Fiskalizacija 2.0 i PANTHEON: Sve što morate znati prije 1. 1. 2026.
S 1. 1. 2026. na snagu stupaju značajne zakonske izmjene koje donose novu obvezu fiskalizacije i u B2B segmentu. Ova promjena utjecat će na način izdavanja i zaprimanja računa, ali i na vašu svakodnevnu operativu.
Kako bi vas na vrijeme pripremili, pozivamo vas na edukaciju u četvrtak 28. 8. 2025. u 10:00 h, na kojoj ćemo:
- razjasniti sve ključne zakonske novosti koje donosi Fiskalizacija 2.0
- pokazati kako slati i primati eRačune kroz PANTHEON
- proći kroz konkretne primjere i tehničke postavke – korak po korak.
🔔Osigurajte bezbrižan prijelaz na Fiskalizaciju 2.0 na vrijeme!
Pozivamo vas da na vrijeme riješite postavke vezane uz eRačune u PANTHEON-u. Priprema unaprijed ključna je za miran i učinkovit prijelaz – bez stresa u posljednji trenutak.
Kako se bliži 1. 1. 2026., potražnja za edukacijama i implementacijama će rasti, a time će rasti i cijene, dok će naše kapacitete biti sve teže uskladiti sa svim zahtjevima.
Iskoristite ovu priliku da pravovremeno uskladite svoje poslovanje i izbjegnete gužvu i dodatne troškove u zadnji čas.
Na ovoj edukaciji ćemo ponoviti sadržaj prezentiran na edukaciji održanoj 23. srpnja 2025.
Sadržaj:
-
Uvodno o fiskalizaciji
- Zašto Fiskalizacija 2.0?
- Fiskalizacija u prometu gotovinom od 2013. do danas
- Zakonodavni okviri za uvođenje Fiskalizacije 2.0
- Projekt Fiskalizacija 2.0
- Zakon o fiskalizaciji (NN 89/25)
- Koje odredbe Zakona kada stupaju na snagu
- Obveznici fiskalizacije – tko su i kada kreće obveza fiskalizacije te u kojem segmentu poslovanja
- Usporedba između Fiskalizacije u B2C i B2B segmentu
- Obavezni elementi računa
- Kako nakon 1. 1. 2026.? Naši odgovori na vaša pitanja
- Kako će se izdavati maloprodajni računi (B2C)
- Kako će se izdavati veleprodajni računi (B2B) i što ako su plaćeni gotovinom?
- Što ćemo s ulaznim računima?
- Kako ćemo sve fiskalizirati?
- Čekaju li nas još neke zakonske izmjene?
- Zašto Fiskalizacija 2.0?
-
eRačuni u PANTHEON-u
- eDokumentacija
- Oblikovanje klasifikacijskog plana
- Podešavanje eRačuna
- Unos prijave na sandučiću
- Prijenos poslovnih procesa
- Postavke vrste dokumenta
- Postavke subjekta
- Obvezni i neobavezni podaci na dokumentu, a povezani sa slanjem eRačuna
- Proces slanja i preuzimanja eRačuna putem servisa Moj-eRačuna i Fine
-
Fiskalizacija 2.0 u PANTHEON-u
Cijena edukacije:
- Cijena za korisnike s ugovorom o održavanju s Datalab HR ili partnerom: 149,00 € + PDV/osoba
- Cijena za korisnike bez ugovora o održavanju: 212,86 € + PDV/osoba
- Ugovor o osvježavanju nema utjecaj na cijenu.
- Molimo da, ako niste sigurni, prije prijave provjerite imate li valjani ugovor o održavanju s Datalab HR odnosno partnerom.
Način izvođenja edukacije:
- Edukacija se izvodi u online obliku putem MS Teams aplikacije.
- Nije potrebno imati MS Teams račun niti instaliranu aplikaciju (edukacija se otvara u pregledniku).
- Molimo da se u MS Teams prijavite s punim imenom i prezimenom te nazivom poduzeća kako bismo mogli evidentirati vašu prisutnost te vam poslati snimku edukacije.
Važne informacije:
- Svi prisutni na edukaciji će primiti snimku u roku nekoliko dana.
- Plaćanje je po računu nakon održane edukacije.
Za više informacija, možete nas kontaktirati na edu@datalab.hr ili na telefon 01 3535 595.
Zadržavamo pravo promjene datuma, formata i sadržaja edukacije! Sva prava pridržana.