2. PANTHEON konferencija i partnerstvo sa Hrvatskim Telekomom

25 stu 2015

Datalab, vodeća tvrtka za poslovno-informacijske sustave u jugoistočnoj Europi, u okviru 2. PANTHEON konferencije održane 24. studenoga u Zagrebu, predstavila je partnerstvo sa Hrvatskim Telekomom na pružanju poslovnih usluga PANTHEON »u oblaku«. Na Konferenciji je također predstavljeno napredno rješenje PANTHEON eRačunovodstvo, kao i novi informacijski sistem PANTHEON 10 koji donosi brojna poboljšanja na području poslovnih rješenja. Ovom uspješnom edukativno-poslovnom događanju, koje konstantno raste, nazočilo je 250 sudionika – postojećih i potencijalnih korisnika PANTHEON-a, Datalabovih partnera i suradnika te predstavnika medija.

»Hrvatski Telekom, vodeći pružatelj cloud usluga u Hrvatskoj, realizirao je partnerstvo s tvrtkom Datalab koja ima veliko iskustvo u izradi i pružanju ERP rješenja tvrtkama. Partnerski odnos pokrenut je s ciljem da se domaćem tržištu ponudi usluga Pantheon ERP u oblaku.

Pantheon je prisutan na tržištu već duži niz godina no njegova cloud inačica učinit će ga pristupačnijim malim i srednje velikim tvrtkama jer će ga biti moguće koristiti i bez jednokratne kupovine tj. bez velikih početnih troškova. Kao i sve HT usluge u oblaku, Pantheon ERP će se plaćati u fiksnim mjesečnim naknadama a cijena će zavisiti o odabranom paketu usluge i broju kupljenih licenci.«, izjavila je Ivana Beli Oštarčević, voditeljica odsjeka za direktan nastup na ICT tržištu Hrvatskog Telekoma.

G. Andrej Mertelj, izvršni direktor Datalab d.d. dodao je kako je Datalab je posebno ponosan na suradnju vezanu uz PANTHEON rješenja u oblaku sklopljenu sa Hrvatskim Telekomom, vodećim i najvećim operaterom telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj. »Baze podataka programa PANTHEON odsada su, uz snažnog partnera kakav je Hrvatski Telekom, našim korisnicima još sigurnije te dostupne bilo kada i bilo gdje. Tim udruživanjem najsnažnije internet mreže i datacentra te najsnažnijeg developera poslovnog softvera u regiji možemo pružiti najkvalitetniju uslugu na ovom iznimno kompetitivnom tržištu.«, rekao je Mertelj.

»Uz dodatna poboljšanja koja donosi poslovno-informacijski sustav PANTHEON 10, poslovanje poduzeća postaje još učinkovitije i jednostavnije. PANTHEON 10 poslovnim korisnicima donosi brojne novosti i poboljšanja dosadašnjih funkcionalnosti, pritom moramo naglasiti također prilagođenije i ugodnije korisničko sučelje i bitna unaprjeđenja performansi. Sve to značajno ubrzava svakodnevni rad i cjelokupnu potporu dokumentnom poslovanju i poslovnim procesima«, dodao je izvršni direktor Datalab Tehnologija Hrvatska, g. Mario Krešević.

U suradnji s korisnicima sustava PANTHEON, kojih je trenutačno više od 44.000, tvrtka Datalab je u zadnjih pet godina uvela 8.951 poboljšanja i na taj način pridonijela još većoj učinkovitosti pri njihovom poslovanju. Tvrtka je uspješno uvela poslovanje s e-računima i sada predstavlja novu generaciju poslovnog informacijskog sustava PANTHEON 10.

IMG_4782

HR_Konferenca_2015

press1

 

 

Ne propustite poduzetničke novosti i savjete

Ako želite primati mjesečni newsletter s korisnim sadržajima iz naše poduzetničke baze znanja, molimo vas da ispunite obrazac.

X