PANTHEON EDUKACIJA

Inventura u PANTHEON-u – temelj točnog upravljanja zalihama

29.
listopada 2025.
10:00 h
Online

Inventura (popis zaliha) ključna je za točno stanje skladišta i usklađenost evidencije s realnim stanjem. Uz PANTHEON, cijeli postupak postaje brz, pregledan i pouzdan – od pripreme liste artikala do obrade razlika i zaključivanja.

Pridružite nam se na edukaciji koju održavamo 29.10.2025. od 10:00  do 12:00 sati gdje ćemo kroz praktične primjere pokazati korak po korak kako provesti inventuru u PANTHEON-u i izbjeći najčešće greške.

Sadržaj:

    1. PRIPREMA ZA IZRADU INVENTURE

    – pregled zalihe

    – revalorizacija zalihe

    – dozvoljen manjak

    – ispis inventurnog popisa (Popisni list)

     

    1. UNOS PODATAKA

    – ručno

    – iz čarobnjaka

    – preko forme Unos inventure

     

    1. USPOREDBA STANJA I USKLAĐIVANJE INVENTURE

    – inventurni višak/manjak

     

    1. KONTROLE PRIJE POTVRĐIVANJA INVENTURE

    – inventurni list

    – utvrđeni viškovi/manjkovi

    – kontrolni ispisi serijskih brojeva

     

    1. POTVRĐIVANJE INVENTURE

    – potvrđivanje inventure

    – kreiranje dokumenta inventurnog viška i inventurnog manjka

Cijena snimke edukacije:

  • Cijena edukacije je 135,72 € + PDV, a za korisnike s ugovorom o održavanju iznosi 95,00 € + PDV.
  • Molimo da, ako niste sigurni, prije prijave provjerite imate li valjani ugovor o održavanju s Datalab HR ili partnerom

 

FAQ – Česta pitanja i odgovori

1. Dobivam li popust ako imam ugovor o godišnjem osvježavanju?

Ne, popust dobivate isključivo ako imate ugovor o mjesečnom održavanju s Datalab HR ili partnerom.

2. Kako mogu znati imam li ugovor o održavanju?

Molimo kontaktirajte svojeg partnera za podršku.

3. Hoću li dobiti snimku ako se prijavim i prisustvujem na edukaciji?

Da, snimku ćete primiti na email adresu koju ste naveli prilikom prijave u roku od nekoliko dana. Nije nam potrebno slati email sa zahtjevom snimke odmah po završetku edukacije. Ukoliko snimku ne primite u roku dva radna dana, molimo da nam se javite na edu@datalab.hr kako bismo vam ju ponovno poslali.

4. Nakon popunjavanja i slanja obrasca za prijavu, nisam primio email potvrdu s linkom za spajanje na edukaciju, što sada?

Molimo link zatražite na edu@datalab.hr kako bismo vam mogli direktno na taj email poslati link.

5. Kako mogu naručiti snimku?

Snimku, nakon održavanja edukacije, možete naručiti na prodaja@datalab.hr s naznakom imena  ili datuma održavanja edukacije koju naručujete.

6. Na koji način i koliko dugo je snimka dostupna?

Snimka je dostupna putem poveznice na Datalab HR YouTube kanal. Snimku možete gledati neograničeno.

7. Nisam dobio ponudu/račun prije ili neposredno nakon edukacije?

Plaćanje edukacije vrši se po računu, nakon edukacije. Račun ćete primiti nekoliko dana nakon edukacije.

8. Kako mogu pristupiti edukaciji?

U vrijeme održavanje edukacije otvorite poveznicu koju ste primili na email. Ne morate imati korisnički račun da biste prisustvovali ali vas molimo da se prijavite s punim imenom i prezimenom i nazivom poduzeća kako bismo mogli izvršiti evidenciju prisustva. U protivnome nećemo biti u mogućnosti poslati vam snimku edukacije.

9. Koliko traje edukacija?

Trajanje edukacije je navedenu na vrhu stranice, pored datuma održavanja te u opisu edukacije.

 

 

Zadržavamo pravo promjene datuma, formata i sadržaja edukacije! Sva prava pridržana

 

Za više informacija, možete nas kontaktirati na edu@datalab.hr ili na telefon 01 3535 595.

X