PANTHEON EDUKACIJA

Kako sam podesiti, poslati i zaprimiti eRačune?

30.
rujna 2025.
11:00 - 12:00 h
Online

S obzirom na predstojeće promjene koje donosi Fiskalizacija 2.0, svi obveznici fiskalizacije morat će se prilagoditi novim zahtjevima koji uključuju obaveznu upotrebu eRačuna u B2B segmentu, čime se pojednostavljuje proces fiskalizacije, smanjuje administrativno opterećenje i osigurava veća sigurnost u poslovanju.

PANTHEON nudi rješenje koje će vam omogućiti jednostavnu integraciju eRačuna, olakšavajući vašu usklađenost s novim zakonom. Ova edukacija pružit će vam detaljan vodič za implementaciju eRačuna unutar PANTHEON-a.

 

Trajanje edukacije:

cca 1 h + vrijeme za pitanja

Sadržaj:

1. eRačuni u PANTHEON-u

  • eDokumentacija
  • Oblikovanje klasifikacijskog plana
  • Podešavanje eRačuna
    • Unos prijave na sandučiću
    • Prijenos poslovnih procesa
    • Postavke vrste dokumenta
    • Postavke subjekta
    • Obvezni i neobavezni podaci na dokumentu a povezani sa slanjem eRačuna
  • Proces slanja i preuzimanja eRačuna putem servisa Moj-eRačun i Fina

2. Poslovni procesi i zadaci

  • Pregled zadataka
  • Proces potvrđivanja računa

 

Cijena edukacije:

  • Cijena za korisnike s ugovorom o održavanju s Datalab HR ili partnerom: 159,00 € + PDV
  • Cijena za korisnike bez ugovora o održavanju:  198,75 € + PDV
  • Ugovor o osvježavanju nema utjecaj na cijenu.
  • Molimo da, ako niste sigurni, prije narudžbe provjerite imate li valjani ugovor o održavanju s Datalab HR odnosno partnerom.

Snimka

  • Snimku automatski šaljemo svima prisutnima nekoliko dana nakon edukacije.
  • Ako niste bili prisutni, snimku možete naručiti nakon edukacije na prodaja@datalab.hr

 

FAQ – Česta pitanja i odgovori

1. Dobivam li popust ako imam ugovor o godišnjem osvježavanju?

Ne, popust dobivate isključivo ako imate ugovor o mjesečnom održavanju s Datalab HR ili partnerom.

2. Kako mogu znati imam li ugovor o održavanju?

Molimo kontaktirajte svojeg partnera za podršku.

3. Hoću li dobiti snimku ako se prijavim i prisustvujem na edukaciji?

Da, snimku ćete primiti na email adresu koju ste naveli prilikom prijave u roku od nekoliko dana. Nije nam potrebno slati email sa zahtjevom snimke odmah po završetku edukacije. Ukoliko snimku ne primite u roku dva radna dana, molimo da nam se javite na edu@datalab.hr kako bismo vam ju ponovno poslali.

4. Nakon popunjavanja i slanja obrasca za prijavu, nisam primio email potvrdu s linkom za spajanje na edukaciju, što sada?

Molimo link zatražite na edu@datalab.hr kako bismo vam mogli direktno na taj email poslati link.

5. Kako mogu naručiti snimku?

Snimku, nakon održavanja edukacije, možete naručiti na prodaja@datalab.hr s naznakom imena  ili datuma održavanja edukacije koju naručujete.

6. Na koji način i koliko dugo je snimka dostupna?

Snimka je dostupna putem poveznice na Datalab HR YouTube kanal. Snimku možete gledati neograničeno.

7. Nisam dobio ponudu/račun prije ili neposredno nakon edukacije?

Plaćanje edukacije vrši se po računu, nakon edukacije. Račun ćete primiti nekoliko dana nakon edukacije

8. Kako mogu pristupiti edukaciji?

U vrijeme održavanje edukacije otvorite poveznicu koju ste primili na email. Ne morate imati korisnički račun da biste prisustvovali ali vas molimo da se prijavite s punim imenom i prezimenom i nazivom poduzeća kako bismo mogli izvršiti evidenciju prisustva. U protivnome nećemo biti u mogućnosti poslati vam snimku edukacije.

9. Koliko traje edukacija?

Trajanje edukacije je navedenu na vrhu stranice, pored datuma održavanja te u opisu edukacije.

Za više informacija, možete nas kontaktirati na edu@datalab.hr ili na telefon 01 3535 595.

 

Zadržavamo pravo promjene datuma, formata i sadržaja edukacije! Sva prava pridržana.

X