Kako se odvija rad uz korištenje PANTHEON blagajne?

Jednostavno, brzo i pregledno
Program, stvoren upravo za vaše potrebe, osigurat će funkcionalnošću i jednostavnim korisničkim sučeljem neometano svakodnevne procese. Korištenje je intuitivno i jednostavno, tako da će ga s veseljem koristiti svi zaposlenici. Uređeni artikli, narudžbe, zalihe i brzo pretraživanje prema različitim kriterijima vam omogućuju vam da preuzmete kontrolu nad zaposlenicima i stanjem poslovanja.

Pouzdano blagajničko poslovanje u ugostiteljskom objektu
program pruža 3D prikaz objekta za preglednije upravljanje prometom po stolovima, kontrolu kvalitete zaposlenika, a istovremeno je i jednostavan za korištenje. Povezivanje vanjskih uređaja, vođenje Happy Hour cjenika i mnogo više.
Funkcionalnost u PANTHEON-u:
- prijava korisnika, upravljanje prometom po korisniku,
- više korisnika može prodati, čak i ako prethodni nije zaključio račun,
- storniranje računa,
- više platnih sredstava i dodjeljivanja pojedinačnih plaćanja, popusta,
- izvještaji (artikli, grupe, porezni obveznici, financijski izvještaji, blagajne, itd.), zaključci, kopije računa,
- dodavanje bilješki odabranim artiklima,
- upravljanje zalihama, popis inventure, također za nabavne artikle, pregled zaliha po poslovnicama,
- mogućnost spajanja vanjskih uređaja,
- mogućnost automatskog zaključivanja blagajne,
- upravljanje prometom po stolovima (tablični pregled, grafički 2D, grafički 3D),
- dnevni meni, opcije za postavljanje,
- Happy Hour cijene, popusti na količine,
- povezivanje s POS terminalom.

Bezbrižno blagajničko poslovanje u uslužnoj djelatnosti
Program je namijenjen potpri i vođenju svih vrsta uslužnih aktivnosti, od frizerskih salona, cvjećara i raznih liječnika do masažnih salona i wellnessa, ukratko svim djelatnostima koje rade s krajnjim kupcima.
- vodenje zaloge, popis inventure, tudi za nabavne artikle, pregled zaloge po poslovalnicah,
- paketna prodaja (črtna koda za pakete),
- izdaja, evidenca in plačila z boni,
- več cen za isti artikel – kriteriji,
- prodajne akcije, razprodaje.
Funkcionalnost u PANTHEON-u:
- izdavanje i ispis računa (krajnji kupac, porezni obveznik), dostavnice,
- prijava korisnika, upravljanje prometom po korisniku,
- više korisnika može prodavati, čak i ako prethodni nije zaključio račun,
- lako pretraživati artikala po nazivu, šifri, kodovima, grupi itd.
- više načina plaćanja i raspodjele pojedinačnih plaćanja, popusta, rata
- mogućnost automatskog zaključivanja blagajne,
- dodavanje napomena odabranim artiklima, slikama proizvoda, pregledavanje pojedinosti o artiklu,
- upravljanje zalihama, popis inventure, također za stavke nabave, popis inventara po podružnicama,
- serijska prodaja (bar kod za pakete),
- izdavanje, evidentiranje i plaćanje vaučerima,
- nekoliko cijena za istu stavku - kriteriji,
- prodajne kampanje, prodaja.