Konferencija PANTHEON DAY 2019.

Digitalizacija 2019. u praksi

Program i satnica konferencije

Digitalizacija u praksi – dobre vijesti i napredak, a još uvijek izazov!

Hrvatska se (prema DESI-u) po indeksu digitalnog gospodarstva i društva Europske komisije uvrstila na 22. mjesto među 28 država članica EU.

Kakva je stvarna “digitalna” praksa hrvatskih tvrtki?
Za vas smo pozvali predstavnike države, digitalne koalicije i strukovnih institucija te PANTHEON stručnjake. U posebno oblikovanim linijama ćemo izbliza predstaviti stanje, dobre i slabe rezultate hrvatske digitalizacije 2019., najbolje PANTHEON digitalne prakse te viziju budućnosti.

PROGRAM KONFERENCIJE

Registracija | 9:00-10:00

Otvaranje konferencije | 10:00-10:15

UVODNI OKRUGLI STOL | 10:15-11:15

 

Stanje digitalizacije i vizija digitalne budućnosti hrvatskog gospodarstva

Konferenciju PANTHEON Day 2019. ćemo otvoriti okruglim stolom na temu Digitalizacija 2019. u praksi. Gosti okruglog stola će podijeliti konkretne savjete i govoriti o sljedećim temama:

  • stanje digitalne preobrazbe u Hrvatskoj do 2019. godine,
  • vizija budućnosti i planovi države, GZS, Hrvatske digitalne koalicije i ostalih institucija za poticaj gospodarstva (na području digitalizacije),
  • digitalizacija s PANTHEON-om danas i vizija budućnosti.

S nama će biti sljedeći gosti:

Aron Paulić

Aron Paulić

izdavač časopisa Bug i Mreža, te istoimenih portala.

Moderator okruglog stola

“Aron Paulić davno je diplomirao automatiku na Elektrotehničkom fakultetu u Zagrebu (današnji FER). Već 26 godina je izdavač časopisa Bug i Mreža, te istoimenih portala. Organizator je nekoliko konferencija o informacijskim tehnologijama: Bug Future Show, Idea Knock Out, Mreža Smart Day, 3T – Tourism, Travel & Tech, F2 – Future of Fintech i LegalTech.”

Maja Radišić Žuvanić

Maja Radišić Žuvanić

magistra prava, voditeljica Službe za digitalno gospodarstvo u Ministarstvu gospodarstva, poduzetništva i obrta.

Više...

Elektroničkim poslovanjem i digitalizacijom poslovnih procesa bavi se od 2012. godine. Glavna područja rada su joj elektronička trgovina, Jedinstveno Digitalno Tržište EU, usluge povjerenja (elektronički potpisi, elektronički pečati, vremenski žigovi), elektronički računi, javna nabava/elektronička javna nabava, EU projekti/programi digitalizacije, koordinacija CEF Telekom Instrumenta i akreditacija. Trenutno aktivno sudjeluje u izradi Nacionalne razvojne strategije Republike Hrvatske 2030. u području tematske radne skupine Digitalno društvo.

Članica je Tematske radne skupine za Digitalno Društvo – Nacionalne razvojne strategije Republike Hrvatske 2030., Ekspertne radne skupine Europske komisije za elektroničku trgovinu, Upravnog vijeća Hrvatske akreditacijske agencije, predstavnica je nacionalnog CEF Telekom Koordinatora i Info točke za korisnike CEF Instrumenta, članica Mreže suradnje država članica u području eIDAS Uredbe – elektroničke identifikacije i usluga povjerenja te menadžer Pouzdanog popisa pružatelja usluga povjerenja RH.

“Digitalizacija i automatizacija poslovnih procesa nije više pitanje izbora, već je naša dužnost, posebice želimo li kao europska ekonomija ići u korak s ostalim svjetskim ekonomijama.”

Damir Novotny

Dr.sc. Damir Novotny

managing partner u T&MC Group i profesor na visokom učilištu Edward Bernays

”Rast poslovanja tvrtki i rast nacionalnih ekonomija te stvaranja kvalitetnih novih radnih mjesta u Europi na početku 21. stoljeća će ovisiti o prihvaćanju desruptivnih i digitalnih tehnologija te njihovoj uspješnoj primjeni u javnom i privatnom sektoru.”

