,

Kako dabrati pravi ERP za veleprodajnu tvrtku?

18 ruj 2019

Određena softverska rješenja potrebe tvrtki na jednom području zahvaćaju više, a druga manje. O kome treba ERP odnosno poslovni program već smo pisali, no kako odabrati pravo rješenje za svoje poslovanje?

Vrlo često susrećemo klijente za koje već imamo standardna rješenja, tako da korisnik može vrlo brzo započeti s radom. Pogledajmo konkretan primjer kako poslovni program svojim funkcionalnostima brzo i lako pokriva sve potrebe veleprodajne tvrtke.

Top 7 funkcionalnosti koje mora imati poslovni program za veleprodaju:

  • Minimalna/signalna zaliha i transportno pakiranje dobavljača
  • Nabava pomoću dobavljačeve šifre
  • Dogovoreni nabavni cjenici
  • Preuzimanje artikala predmeta po serijskom broju i njihov mogući tranzit (nabava i prodaja za točno određenog kupca); pri čemu lot može također biti izričan broj koji označava datum isteka serije ili isporuke.
  • Izdavanje artikala po serijskim brojevima (opet: povlačenje šarže po datumu)
  • Mogućnost fakturiranja po ugovornim cijenama za svakog kupca zasebno
  • Prikupljanje elektroničkih i skeniranih dokumenata u takozvanu poslovnu mapu, gdje svakom računu možemo priložiti elektroničku verziju dokumenata kreiranih u poslu.

Dodatna rješenja i poslovni program za veletrgovce

Svjesni smo da je svaka tvrtka specifična i ima svoje dodatne zahtjeve, postupke i želje, pa je također važno da se osnovni paket, skup funkcionalnosti lako kombinira i prilagođava te dodaje poslovno-informacijskom sustavu, olakšavajući vam rad u veleprodajnom poslu.

Zajedno s partnerskim tvrtkama već smo implementirali brojne integracije poslovnog sustava PANTHEON s dodatnim rješenjima:

  • Web portali za naručitelje- pravne osobe (naručivanje artikala).
  • Opskrbni lanci (EDI itd.).
  • Skladišni sustavi
  • Ambulantni prodajni sustavi.

Veleprodaja in poslovna analitika – gdje smo i kamo idemo?

No, nije sve u skladištima, artiklima i zalihama. Moramo pogledati dublje, pratiti kako tvrtka posluje i prilagođavat se nastalim situacijama na temelju pokazatelja uspješnosti. A to je vrlo jednostavno učiniti kako s osnovnim, tako i s predefiniranim poslovnim izvještajima i naprednom poslovnom inteligencijom, koja također uključuje prilagodljive analize, izvještaje i planiranje. Kako biste danas i sutra mogli uspješno voditi veleprodaju te planirati dugoročno, pri odabiru poslovnog sustava trebate obratiti pozornost na poslovnu inteligenciju pomoću koje možete kreirati jedinstvena poslovna izvješća. Tako u svakom trenutku možete vidjeti gdje se nalazite, na što trebate obratiti posebnu pozornost te što možete poboljšati.

Želite li osigurati uspješno poslovanje vaše veleprodaje? U tome vam možemo pomoći – kontaktirajte naše poslovne savjetnike na broj telefona 01 3535 595 ili pišite na e-mail adresu info@datalab.hr.

Ne propustite poduzetničke novosti i savjete

Ako želite primati mjesečni newsletter s korisnim sadržajima iz naše poduzetničke baze znanja, molimo vas da ispunite obrazac.

X