Program: 3. PANTHEON konferencija, 11. 05. 2017., Hotel Sheraton, Zagreb

Uputit ćemo Vas kako efikasno kontrolirati i automatizirati poslovanje te pomoću PANTHEON-a i povezanih rješenja prijeći na novi model poslovanja već danas.

Centralni program – Keynote

PANTHEON i novi modeli te nove dimenzije poslovanja:

Korištenjem »pravih« funkcionalnosti PANTHEON-a i vezanih vertikalnih rješenja možemo značajno  poboljšati poslovne procese. U središnjem dijelu programa predstavljamo Vam 9 faza poslovnog procesa kojima postižemo veću efikasnost, Na primjerima iz prakse prikazujemo cijeli put, počevši od efikasnog marketinga, pametne prodaje, sustava e-plaćanja i isporuke, elektroničke razmjene, automatizacije i kontrole, pa sve do povećanja dobiti i smanjenja troškova.

Poslijepodnevne radionice

Predstavit ćemo Vam višerazinski i učinkoviti nadzor u PANTHEON-u kao i način na koji PANTHEON omogućava automatizaciju radnji, obavljanje zadataka »preko noći«, brze preglede poslovanja, važnost kontrolnih ploča, kreiranje izvještaja…

Prijava i informacije

Telefon +385 1 3535 595

pancon@gravisgt.hr

Centralni program

Dvorane A&B – za sve sudionike

Satnica Trajanje/min Sadržaj Vrsta Prezenter
9:00 – 09:59 59′ registracija sudionika
10:00 – 10:10 10′ Otvorenje 3. PANTHEON konferencije najava Barbara Kolar, moderator
10:10 – 10:20 10′ PANTHEON danas i vizija budućnosti u Hrvatskoj uvodni govor Goran Težak, direktor GRAVIS GT, službenog PANTHEON distributera za RH
10:20- 12:10 110′ Učinkoviti nadzor i nov model poslovanja PANTHEON
demonstracijska predavanja
Andrej Mertelj, predsjednik Upravnog odbora Datalab Tehnologije (moderator), Datalab PANTHEON konzultanti i PANTHEON partneri
12:10- 12:25 15′ PANTHEON POWER USER – gost iznenađenja
12:25- 13:40 RUČAK

Natrag na početak

Poslijepodnevne radionice

Dvorana A

Satnica Trajanje/min Tema Predavač
13:40 – 14:25 45′ Robujemo li robi? Novosti i najbolje funkcionalnosti modula Roba! demonstracijska radionica Marina Obradović,, Datalab
14:25 – 14:35 10′ promjena radionica pauza
14:35- 15:20 45′ Kako donijeti dobru poslovnu odluku? Koristimo poslovnu analitiku i optimizirajmo poslovanje! demonstracijska radionica Danijel Pančić, Datalab
15:20 – 15:30 10′ promjena radionica pauza
15:30- 16:15 45′ Učinkovit nadzor i pračenje vaših kupaca, dobavljača i zaposlenih! Novosti sistem/autorizacije, šifranici i više. demonstracijska radionica  Snježana Radonić, Datalab
16:15 – 16:45 30′ Wrap-up -dodjela nagrada i završna riječ

Natrag na početak

Dvorana B

Satnica Trajanje/min Naslov Tip Predavač
13:40 – 14:25 45′ Kuda ide Vaš NOVAC? Novosti i najbolje funkcionalnosti modula Novac. demonstracijska radionica Lorena Vede Tomišić, Datalab
14:25 – 14:35 10′ promjena radionica
14:35 – 15:20 45′ Kako optimizirati i automatizirati rad u vašem računovodstvu? Računovodstvena konzola, efikasno izvještavanje, brzi pregledi i analitika. demonstracijska radionica  Lorena Vede Tomišić, Datalab
15:20 – 15:30 10′ promjena radionica
15:30 – 16:15 45′ Učinkovito praćenje i upravljanje KADROVIMA! Novosti PM/Obračun plaća, najbolje prečice i funkcionalnosti demonstracijska radionica Gabriella Jeromela, Datalab
16:15 – 16:45 30′ Wrap up- dodjela nagrada i završna riječ

Natrag na početak

X