Boris Žitnik

Boris Žitnik

analitičar u agenciji OMNIAconsult

Više...

Boris Žitnik je 1995. utemeljio OMNIA consult, prvu agenciju za istraživanje IT tržišta u Hrvatskoj i regiji. Od 2001. do 2013. radi za IDC Adriatics kao izvršni direktor i vodeći analitičar. Upravlja tvrtkom i vodi istraživanje, analizu i i predviđanja kretanja na IT tržištima Hrvatske i regije. Autor je velikog broja market intellingence izvještaja i sudjeluje u brojnim konzalting projektima za IT tvrtke, tvrtke korisnike informatičke tehnologije kao i državna tijela i profesionalne strukovne organizacije (gospodarske komore i ICT asocijacije).

“Digitalizacija nosi nesumljive koristi i prednosti, ali treba voditi računa i kako prevladati otpore i ublažiti njene negativne konsekvence”.

Tomislav Bronzin

Tomislav Bronzin

potpredsjednik Udruženja za IT HGK; osnivač i direktor tvrtke CITUS

Više...

Tomislav Bronzin je autor pet patenta s područja ICT-a, te je osvojio više od 60 međunarodnih medalja za inovacije u ICT-u u  SAD, Kanadi, Velikoj Britaniji, Koreji, Rusiji, Tajvanu, Hrvatskoj, Maleziji, Rumunjskoj i Poljskoj.

Udruženje za informacijske tehnologije djeluje pri Odjelu za poduzetništvo HGK. Svrha Odjel je ostvariti sinergiju između poduzetnika, HGK i Vlade za stvaranje što povoljnije poduzetničke klime, time i poticanje IT sektora i procesa digitalizacije kao osnovnog uvjeta napretka te razvoja gospodarstva i poduzetništva u RH.

“Digitalizacija je neophodna i nažalost mnogi kaskaju s tim procesom. Za nju je bitno osigurati odgovarajuće financijske i tehnološke alate, podršku Uprave, adekvatnu organizacijsku kulturu tvrtke te povećati potrebna znanja.”

Goran Težak

Goran Težak

direktor Datalab HR

Više...

ICT businessom i poslovnim softverima bavi se već 20 godina:

  • 1997. g. distribucija i partnerski kanal Microsoft HR,
  • 2002. g. partnerski kanal Oracle HR, a dvije godine kasnije i partnerski  kanal Oracle BiH,
  • 2005. g. postaje Oracle Regional Director for SMB Adriatic Region (Slovenija, Hrvatska, BIH, Srbija, Crna Gora, Makedonija, Bugarska, + CallCentar Prag),
  • od 2007.g. se kao Datalab partner bavi PANTHEON-om te 2016. postaje direktorom Datalab HR

“Digitalna transformacija znači nadogradnju postojećih informacija i tehnologija te poslovnih procesa u cilju optimizacije i povećanja poslovne učinkovitosti te profita. Ona danas nije samo sredstvo za poboljšanje konkurentnosti i poslovnih rezultata, već apsolutni imperativ svakome tko namjerava opstati na tržištu.”

Darko Gulija

Darko Gulija

Predsjedavajući odbora HZN TO 573 Elektronički račun Hrvatskog zavoda za norme; osnivač i direktor Gulija Consulting and Smart Solutions

“Država je hrabrom i nadasve potrebnom odlukom o obveznosti primjene elektroničkog računa za sve dionike procesa javne nabave pokrenula ciklus digitalne transformacije kompletnog gospodarstva. Time je stvorila priliku stvaranju novih tržišta te potrebu za novim poslovnim modelima i rješenjima, pri čemu se svi dionici – da bi tu priliku mogli iskoristiti – moraju i sami digitalno transformirati.”

