BESPLATNA RADIONICA
Saznajte novosti o Fiskalizaciji 2.0
26.11.2024. | Wespa Business & Lounge, Radnička 50, Zagreb
Prijavite se i doznajte kako ubrzati i olakšati računovodstvo: od rutinskih zadatka do strateškog savjetovanja.
BESPLATNA RADIONICA
26.11.2024. | Wespa Business & Lounge, Radnička 50, Zagreb
Prijavite se i doznajte kako ubrzati i olakšati računovodstvo: od rutinskih zadatka do strateškog savjetovanja.
Okrugli stol
Iskusni PANTHEON korisnici, računovodstveni stručnjaci podijelit će svoja iskustva, stvarne primjere iz prakse i konkretne prednosti PANTHEON programa.
Zanimljiva predavanja
Kako uštediti vrijeme i smanjiti troškove te unaprijediti sve vaše računovodstvene procese, kako zaštititi vaše podatke i one vaših klijenata te kako uspješno komunicirati u poslovnom okruženju teme su o kojima ćemo govoriti.
Networking
Razmijenite iskustva s kolegama iz industrije i ostvarite nove poslovne kontakte tijekom interaktivne diskusije i tijekom ugodnog druženja uz ukusni ručak.
REGISTRACIJA, KAVA I DRUŽENJE
OKRUGLI STOL: ODABIR PRAVOG RAČUNOVODSTVENOG PROGRAMA: ISKUSTVA I IZAZOVI IZ PRVE RUKE
Moderator: Silvija Hursa, CEO, Leadership Mindset
Tijekom ovog dinamičnog i interaktivnog okruglog stola, računovodstveni servisi, korisnici PANTHEON-a podijelit će svoja iskustva s implementacijom programa. Panel će obuhvatiti razloge zbog kojih su odlučili uvesti program, kao i ključne kriterije pri odabiru sustava. Sudionici će govoriti o procesu implementacije, upravljanju neočekivanim izazovima te pristupima za prevladavanje otpora prema promjenama unutar organizacije. Također, fokus će biti i na konkretnim načinima na koje im je PANTHEON pomogao unaprijediti poslovanje.
Okrugli stol bit će izvrsna prilika za postavljanje pitanja i razmjenu iskustva s kolegama iz struke te za razumijevanje uloge PANTHEON-a u digitalnoj transformaciji i modernizaciji računovodstvenih usluga.
BRŽE, TOČNIJE I UČINKOVITIJE RAČUNOVODSTVO UZ PANTHEON ACCOUNTING
Verica Jurković, direktorica, Datalab HR i Marija Zrilić, Sales Manager, Datalab HR
Na ovom predavanju predstavit ćemo kako PANTHEON može značajno unaprijediti učinkovitost i točnost u računovodstvenim procesima. Kroz detaljnu prezentaciju, sudionici će saznati kako PANTHEON pojednostavljuje svakodnevne računovodstvene zadatke automatizacijom unosa podataka, smanjenjem mogućnosti pogreške te brzim generiranjem financijskih izvještaja. Osim toga, prikazat ćemo kako PANTHEON omogućava jednostavniju kontrolu i preglednost financijskih podataka, olakšava obračun plaća, knjiženje i mnogo više.
PAUZA ZA KAVU
FISKALIZACIJA 2.0 – ZAKONSKA OBVEZA SLANJA ERAČUNA U REALNOM SEKTORU
Domagoj Mihalčić, Voditelj razvoja poslovanja, Elektronički računi d.o.o.
Uskoro će u javnu raspravu biti upućen novi zakon u kojem se definira zakonska obveza slanja, zaprimanja te fiskalizacije transakcijskih eRačuna u realnom sektoru te obavezna elektronička arhiva istih. Saznajte kako Vaše poslovanje i Vaše klijente prilagoditi zakonskim promjenama koje nam nosi projekt Porezne uprave pod nazivom Fiskalizacija 2.0.
Osim nadolazećih zakonskih promjena, na predavanju će biti i riječi o izazovima s kojima se nose računovodstveni servisi te kako kroz uslugu merBanking digitalizirati i automatizirati dostavu klijentovih bankovnih izvoda.
SIGURNOST PODATAKA U RAČUNOVODSTVU: ZAŠTITITE SVOJE POSLOVANJE I KLIJENTE
Krešimir Hrdlička, direktor, Eminus Adriatic d.o.o.
Tijekom ovog predavanja prezentirat će se ključni aspekti kibernetičke sigurnosti s fokusom na specifične potrebe i izazove računovodstvenih servisa. Sudionici će saznati što je kibernetička sigurnost, koji su najčešći tipovi prijetnji kojima su podložni računovodstveni sustavi te kako prepoznati i spriječiti potencijalne napade. Poseban naglasak bit će stavljen na praktične korake zaštite podataka klijenata, uz savjete za učinkovitu implementaciju sigurnosnih mjera u svakodnevne procese.
