01 3535 595info@datalab.hr

Prodanih licenci 79703

social ikonasocial ikona
social ikonasocial ikona
HR
  • SLO
  • EN
  • BIH
  • MK
  • RS
  • AL
  • ME
  • KS
  • BG
PANTHEON
  • Rješenja
    • Veličina tvrtke
      • Računovodstvo vodi vanjski računovodstveni servis
      • Računovodstvo vodimo sami
      • Međunarodna tvrtka
    • Vaša industrija
      • Proizvodnja
      • Računovodstveni servis
      • Maloprodaja
      • Veleprodaja
      • Usluge
    • Uloga u tvrtki
      • Samostalni poduzetnik
      • Računovođa
      • Direktor
      • Financijski direktor
      • Voditelj prodaje
      • Voditelj nabave
      • Voditelj proizvodnje
    • ePoslovanje
      • ePoslovanje
      • PANTHEON DMS
        • WorkFlow
        • eRačun
        • eDokumentacija
        • eKnjiženje (OCR)
      • Sigurnosna kopija
      • PANTHEON Hosting
  • Cijene
    • Cjenik PANTHEON licenci
    • Usporedba funkcionalnosti
    • Cjenik usluga i podrške
    • Cjenik dodatnih usluga
    • Preporučite PANTHEON
  • Partneri
    • Premium partneri
    • Partneri
    • Reseller partneri
    • Certificirani PANTHEON stručnjaci
  • Baza znanja
    • Blog
    • Online seminari
    • Priručnici i vodiči
    • PANTHEON edukacije
  • Podrška
    • Podrška
    • Implementacija
    • Besplatni sadržaji
    • Edukacije
    • Česta pitanja
  • Iskustva korisnika
  • Hrvatska
    • Slovenija
    • English (International)
    • Bosna i Hercegovina
    • Македонија
    • Srbija
    • Kosovo
    • Albanian
    • Crna Gora
    • Kosovo
    • Bolgarija
  • Search
  • Menu Menu
  • Rješenja
    • Veličina tvrtke
      • Računovodstvo vodi vanjski računovodstveni servis
      • Računovodstvo vodimo sami
      • Međunarodna tvrtka
    • Vaša industrija
      • Proizvodnja
      • Računovodstveni servis
      • Maloprodaja
      • Veleprodaja
      • Usluge
    • Uloga u tvrtki
      • Samostalni poduzetnik
      • Računovođa
      • Direktor
      • Financijski direktor
      • Voditelj prodaje
      • Voditelj nabave
      • Voditelj proizvodnje
    • ePoslovanje
      • ePoslovanje
      • PANTHEON DMS
        • WorkFlow
        • eRačun
        • eDokumentacija
        • eKnjiženje (OCR)
      • Sigurnosna kopija
      • PANTHEON Hosting
    • Online poslovni program PANTHEON WEB Light Isprobajte DEMO besplatno!SAZNAJTE VIŠE

      ePoslovanje
      PANTHEON DMS
      PANTHEON WorkfloweRačuneDokumentacija eKnjiženje (OCR)
      Sigurnosna kopija
      PANTHEON Hosting
  • Cijene
    • Cjenik PANTHEON licenci
    • Usporedba funkcionalnosti
    • Cjenik usluga i podrške
    • Cjenik dodatnih usluga
    • Preporučite PANTHEON
    • Iskoristite alate za digitalizaciju poslovanja.

      PANTHEON ePoslovanje

      Trebate pomoć pri izboru ili više informacija? Kontaktirajte nas.

      01 3535 595info@datalab.hr
  • Partneri
    • Premium partneri
    • Partneri
    • Reseller partneri
    • Certificirani PANTHEON stručnjaci
    • PANTHEON certificirani računovodstveni servisi

      Više

      Želite postati naš partner? Pošaljite nam poruku ili nas nazovite.

      01 3535 595info@datalab.hr
  • Baza znanja
    • Blog
    • Online seminari
    • Priručnici i vodiči
    • PANTHEON edukacije
    • Preuzmite besplatnu snimku online radionice za računovođe

      icon - sCreated with Sketch.WEBINAR

      Besplatna online radionica za računovođe

      VIDEO SNIMKA WEBINARA

      Želite da istražimo određenu temu?

      info@datalab.hr
  • Podrška
    • Podrška
    • Implementacija
    • Besplatni sadržaji
    • Edukacije
    • Česta pitanja
    • Postojeći ste PANTHEON korisnik? Proučite Korisničke stranice!

      Usersite

      Trebate više informacija o našim rješenjima?

      01 3535 595info@datalab.hr
  • Iskustva korisnika
  • Hrvatska
    • Slovenija
    • English (International)
    • Bosna i Hercegovina
    • Македонија
    • Srbija
    • Kosovo
    • Albanian
    • Crna Gora
    • Kosovo
    • Bolgarija
  • Search
  • Menu Menu

Cijene i funkcionalnosti PANTHEON licenci

  • Cjenik PANTHEON licenci
  • Usporedba funkcionalnosti
  • Cjenik usluga i podrške
  • Cjenik dodatnih usluga

PANTHEON funkcionalnosti – Napredna kadrovska evidencija

Posebna pažnja u PANTHEON-u posvećena je upravljanju kadrovima, koji su često zapostavljeno područje poslovne informatike. Jezgru predstavlja personalna mapa radnika. U tom smislu, možemo voditi različitu evidenciju radnika, rezidenata ili nerezidenata, bez obzira ne to jesu li oni zaposleni redovito, honorarno, studenti, pripravnici ili bivši zaposlenici.