KEYNOTE 2nd PART

11:15–11:45

Dvorana I & Dvorana II

Proglašenje Datlab HR PANTHEONOVIH 7 veličanstvenih

Goran Težak, direktor Datalab HR, Moreno Rodman, CEO Datalab d.d. │ DLHR Premium partneri i korisnici

11:45–12:00

Dvorana I & Dvorana II

Datalab korporativna strategija

Moreno Rodman, CEO Datalab d.d.

12:00–13:15

Dvorana I & Dvorana II

PANTHEON vertikalna rješenja

HT: Jeste li spremni za 1.7.? – g. Krešimir Jusup; Moj-eRačun: Dugoročnom suradnjom do stabilnosti razmjene eRačuna – g. Josip Kovačec, direktor prodaje; Datalab HR: ePoslovanje kroz PANTHEON 2019., gđa. Lorena Vede Tomišić, konzultant i podrška; Trace: Trace.MES i Trace.WMS omogućuje prijelaz na Industriju 4.0 – g. Marjan Kralj, Špica sustavi: Integracija evidencije radnog vremena Time&Space i PANTHEON-a, i automatizacija obračuna plaća – g. Slobodan Mihajlović

13:15–13:25

Dvorana I & Dvorana II

PANTHEON Power-user

13:30–14:30

Predvorje & Dvorana III

Ručak i druženje – powered by Datalab HR

 

POSLIJEPODNEVNI DIO PROGRAMA

 

14:30–15:15

Dvorana I

PANTHEON NOVOSTI – KADROVI: Kako digitalizirati i automatizirati kadrovske poslove kroz PANTHEON

Anja Prvulj, PANTHEON konzultant i Pepo Piškor, direktor, Aliquantum Idea

Program radionice

15:15–15:25

Dvorana I

Pauza za promjenu radionica

15:25–16:10

Dvorana I

PANTHEON NOVOSTI – ROBA: Automatizirana obrada i potvrđivanje dokumenata u poduzeću te digitalno poslovanje s eRačunima

Marina Obradović, PANTHEON konzultant i podrška i PANTHEON konzultanti: Igor Štiglić, Ventex i Josip Barišić, Ars Pantheon

Program radionice

16:10-16:30

Dvorana II

Dodjela nagrada i završna riječ

14:30–15:15

Dvorana II

PANTHEON NOVOSTI – NOVAC: Digitalizirano i automatizirano s novcem u PANTHEON-u: dobre prakse i ključne novosti

Sandra Pačić, PANTHEON konzultant i podrška i PANTHEON konzultanti Željko Posilović i Damir Tušek, Data-Link

Program radionice

15:15-15:25

Pauza za promjenu radionica

15:25-16:10

Dvorana II

PANTHEON NOVOSTI – PROIZVODNJA: Digitalizirani pregled proizvodnje s PANTHEON-om

Lorena Vede Tomišić, PANTHEON konzultant i Danica Stričević, direktor, Excel Computers

Program radionice

16:10-16:30

Dvorana II

Dodjela nagrada i završna riječ

Prijava na konferenciju

Polja označena zvjezdicom su obavezna. Bez posredovanja tih podataka sudjelovanje na događanju nije moguće.

Cijena već od 300 HRK + PDV/osoba*

*Objašnjenja:

  • prijave do 5.4.2019.: 300 HRK + PDV/osoba
  • prijave nakon 5.4.2019: 375 HRK + PDV/osoba

Cijena uključuje:

  • prisustvo na svim predavanjima na događanju
  • PPT i video materijali događanja,
  • ručak i osvježenje tijekom pauza.

**Organizator zadržava pravo promjene programa, gostujućih predavača, strukture programa, cijena i drugih obilježja događaja.

Više informacija o svrsi obrade, pravnoj osnovi, korisnicima i vremenskom razdoblju pohranjivanja upisanih osobnih podataka i o pravima pojedinaca vezanih uz osobne podatke:
www.datalab.hr/izjava-o-privatnosti/.

Promijenite podatke u dobit!

Konferencija PANTHEON Day 2019.

Konferencija
Program
Pokrovitelji
O konferenciji

Kontakt

Datalab HR d.o.o.
Av. V. Holjevca 40
10000 Zagreb
01 3535 595
info@datalab.hr

X