Kako sam podesiti, poslati i zaprimiti eRačune?
S obzirom na predstojeće promjene koje donosi Fiskalizacija 2.0, svi obveznici fiskalizacije morat će se prilagoditi novim zahtjevima koji uključuju obaveznu upotrebu eRačuna u B2B segmentu, čime se pojednostavljuje proces fiskalizacije, smanjuje administrativno opterećenje i osigurava veća sigurnost u poslovanju.
PANTHEON nudi rješenje koje će vam omogućiti jednostavnu integraciju eRačuna, olakšavajući vašu usklađenost s novim zakonom. Ova edukacija pružit će vam detaljan vodič za implementaciju eRačuna unutar PANTHEON-a.
Trajanje edukacije:
cca 1 h + vrijeme za pitanja
Sadržaj:
1. eRačuni u PANTHEON-u
- eDokumentacija
- Oblikovanje klasifikacijskog plana
- Podešavanje eRačuna
- Unos prijave na sandučiću
- Prijenos poslovnih procesa
- Postavke vrste dokumenta
- Postavke subjekta
- Obvezni i neobavezni podaci na dokumentu a povezani sa slanjem eRačuna
- Proces slanja i preuzimanja eRačuna putem servisa Moj-eRačun i Fina
2. Poslovni procesi i zadaci
- Pregled zadataka
- Proces potvrđivanja računa
Cijena edukacije:
- Cijena za korisnike s ugovorom o održavanju s Datalab HR ili partnerom: 159,00 € + PDV
- Cijena za korisnike bez ugovora o održavanju: 198,75 € + PDV
- Ugovor o osvježavanju nema utjecaj na cijenu.
- Molimo da, ako niste sigurni, prije narudžbe provjerite imate li valjani ugovor o održavanju s Datalab HR odnosno partnerom.
Snimka
- Snimku automatski šaljemo svima prisutnima nekoliko dana nakon edukacije.
- Ako niste bili prisutni, snimku možete naručiti nakon edukacije na prodaja@datalab.hr
FAQ – Česta pitanja i odgovori
1. Dobivam li popust ako imam ugovor o godišnjem osvježavanju?
Ne, popust dobivate isključivo ako imate ugovor o mjesečnom održavanju s Datalab HR ili partnerom.
2. Kako mogu znati imam li ugovor o održavanju?
Molimo kontaktirajte svojeg partnera za podršku.
3. Hoću li dobiti snimku ako se prijavim i prisustvujem na edukaciji?
Da, snimku ćete primiti na email adresu koju ste naveli prilikom prijave u roku od nekoliko dana. Nije nam potrebno slati email sa zahtjevom snimke odmah po završetku edukacije. Ukoliko snimku ne primite u roku dva radna dana, molimo da nam se javite na edu@datalab.hr kako bismo vam ju ponovno poslali.
4. Nakon popunjavanja i slanja obrasca za prijavu, nisam primio email potvrdu s linkom za spajanje na edukaciju, što sada?
Molimo link zatražite na edu@datalab.hr kako bismo vam mogli direktno na taj email poslati link.
5. Kako mogu naručiti snimku?
Snimku, nakon održavanja edukacije, možete naručiti na prodaja@datalab.hr s naznakom imena ili datuma održavanja edukacije koju naručujete.
6. Na koji način i koliko dugo je snimka dostupna?
Snimka je dostupna putem poveznice na Datalab HR YouTube kanal. Snimku možete gledati neograničeno.
7. Nisam dobio ponudu/račun prije ili neposredno nakon edukacije?
Plaćanje edukacije vrši se po računu, nakon edukacije. Račun ćete primiti nekoliko dana nakon edukacije
8. Kako mogu pristupiti edukaciji?
U vrijeme održavanje edukacije otvorite poveznicu koju ste primili na email. Ne morate imati korisnički račun da biste prisustvovali ali vas molimo da se prijavite s punim imenom i prezimenom i nazivom poduzeća kako bismo mogli izvršiti evidenciju prisustva. U protivnome nećemo biti u mogućnosti poslati vam snimku edukacije.
9. Koliko traje edukacija?
Trajanje edukacije je navedenu na vrhu stranice, pored datuma održavanja te u opisu edukacije.
Za više informacija, možete nas kontaktirati na edu@datalab.hr ili na telefon 01 3535 595.
Zadržavamo pravo promjene datuma, formata i sadržaja edukacije! Sva prava pridržana.