, , , , ,

Optimizacija i digitalizacija poslovanja uz PANTHEON

4 tra 2024

Pridružite nam se u četvrtak 18.4.2024. u 10:00 h na besplatnom webinaru na kojem ćemo vam pokazati kako digitalizirati i automatizirati poslovanje uz poslovni program PANTHEON.
 
PANTHEON je suvremeni poslovno-informacijski sustav za vođenje, upravljanje i razvoj poduzeća koji omogućava automatizaciju i ubrzavanje poslovanja te poboljšanje interakcija s klijentima i dobavljačima.
 
Pokriva sve poslovne procese: od robnog poslovanja i fakturiranja, preko računovodstva i plaća, do upravljanja proizvodnjom i napredne poslovne analitike te ePoslovanja.
PANTHEON ePoslovanje osim što prvenstveno štedi vrijeme i novac, povećava učinkovitost, poboljšava komunikaciju unutar poduzeća i komunikaciju s kupcima te ubrzava pristup ključnim informacijama kroz integrirani DMS.
 
Sadržaj webinara:
 
1. Prodajni poslovni procesi

  • unos subjekta i identa
  • narudžba i primka – ulaz robe
  • ponuda i račun – izlaz robe
  • skladišno poslovanje
  • obračun računa i razlike u cijeni
  • maloprodaja – izdavanje računa, zaključak blagajne


2. Obračun plaće

  • Personalna mapa – osnovni podaci o djelatnicima za izračun plaće
  • Osnovne postavke
  • Šifrant subjekata/Općina
  • Uvoz podataka s web servisa
  • Priprema obračuna plaće
  • Uvoz odsutnosti iz kalendara
  • Šifrant vrsta zarada
  • Platni nalozi – SEPA datoteka
  • JOPPD obrazac
  • Knjiženje


3. Izvještaji

  • robno poslovanje
  • sljedivost
  • financijsko poslovanje


4. ePoslovanje

  • DMS
  • eRačuni
  • eKnjiženje (OCR)
  • merBanking

Brže, povoljnije i bespapirno uz PANTHEON ePoslovanje i merBanking

27 ožu 2024

ePoslovanje je postalo neizostavan dio modernog poslovanja. Osim što prvenstveno štedi vrijeme i novac, povećava učinkovitost, poboljšava komunikaciju s kupcima te ubrzava pristup ključnim informacijama i procesima rada. Uz pravilnu implementaciju, omogućava vam konkurentsku prednost u digitalnom svijetu.

Pozivamo vas da nam se pridružite u srijedu 10.4.2024. u 10:00 h na besplatnom webinaru o PANTHEON ePoslovanju gdje ćete naučiti kako učinkovito implementirati rješenja koja osiguravaju sigurnu pohranu cjelokupne poslovne dokumentacije, automatizirano čitanje podataka s računa bez pretipkavanja, primanje i slanje eRačuna direktno iz PANTHEON-a i mnogo više.

U suradnji s Moj-eRačun, predstavit ćemo vam:

  • PANTHEON DMS (Document Management System) integriran u PANTHEON, vaš je digitalni saveznik za organizaciju, upravljanje, pohranu i praćenje dokumenata unutar poduzeća. Prelaskom na PANTHEON DMS štedite vrijeme s brzim pristupom dokumentima te štedite novac ukidanjem ispisa na papir. DMS je ključan u procesu digitalne transformacije, zamjenjujući tradicionalne papirnate procese ePoslovanjem.
  • PANTHEON eKnjiženje koje radi na bazi OCR (Optical Character Recognition) tehnologije podrazumijeva upotrebu OCR tehnologije za skeniranje i čitanje informacija s računa. Izvučene informacije se zatim automatski unose u PANTHEON na određenu vrstu dokumenta, čime se smanjuje potreba za ručnim unosom podataka. Ovo može značajno ubrzati proces knjiženja i smanjiti mogućnost grešaka prilikom unosa podataka, a ušteđeno vrijeme možete namijeniti ne-rutinskim operacijama.
  • PANTHEON eProces omogućava vam dodatnu uštedu vremena i automatiziranje poslovnih procesa poput elektroničkog potvrđivanja računa i odobravanja internih dokumenata.
  • eRačun: uvođenjem slanja i zaprimanja elektroničkih računa kroz PANTHEON ukidate nepotrebne procese, smanjujete troškove poštarine i ispisa na papir te digitalizirate svoje poslovanje.
  • merBanking: usluga putem koje možete direktno u PANTHEON preuzeti i knjižiti bankovne izvode te učitati transakcije i promet po računima. Uštedu vašeg vremena i povećanje efikasnosti dodatno donosi mogućnost iniciranja plaćanja iz vašeg TRR direktno iz PANTHEON-a, bez paralelnog pristupa internetskom bankarstvu ili dodatnog ispunjavanja platnih naloga.

