Prijelaz PANTHEON Hostinga na Datalabove servere
Vaš PANTHEON će i dalje nesmetano funkcionirati, samo će vam sada uslugu hostinga naplaćivati Datalab.
Sve PANTHEON usluge će biti obračunate na jednom računu.
Podrška i komunikacija se odvija neposredno s Datalabom.
Vaš PANTHEON će raditi nesmeteno kao i do sada.
Hoće li PANTHEON nastaviti raditi glatko, bez ikakvih promjena ili dodatnih postavki?
Da, PANTHEON će raditi isto kao i prije, bez ikakvih promjena u korisničkom iskustvu ili ponovnih postavki.
Gdje će se pohranjivati moji podaci po novome?
Vaši će podaci biti pohranjeni u podatkovnim centrima u Hrvatskoj, koji imaju TIER 3 certifikat te certifikate ISO 27001 i ISO 9001.
Tko može pristupiti mojim podacima?
Pristup podacima moguć je samo uz pismenu suglasnost klijenta, u suprotnom se strogo poštuje povjerljivost informacija i poslovne tajne.
Kako mogu izvršiti prijenos (ustup) ugovor s Hrvatskog telekoma na Datalab HR?
Od Hrvatskog Telekoma dobili ste dopis o prijenosu ugovora, pa vas molimo da potvrdno odgovorite na taj email. Ako imate bilo kakvih pitanja o postupku otkazivanja, možete se obratiti kontaktima Hrvatskog telekoma navedenim u dopisu.
Kada ću primiti novi ugovor od Datalaba?
Ugovore šaljemo postupno, tako da ga možete očekivati u narednim danima. Ne brinite, sigurno ćete ga primiti na vrijeme.
Primio/la sam e-mail s poveznicom za potpisivanje novog ugovora. Koji su sljedeći koraci?
Nakon što primite poruku s poveznicom na novi ugovor, pažljivo provjerite jesu li podaci o poduzeću, potpisniku ugovora i predmetu ugovora točni. Zatim, zakonski zastupnik tvrtke novi ugovor treba potpisati putem aplikacije BetrSign.
Potpisao/la sam dokumente. Gdje mogu pronaći svoj potpisani primjerak ugovora?
Potpisanom ugovoru možete pristupiti putem poveznice u e-mail poruci koju ste primili za potpisivanje ugovora. Također možete preuzeti ugovor i spremiti ga u svoju arhivu ili eDokumentaciju.
Što će se dogoditi ako ne potpišem novi ugovor?
Ako ne potpišete novi ugovor, vaš ugovor s Hrvatskim telekomom također će isteći nakon prijelaznog razdoblja. Izgubit ćete pristup programu PANTHEON. (Ako vam program nije potreban, ali želite arhivu svoje baze podataka, pošaljite zahtjev za preuzimanje baze podataka na pomoc@datalab.hr. Prema ugovoru, baza podataka bit će izbrisana dva mjeseca nakon isteka ugovora).
Kako mogu podnijeti zahtjev za prijenos baze podataka?
Zahtjev za prijenos baze podataka pošaljite e-mailom na pomoc@datalab.hr
Kakav je postupak migracije ako koristim Connector licencu?
Ako koristite Connector licencu za povezivanje PANTHEON-a s vanjskim rješenjima, morat ćete postaviti novu IP adresu poslužitelja.
Trebam više informacija. Kako vas mogu kontaktirati?
Za dodatna pitanja, molimo vas da nas nazovete na 01 3535 595 ili pišete na pomoc@datalab.hr
Ako želite primati mjesečni newsletter s korisnim sadržajima iz naše poduzetničke baze znanja, molimo vas da ispunite obrazac.