposlenika.

Na webinaru ćemo predstaviti ključne prednosti koje donosi PANTHEON Web Light:

  • Online izdavanje i prijem računa
  • Upravljanje dokumentima i zadacima
  • Online kreiranje putnih naloga
  • Uvid u zalihe i skladišta
  • Brza i jednostavna evidencija radnog vremena
  • Kalendar naručivanja

Pored koristi koju ostvarujete vi u vašem salonu, PANTHEON Web Light ubrzava pristup do podataka vašem računovođi koji koristi PANTHEON.

PANTHEON Web Light je idealan za poslovanje mikro i malih poduzeća kojima je potreban brz i jednostavan program za vođenje poslovanja.

 

PRIJAVITE SE!

,

Kako do jednostavne razmjene dokumenata s računovođom?

24 pro 2021

Zahvaljujući digitalizaciji, procesi koji su nam prije oduzimali puno vremena, novca i manualnog rada sada se mogu pojednostaviti uz pomoć tehnoloških rješenja.

Računovodstveni servisi mogu optimizirati rad i komunikaciju s klijentima tako da računovođa i klijent rade na istoj bazi podataka u isto vrijeme.

Koliko jednostavna može biti razmjena dokumenata i koliko laka može biti suradnja između računovodstvenog servisa koji koristi PANTHEON i poduzetnika koji koristi PANTHEON Web Light, pokazat ćemo vam na konkretnim primjerima na ovom besplatnom webinaru.

Prijavite se čak i ako ne možete biti prisutni u navedeno vrijeme, poslat ćemo vam snimku.

, ,

Jednostavna evidencija radnog vremena uz online poslovni program

29 lip 2021

Naš cilj je da vaša tvrtka posluje neometano u svakoj situaciji. Pri tome su nam od velike pomoći tehnologija i rješenja koja zadatke poput evidencije radnog vremena pojednostavnjuju i olakšavaju.

Preuzmite besplatnu snimku webinara i saznajte kako online poslovni program PANTHEON Web Light evidenciju radnog vremena može učiniti jednostavnom te uštedjeti vrijeme vama i računovođi.

Na konkretnim primjerima ćete naučit kako

  • voditi evidenciju radnog vremena u online programu PATNHEON Web Light
  • evidentirati radno vrijeme u PANTHEON-u
  • prenijeti evidenciju radnog vremena u obračun plaće
  • generirati propisane obrasce za evidenciju radnog vremena

,

Što je ePoslovanje i koje su mu prednosti?

3 lis 2018

Na besplatnom webinaru ćete saznati kako uvođenje ePoslovanja ubrzava, olakšava i modernizira vaše poslovne procese.

  • Što je ePoslovanje?
  • Kakvi su trenutni trendovi?
  • Što sve uključuje ePoslovanje:
    • poslovni procesi,
    • eRačun,
    • DMS,
    • sigurnosna kopija podataka itd.
  • Prezentacija praktičnog primjera uvođenja ePoslovanja u tvrtki.

 

 

Je li potpun pregled poslovanja utopija ili savladiv izazov?

12 tra 2018

Pogledajte webinar o međunarodnom poslovanju za managere i saznajte kako:

  • uz pomoć analize brže do utemeljenih odluka,
  • brzo otkriti nesigurnosti odnosno manjkavosti poslovanja,
  • olakšati planiranje,
  • pripremiti automatske obavijesti po svojim kriterijima, za svoje potrebe,
  • uštedjeti vrijeme pri prikupljanju podataka iz različitih izvora.