Pridružite se besplatnom webinaru čak i ako ne možete prisustvovati uživo jer ćemo vam poslati snimku.

Poslujte bespapirno uz PANTHEON ePoslovanje

14 velj 2024

PANTHEON ePoslovanje vam omogućava prelazak iz tradicionalnog papirnatog oblika upravljanja dokumentacijom na digitalni oblik. Također omogućava digitalnu organizaciju i upravljanje dokumentacijom unutar poduzeća, a uključuje skeniranje, spremanje, organizaciju, pretraživanje i distribuciju elektronički pohranjenih dokumenata.

Digitalizacija poslovanje uz PANTHEON ePoslovanje podrazumijeva uštedu vremena i novca, povećava učinkovitost poslovanja te smanjuje mogućnost grešaka. Svi računi, ugovori, računovodstveni izvještaji, uplatnice i druge vrste dokumenata mogu biti skenirani i spremljeni u digitalnom obliku, a zatim organizirani u digitalne mape ili kategorije. Također, digitalni dokumenti se mogu jednostavno pretraživati po ključnim riječima, datumima ili drugim kriterijima.

Preuzmite besplatnu snimku webinara i pogledajte kako smo na webinaru koji smo organizirali u suradnji s Moj-eRačun, prezentirali kako PANTHEON digitalni alati omogućavaju bespapirno poslovanje, olakšavaju vaš svakodnevni rad te štede vaše vrijeme i novac.

Predstavili smo:

  • PANTHEON DMS (Document Management System) integriran u PANTHEON, vaš je digitalni saveznik za organizaciju, upravljanje, pohranu i praćenje dokumenata unutar poduzeća. Prelaskom na PANTHEON DMS štedite vrijeme s brzim pristupom dokumentima te štedite novac ukidanjem ispisa na papir. DMS je ključan u procesu digitalne transformacije, zamjenjujući tradicionalne papirnate procese ePoslovanjem.
  • PANTHEON eKnjiženje koje radi na bazi OCR (Optical Character Recognition) tehnologije podrazumijeva upotrebu OCR tehnologije za skeniranje i čitanje informacija s računa. Izvučene informacije se zatim automatski unose u PANTHEON na određenu vrstu dokumenta, čime se smanjuje potreba za ručnim unosom podataka. Ovo može značajno ubrzati proces knjiženja i smanjiti mogućnost grešaka prilikom unosa podataka, a ušteđeno vrijeme možete namijeniti ne-rutinskim operacijama.
  • PANTHEON eProces omogućava vam dodatnu uštedu vremena i automatiziranje poslovnih procesa poput elektroničkog potvrđivanja računa i odobravanja internih dokumenata.
  • eRačun: uvođenjem slanja i zaprimanja elektroničkih računa kroz PANTHEON ukidate nepotrebne procese, smanjujete troškove poštarine i ispisa na papir te digitalizirate svoje poslovanje.
  • merBanking: usluga putem koje možete direktno u PANTHEON preuzeti i knjižiti bankovne izvode te učitati transakcije i promet po računima. Uštedu vašeg vremena i povećanje efikasnosti dodatno donosi mogućnost iniciranja plaćanja iz vašeg TRR direktno iz PANTHEON-a, bez paralelnog pristupa internetskom bankarstvu ili dodatnog ispunjavanja platnih naloga.

Kako poslovati bespapirno uz PANTHEON ePoslovanje?

21 pro 2023

Poslovanje većine poduzeća se temelji na obradi i razmjeni određene dokumentacije. Pomoću PANTHEON ePoslovanja omogućeno je bespapirno poslovanje, brži pristup i razmjena podataka te znatno efikasnije i sigurnije poslovanje.

