Sve što vam treba za vođenje trgovine – u jednom poslovnom programu
Maloprodajna poduzeća se svakodnevno suočavaju s izazovima poput:
- kompliciranog upravljanja zalihama
- nedostatka ažurnih podataka o prodaji
- nepovezanih sustava blagajne i skladišta
- dugotrajnog obrađivanja podataka za knjigovodstvo i izvještavanje
- teškog donošenja brzih i informiranih poslovnih odluka.
Ako ste se prepoznali u nekom od ovih problema, pridružite nam se na besplatnom webinaru u četvrtak, 10. 7. u 10:00 sati, gdje predstavljamo rješenje: PANTHEON Retail – ERP sustav koji povezuje sve ključne segmente poslovanja u jednu funkcionalnu cjelinu.
Što obrađujemo na webinaru:
Šifrant subjekata
- jedan od najčešće korištenih šifranata
- sadrži sve podatke o subjektu s kojim poslujemo: kupci, dobavljači, banke itd. Ovdje upisujemo i podatke o našim skladištima
- na jednom mjestu nalazimo osnovne podatke, prodajne uvjete, ugovorene cjenike, brzi pregled svih dokumenata na kojima se nalazi izabrani subjekt
- kreiranje novog subjekta jednostavno u nekoliko klikova.
Šifrant idenata
- jedan od najznačajnijih šifranata
- sadrži podatke o robi, materijalima, proizvodima, uslugama…
- osim osnovnih podataka ovdje nalazimo:
- opis, sliku, tehničke podatke
- kalkulaciju prodajne cijene, nabavne cijene
- brzi pregled dokumenata na kojima se nalazi određeni artikl.
POS (Point of Sale)
- mogućnosti bržeg kreiranja računa
- prikaz dostupne zalihe/samo određenih artikala
- mogućnosot kreiranja PDV-P obrasca direktno s kase
- izvještaji blagajničkog primitka – brzi pregled.
Sudjelujete uživo?
Imate priliku postaviti konkretna pitanja našem stručnom timu i odmah dobiti odgovore vezane uz vašu situaciju i izazove!
Ne možete prisustvovati u terminu? Nema problema – svima prijavljenima šaljemo snimku koju možete pogledati kad god vam odgovara.
Prijavite se već danas!