Budite uvijek u tijeku!

Primajte novosti Datalab blog-a na svoju e-mail adresu.

Ako u svoj sandučić želite primati korisne sadržaje, molimo vas da ispunite donji obrazac.

Sve osobne podatke nam ustupate dobrovoljno. U slučaju da nam ne ustupite svoje osobne podatke, nećemo vam moći dati željeni sadržaj. Više o tome kako (pažljivo) štitimo vaše osobne podatke možete pročitati u našoj Politici o zaštiti osobnih podataka.

Više informacija o svrsi obrade, pravnoj osnovi, korisnicima i vremenskom razdoblju pohranjivanja upisanih osobnih podataka i o pravima pojedinaca vezanih uz osobne podatke:
www.datalab.hr/izjava-o-privatnosti/.

Danu privolu možete opozvati slanjem poruke na e-mail adresu info@datalab.hr.

Provjerite zadnje objave iz PANTHEON baze znanja…

Marketinška strategija i event management

Od mnogih potencijalnih prednosti, glavni razlozi zašto se event management koristi pri implementaciji marketinške strategije tvrtke su: unapređenje prodaje, povećanje svijesti o brendu, tržišno liderstvo i kredibilitet tvrtke na tržištu, uspostavljanje i razvoj poslovnih odnosa s (potencijalnim) klijentima i ažuriranje baze podataka novim kontaktima. Za koju vrstu događaja će se tvrtka odlučiti kao dio marketinške strategije, ovisi o: veličini tvrtke, strateškim marketinškim ciljevima tvrtke, planiranom proračunu i iskustvu tvrtke pri upravljanju događajima.

Zašto je cjeloživotno učenje važno za kreativnost?

Digitalno doba donijelo je i ubrzane procese promjena, a potreba za kreativnošću u doba interneta sve je veća. Profesionalci koji su posvećeni cjeloživotnom učenju, kroz posao ili pohađanjem specijalističkih programa obuke, imaju zavidne sposobnosti, snalaze se vrlo dobro s novim tehnologijama ili promjenama u samom načinu obavljanja posla.

X