Neke od prednosti ePoslovanja uključuju:

  • jednostavnije, brže i povoljnije poslovanje
  • veća poslovna efikasnost
  • lakša kontrola i manje grešaka
  • sve na jednom mjestu
  • pristup podacima bilo gdje i bilo kada
  • automatizacija poslovnih procesa
  • smanjen ručni unos
  • digitalni arhiv
  • itd.

Na praktičnim primjerima ćemo vam pokazati kako PANTHEON digitalni alati mogu olakšati i ubrzati vaš svakodnevni rad.

Predstavit ćemo vam:

  • PANTHEON DMS (Document Management System): DMS sustav je integriran u PANTHEON. Rješenje kako za upravljanje dokumentima i dijeljenje, tako i za podršku internim procesima. Svrha korištenja DMS-a je lakše i brže donošenje odluka i veća operativna efikasnost organizacije. PANTHEON DMS je odlično rješenje koje raste zajedno s tvrtkom i omogućava fazne pristupe implementaciji bespapirnih procesa. PANTHEON DMS omogućava centraliziran i organiziran pristup elektronički arhiviranoj dokumentaciji, uvijek na dohvat ruke. Rješenje raste zajedno s poduzećem i omogućava fazne pristupe implementaciji bespapirnih procesa.
  • PANTHEON eKnjiženje: korištenjem eKnjiženja izbjegavate pretipkavanje i jednostavno fotografirate dokumente, a OCR tehnologija prepoznaje sadržaj na dokumentima i pretvara ga u elektronički oblik. Skeniranje dokumenata praćeno je procesom klasifikacije dokumenata i njihovim označavanjem odgovarajućim metapodacima.
  • PANTHEON eProces: usluga omogućava bespapirno potvrđivanje dokumenata. Uz ovo rješenje možete dizajnirati i automatizirati skoro svaki proces koji je specifičan za vaše poslovanje. Pomoću PANTHEON eProcesa prilagođenih potrebama vašeg poduzeća, interni procesi su znatno ubrzani, poslovanje učinkovitije, rezultati bolji, a dokumentacija sigurna i lako dostupna. Dokumente s bilo koje lokacije i bilo kada možete pregledati, potvrditi, potpisati, dati nalog za daljnju obradu itd.
  • eRačun: uvođenjem slanja i zaprimanja elektroničkih računa kroz PANTHEON ukidate nepotrebne procese, smanjujete troškove i digitalizirate svoje poslovanje.
  • ePlati: usluga putem koje račune u papirnatom obliku, ponude, putne naloge itd. zaprimljene u PANTHEON, možete automatski platiti iz programa, bez pristupa internetskom bankarstvu te kako automatski dobivati informacije o prometu po računu.

Prijavite se za besplatnu snimku webinara!

PANTHEON DMS – Cjelovito rješenje za prelazak na bespapirno poslovanje

5 lis 2023

U cilju postizanja veće učinkovitosti i opstanka poslovanja na sve konkurentnijem tržištu, digitalizacija procesa u svakom poduzeću je postala neophodna. Veliki broj poduzeća se susreće s izazovom učinkovitog upravljanja dokumentacijom. O brzini obrade i protoka dokumentacije često ovisi donošenje ključnih odluka i uspješno odvijanje svih poslovnih procesa.

PANTHEON DMS omogućava centraliziran i organiziran pristup elektronički arhiviranoj dokumentaciji, uvijek na dohvat ruke. Rješenje raste zajedno s poduzećem i omogućava fazne pristupe implementaciji bespapirnih procesa.

Pomoću PANTHEON eProcesa prilagođenih potrebama vašeg poduzeća, interni procesi su znatno ubrzani, poslovanje učinkovitije, rezultati bolji, a dokumentacija sigurna i lako dostupna. Dokumente s bilo koje lokacije i bilo kada možete pregledati, potvrditi, potpisati, dati nalog za daljnju obradu itd.

DMS sustav je integriran u PANTHEON tako da koristite već poznato PANTHEON radno okruženje.

Preuzmite snimku webinar već danas!