UMIJEĆE POSLOVNE KOMUNIKACIJE: IZGRADNJA POVJERENJA I SURADNJE U TIMOVIMA RAZLIČITIH GENERACIJA
Silvija Hursa, CEO, Leadership Mindset
Fokus predavanja će biti na vještinama poslovne komunikacije koje pomažu u izgradnji povjerenja i učinkovitije suradnje među članovima timova različitih generacija. Sudionici će saznati kako prepoznati i razumjeti specifične komunikacijske stilove svake generacije te kako prilagoditi pristup kako bi se potaknulo međusobno uvažavanje i produktivnost. Kroz konkretne primjere i strategije, predavanje će obuhvatiti ključne elemente za stvaranje skladnog timskog okruženja koje potiče zajedničke ciljeve i jača radne odnose.
RUČAK I DRUŽENJE
CJELOVITO POSLOVNO RJEŠENJE
Poslovno-informacijski sustav PANTHEON povezuje i unapređuje sve aspekte vašeg poslovanja kako bi proizvodnja, poslovni procesi i zaposlenici djelovali kao jedinstven sustav.
Pokriva sve poslovne procese: od narudžbi i fakturiranja, preko računovodstva i plaća, do upravljanja proizvodnjom i poslovne analitike te ePoslovanja. Raste zajedno s poduzećem i prilagođava se njegovim potrebama te djeluje povezano s drugim programima.
PROGRAM STVOREN ZA RAČUNOVODSTVO
PANTHEON Accounting je napredni poslovno-informacijski sustav koji nudi predefinirane automatizme i specifične postavke s kojima računovodstvo možete voditi brže i lakše. Program olakšava obračun plaća, knjiženje i pripremu izvještaja te vam pomaže uspješno voditi interno računovodstvo.
Također, omogućava računovođama u računovodstvenom servisu jednostavan kontakt sa strankama – možete pristupiti istoj bazi podataka, zato poslujete brže i s manje grešaka.
Ispunite obrazac i prijavite se na besplatno događanje! Za sva dodatna pitanja, slobodno nas kontaktirajte.
Iako je naše poslovanje prilično opsežno i složeno, od samog početka smo na PANTHEON "prebacili" cjelokupno poslovanje naših 8 povezanih društva koja posluju u različitim državama regije. Kao matično društvo možemo u bilo kojem trenutku pristupiti bitnim i ažurnim podatcima o radu cijele grupe, a dobiveni podatci se lako prilagođavaju potrebama financijskog izvještavanja po pojedinim državama kao i za grupu u cjelini.
SAZNAJTE VIŠEZa PANTHEON smo se odlučili kako bismo unaprijedili i olakšali naše poslovanje. PANTHEON nam omogućava praćenje serijskih brojeva i količine proizvoda te stanja zaliha. Lako dolazimo do podataka i imamo uvid u sve izvještaje. Pomoću PANTHEON-a smo poboljšali cjelokupno poslovanje, olakšali smo rad zaposlenicima i puno kvalitetnije i ažurnije rješavamo sve situacije.
SAZNAJTE VIŠEPANTHEON nam je znatno olakšao poslovanje, a s obzirom na to da je prilagođen tržištima regije nastavili smo suradnju u Srbiji i dogovaramo suradnju u Sloveniji. S PANTHEON-om su naši podatci prikupljeni na jednom mjestu što nam omogućava jednostavno donošenje poslovnih odluka na brži i jednostavniji način.
SAZNAJTE VIŠEIako je naše poslovanje prilično opsežno i složeno, od samog početka smo na PANTHEON "prebacili" cjelokupno poslovanje naših 8 povezanih društva koja posluju u različitim državama regije. Kao matično društvo možemo u bilo kojem trenutku pristupiti bitnim i ažurnim podatcima o radu cijele grupe, a dobiveni podatci se lako prilagođavaju potrebama financijskog izvještavanja po pojedinim državama kao i za grupu u cjelini.
SAZNAJTE VIŠEZa PANTHEON smo se odlučili kako bismo unaprijedili i olakšali naše poslovanje. PANTHEON nam omogućava praćenje serijskih brojeva i količine proizvoda te stanja zaliha. Lako dolazimo do podataka i imamo uvid u sve izvještaje. Pomoću PANTHEON-a smo poboljšali cjelokupno poslovanje, olakšali smo rad zaposlenicima i puno kvalitetnije i ažurnije rješavamo sve situacije.
SAZNAJTE VIŠEPANTHEON nam je znatno olakšao poslovanje, a s obzirom na to da je prilagođen tržištima regije nastavili smo suradnju u Srbiji i dogovaramo suradnju u Sloveniji. S PANTHEON-om su naši podatci prikupljeni na jednom mjestu što nam omogućava jednostavno donošenje poslovnih odluka na brži i jednostavniji način.
SAZNAJTE VIŠEMilica Blečić
direktorica računovodstva | Alarm automatika d. o. o.
Alen Hosu
Voditelj projekata | Kaspar papir d.o.o.
Ana Babić
direktorica | LPP Croatia d.o.o.
Milica Blečić
direktorica računovodstva | Alarm automatika d. o. o.
Alen Hosu
Voditelj projekata | Kaspar papir d.o.o.
Ana Babić
direktorica | LPP Croatia d.o.o.
Molimo ispunite obrazac. Ako poruka ne stigne u vaš sandučić, molimo provjerite spam folder i dodajte nas na safe senders listu. Za pomoć nam se možete obratiti na marketing@datalab.hr
Poslujte brže, bolje, prilagodljivije i jednostavnije - poslujte elektronički. Digitalizirajte poslovanje pomoću PANTHEON-a i usluga ePoslovanja.