Za svakog zaposlenika sastavljamo personalnu mapu, gdje unosimo njihove osobne podatke i podatke o članovima obitelji, podatke o ranijim radnim odnosima, gradimo historiju kretanja radnika u tvrtki, prikupljamo podatke o stažu, beneficiranom radnom stažu, dodatku za minuli rad, povijesti odsustva zaposlenog je i drugim izostancima, informacije o odmoru za pojedinu godinu, lječničkom pregledu i drugim obaveznim podatcima u skladu sa Zakonom o zaštiti na radu, podatcima o školskoj spremi i obuci te povezanim troškovima.

U modul Kadrovi predstavljen je specifičan skup podataka o plaći zaposlenih, podatci o obaveznom i dobrovoljnom mirovinskom osiguranju uključujući evidenciju plaćanja, članstva u sindikatu i evidencija plaćanja članstva te radni sati zaposlenog – podatci koji se kasnije koriste svuda u programu.

Za potrebe zapošljavanja, postoji modul koji omogućava praćenje oglasa za radna mjesta. Na oglase se javljaju kandidati koji, u skladu s GDPR-om, mogu ostati u bazi kao osobe koje traže posao, za buduća otvorena radna mjesta. Na osnovi intervjua radimo ocjenjivanje i izbor odgovarajućeg kandidata. Nakon toga se ovi podatci lako prenose u personalnu mapu. Mehanizam autorizacija garantira daosobni podatci o zaposlenicima ostaju povjerljivi.

Poslovni program PANTHEON je sukladan s GDPR

Osobni podatci su osigurani u skladu s GDPR-om. Pristup povjerljivim podatcima onemogućava se autorizacijskim mehanizmom. Također možemo upravljati i pratiti različite suglasnosti zaposlenika i kandidata s upozorenjima o pokretanju i brisanju preko WF-a.

 

Napredna kadrovska evidencija uključuje:

  • kadrovsku evidenciju (EMŠO, ZZZS, DŠ, podatci o rođenju, prebivalište, podatci o vozilu itd.),
  • praćenje podataka o članovima obitelji, honorarnom radu i radu na ugovor o djelu, studentima, pripravnicima, detaširanih, radnim dozvolama, različitih iskaznica,
  • Dobrovoljno dopunsko mirovinsko osiguranje i obvezno dopunsko mirovinsko osiguranje – ODPZ,
  • Modul za klasifikaciju radnih mjesta,
  • praćenje dopusta (izračun, ispisi, povijest) prema formuli za izračun dopusta ili unosom (razina tvrtke, radnog mjesta, radnika) i ispis potrebnih odluka,
  • praćenje različitih izostanaka s posla, npr. bolnički, studijski dopust… (kalendar, tablica, ispis),
  • praćenje radnog vremena i integracija s registrom vremena (Špica, 4pot),
  • podatke o zdravstvenom stanju zaposlenika,
  • VZD (praćenje ispita, korištenje zaštitnih sredstava, arhiva dokumentacije zaposlenika)
  • obveze za osnovna sredstva,
  • izračun dopusta i izrada ispisa o dopustima,
  • slanje šifriranih odluka o godišnjem odmoru na e-mail adresu zaposlenika i izvoz u mapu
  • vođenje evidencije o kreditima, ovrhama, potporama (alimentacija/uzdržavanje?),
  • zakonski šifranti (standardna klasifikacija zanimanja, stupanj obrazovanja …),
  • upozoravanje na događaje (npr. rođendan zaposlenika, raskid ugovora, liječnički pregled, VZD),
  • obrasce M1, M2, M3, PD-1 s priključkom preko sučelja eVEM ljudskih resursa i slanjem na HZZO,
  • ispise (standardni ispisi, izrada vlastitih ispisa),
  • izvoz podataka za pripremu povezanih dokumenata (MS Word i Open office Write),
  • uvoz šifranata putem WEB portala (formula za dopust po KP, tarifnih – platnih razreda, državnih praznika radnih mjesta za GE licencu)
  • nadzorne ploče,
  • slanje u Dokumentaciju,
  • zapošljavanje:
    • raspisivanje natječaja za slobodna radna mjesta (interno, PD-1, WWW),
    • praćenje slobodnih radnih mjesta,
    • upravljanje kandidatima i uvoz Europass životopisa,
    • kalendar intervjua,
    • ispisi (poziv na razgovor, obavijest o odabranosti/neodabranosti),
    • slanje e-mail obavijesti svim kandidatima istovremeno.
Podrobno o kadrih - Uporabniške strani

Uključeno u licence

SVE FUNKCIONALNOSTI
X
  • ePoslovanje

    Poslujte brže, bolje, prilagodljivije i jednostavnije - poslujte elektronički. Digitalizirajte poslovanje pomoću PANTHEON-a i usluga ePoslovanja.

    Više

    Datalab HR d.o.o.
    Avenija V. Holjevca 40
    10 000 Zagreb

    01 3535 595 info@datalab.hr
    social ikonasocial ikona

    PODRŠKA

    • Partneri
    • Podrška
    • Česta pitanja

    TVRTKA

    • O tvrtki
    • Kontakti
    • Zaposlenje

    ZAJEDNICA

    • Korisničke stranice
    • Blog
    • Online seminari
    • Priručnici i vodiči
    Politika zaštite osobnih podataka | Oblikovanje i razvoj:
    Scroll to top