Na webinaru ćemo vam pokazati prednosti korištenja centraliziranog i integriranog PANTHEON DMS rješenja uz primjere iz prakse:

  • dokumentacijski sustav integriran u sve module PANTHEON-a
  • jednostavan uvoz dokumenata skeniranjem papirnih dokumenata, prijenosom iz maila ili pohranom datoteka
  • eKnjiženje (optičko prepoznavanje znakova pomoću OCR tehnologije) – korištenjem eKnjiženja izbjegavate pretipkavanje i jednostavno skenirate dokument, a eKnjiženje prepoznaje sadržaj na dokumentima i pretvara ga u elektronički oblik
  • klasifikacija dokumenata: uvoz dokumenata praćen je procesom klasifikacije dokumenata i njihovim označavanjem odgovarajućim metapodacima
  • jednostavno i brzo pronalaženje dokumenta u PANTHEON arhivi eDokumentacije
  • čarobnjak za samostalne postavke dokumenta
  • PANTHEON eProces – automatizacija poslovnih procesa: primjeri korištenja (skeniranje, potvrda, potpis dokumenata, potvrda dokumenta…)
  • slanje dokumenata emailom
  • veća mobilnost – rad s dokumentacijom i potvrđivanje zadataka kroz PANTHEON Granule.

 

 

Za više informacija, možete nas kontaktirati na prodaja@datalab.hr ili na telefon 01 3535 595!

Efikasna proizvodnja kroz digitalnu transformaciju

1 ruj 2023

PANTHEON Manufacture je program za vođenje proizvodnje, kojim ćete sveobuhvatno i efektivno upravljati procesima u vašem poduzeću. Pomoću programa pratite i optimizirate cijeli put proizvoda: od sirovina, poluproizvoda do finalnog proizvoda.

Poslovno-informacijski sustav PANTHEON povezuje i unapređuje sve aspekte vašeg poslovanja kako bi proizvodnja, poslovni procesi i zaposlenici djelovali kao jedinstven sustav.

Pokriva sve poslovne procese: od narudžbi i fakturiranja, preko računovodstva i plaća, do upravljanja proizvodnjom i poslovne analitike te ePoslovanja (Document Management System, eRačuni, eKnjiženje (OCR) i mnogo više). Prati poduzeća od samih početaka kada im je možda potrebno samo izdavanje računa, pa sve do veće tvrtke s više podružnica i međunarodnim poslovanjem. Raste zajedno s poduzećem i prilagođava se njegovim potrebama te djeluje povezano s drugim programima kao temelj informacijskog sustava, stoga je na raspolaganju u više verzija s obzirom na funkcionalnosti koje nudi.

 

Preuzmite snimku besplatnog webinara na kojem smo vam pokazali:

 

  1. Planiranje i terminiranje radnih naloga u proizvodnji – Dnevni plan
    • Brzina – brži proces formiranja informacija o izvedivosti promjena kod kupca
    • Nadzor – implementiran sustav za brzo upravljanje promjenama, koji pomaže planeru u donošenju optimalnih odluka
    • Kapaciteti – pravovremeno osiguranje svih proizvodnih kapaciteta (materijala, strojeva, radnika…)
    • Kvaliteta – u pravo vrijeme, po točnoj cijeni i ispravnoj kvaliteti.
  1. Radni nalozi
    • Pregled i obrada radnih naloga – praćenje proizvodnje kroz  preglednu specifikaciju podataka o proizvodnim radnim nalozima.
  1. PANTHEON WebMT- inovativan pristup efikasnosti i optimizaciji proizvodnog procesa – unošenje vremena, materijala i proizvoda
    • izdavanje materijala: kako efikasno upravljati resursima
    • prijava rada na radnim nalozima uz korištenje tajmera za praćenje vremena
    • prijam proizvoda/poluproizvoda: kako pratiti tok proizvodnje
    • filtriranje i pregled radnih naloga dodijeljenih u dnevnom planiranju
    • povijest prijavljenog vremena na radnom nalogu: praćenje aktivnosti i efikasnosti.
  1. Postkalkulacija
    • Pozadinsko praćenje tijeka realizacije radnih naloga PANTHEON proizvodne aplikacije odvija se i postkalkulacija stvarnih proizvodnih troškova proizvoda na radnim nalozima.

 

Za više informacija, možete nas kontaktirati na prodaja@datalab.hr ili na telefon 01 3535 595.

Učinkovito upravljanje dokumentima i računima uz PANTHEON ePoslovanje

30 kol 2023

U suradnji s MojeRačun, održali smo webinar čiju snimku možete besplatno preuzeti. Pokazali smo vam na konkretnim primjerima kroz PANTHEON:

  • eDokumentaciju – kako pohraniti primljene i izdane račune te druge dokumente i pristupati im unutar PANTHEON-a
  • PANTHEON Granulu Dokumenti i zadaci –  kako jednostavno pristupiti cjelokupnoj dokumentaciji tvrtke putem mobilnog uređaja, kako djelatnici na terenu slikanjem mobitelom ili tabletom mogu brzo i lako unijeti dokumente koje odmah mogu vidjeti svi ostali korisnici PANTHEON-a, a odgovorne osobe ih također putem mobilnog uređaja mogu jednostavno potvrditi.
  • ePlati – kako eRačune, račune u papirnatom obliku, ponude, putne naloge itd. zaprimljene u PANTHEON, automatski platiti iz programa, bez pristupa internetskom bankarstvu te kako automatski dobivati informacije o prometu po računu.

 

Poslujte brže, fleksibilnije, točnije i povoljnije!

Posebne pogodnosti za sudionike webinara:

  • 1 mjesec usluge eDokumentacija GRATIS
  • 1 mjesec usluge ePlati GRATIS

Za više informacija, možete nas kontaktirati na prodaja@datalab.hr ili na telefon 01 3535 595.

PANTHEON ePoslovanje: učinkovito upravljanje dokumentima i računima

14 srp 2023

U suradnji s MojeRačun, održali smo besplatan webinar čiji snimku možete preuzeti ovdje!

Pokazali smo vam na konkretnim primjerima kroz PANTHEON:

  • eDokumentaciju – kako pohraniti primljene i izdane račune te druge dokumente i pristupati im unutar PANTHEON-a
  • PANTHEON Granulu Dokumenti i zadaci –  kako jednostavno pristupiti cjelokupnoj dokumentaciji tvrtke putem mobilnog uređaja, kako djelatnici na terenu slikanjem mobitelom ili tabletom mogu brzo i lako unijeti dokumente koje odmah mogu vidjeti svi ostali korisnici PANTHEON-a, a odgovorne osobe ih također putem mobilnog uređaja mogu jednostavno potvrditi.
  • ePlati – kako eRačune, račune u papirnatom obliku, ponude, putne naloge itd. zaprimljene u PANTHEON, automatski platiti iz programa, bez pristupa internetskom bankarstvu te kako automatski dobivati informacije o prometu i stanju po računu te knjižiti nastale promjene.

 

Poslujte brže, fleksibilnije, točnije i povoljnije!

 

Za više informacija, možete nas kontaktirati na prodaja@datalab.hr ili na telefon 01 3535 595.

Kako digitalizirati poslovanje uz PANTHEON DMS

6 tra 2023

Preuzmite snimku webinara gdje smo vam pokazali na konkretnim primjerima kroz PANTHEON:

  • eDokumentaciju – kako pohraniti primljene i izdane račune te druge dokumente i pristupati im unutar PANTHEON-a
  • eProces – kako ubrzati i pojednostaviti potvrđivanje ulaznih računa u PANTHEON-u i u granuli
  • OCR – kako podatke iz skeniranih i PDF računa bez pretipkavanja prenijeti na dokument kako bi ga dalje mogli knjižiti
  • eRačun – kako račune razmjenjivati digitalno, jednostavno, sigurno i povoljno

Poslujte brže, fleksibilnije, točnije i povoljnije!

Posebne pogodnosti za sudionike webinara:

Paket usluga koji uključuje:

  • 3 mjeseca usluge Moj-eRačun za 0.13€
  • 3 mjeseca eDokumentacije GRATIS
  • 1 paket eKnjiženja GRATIS
  • eProces za ulazne račune GRATIS
  • besplatne postavke eRačuna u PANTHEON-u

Za više informacija, možete nas kontaktirati na prodaja@datalab.hr ili na telefon 01 3535 595.